Doświadczenia pacjentów i komfort pracy lekarza - czy można to pogodzić?

Odpowiedzią na te pytanie jest empatia. Empatyczny lekarz, czyli jaki? Jak być empatycznym jednocześnie dla pacjenta i dla siebie? - ekspert odpowiada.

Czytaj dalej

Doświadczenia pacjentów i komfort pracy lekarza - czy można to pogodzić?

Odpowiedzią na te pytanie jest empatia. Empatyczny lekarz, czyli jaki? Jak być empatycznym jednocześnie dla pacjenta i dla siebie? - ekspert odpowiada.


Jak ZnanyLekarz pomaga prowadzić i rozliczać konsultacje online?

Dane ZnanyLekarz za rok 2023 pokazują, blisko 10% wzrost liczby konsultacji online w porównaniu do 2022 r.! Telemedycyna stale zdobywa na popularności, a jej znaczenie będzie nadal wzrastać w 2024 roku. W ZnanyLekarz znajdziesz cały pakiet usług i szereg możliwości, dzięki którym łatwiej przeprowadzisz - i rozliczysz - konsultacje online!


Trendy w komunikacji z pacjentami 2024

Nowy rok to także nowe wyzwania i szanse - dla lekarzy, specjalistów i managerów placówek medycznych, aby jeszcze efektywniej komunikować się z pacjentami. Poznaj trendy na rok 2024 oraz sposoby, aby "być na czasie" i skutecznie realizować swoje cele.


3 zasady wysyłania skutecznych przypomnień o wizytach

Przypomnienia o umówionej wizycie pomagają zapełnić grafiki lekarzy, statystycznie redukując aż o 65% liczbę “zapominalskich”, którzy nie zjawiają się w umówionym terminie.


Czat medyczny - nowoczesna komunikacja z pacjentami online

Odkryj nowoczesne narzędzie komunikacji z pacjentami online - czat ZnanyLekarz. Poznaj jego zalety i dowiedz się, jak może poprawić efektywność Twojej praktyki medycznej.


Nie trać pieniędzy przez nieodwołane wizyty!

Dużym problemem w branży zdrowia są pacjenci, którzy nie zjawiają się na umówionych wizytach. W skrajnych przypadkach nawet 40% wizyt w danym dniu nie dochodzi do skutku. Konsekwencją tego stanu rzeczy są wymierne straty finansowe - każda nieodwołana wizyta to brak dochodu.


Męski rak, badania i profilaktyka raka u mężczyzn- poradnik komunikacji


Męski rak w komunikacji gabinetu, placówki, lekarza. Dowiedz się, jak edukować pacjentów, zapraszać na badania, budować zasięgi i prowadzić skuteczną komunikację.


Wizyty online: telemedycyna w psychologii i psychoterapii

Telemedycyna na dobre zagościła w branży opieki medycznej. Sprawdź, jakie korzyści, zagrożenia i szanse niosą konsultacje online dla Twojej specjalizacji.

Różowy październik - poradnik komunikacji dla branży medycznej

Tradycyjnie 10 miesiąc roku to w ZnanyLekarz (i nie tylko) Różowy październik (miesiąc świadomości raka piersi). Zobacz, jak wykorzystać tę okazję w komunikacji swojego gabinetu (lub placówki).


5 wskazówek jak poprawić relacje lekarz - pacjent

 

Rzeczywistość, z jaką na co dzień mierzą się lekarze w systemie ochrony zdrowia, jest daleka od tej sprzed kilku lat. Sytuacja wywołana przez COVID-19 przy  konsultacjach trwających zaledwie 5 minut  spowodowała wiele zmian w relacji lekarz-pacjent.

5 kroków do utrzymania pacjenta

Utrzymanie pacjentów w gabinecie powinno być głównym priorytetem każdego specjalisty - statystycznie jest ono aż pięć razy tańsze, niż pozyskanie nowego (albo inaczej: wymaga średnio pięciokrotnie mniejszego nakładu środków).Jak to zrobić?


Digitalizacja branży medycznej: cyfrowy pacjent i podróż pacjenta

Pacjent cyfrowy, digitalizacja branży medycznej i lekarz 2.0. Dowiedz się, dlaczego cyfrowa podróż pacjenta jest dziś tak ważna dla Twojej praktyki. 


Jak rozwijać gabinet lekarski i pozyskiwać pacjentów?

O pozyskiwaniu pacjentów i ścieżkach dotarcia do tych idealnych - z którymi lekarze lubią pracować.


Ile kosztuje ZnanyLekarz? - odkrywamy szczegóły oferty

Ile kosztuje Profil Promowany i co daje? Za co płacisz kupując oprogramowanie gabinetowe ZnanyLekarz? A za co nie zapłacisz dodatkowo?


Pomysły na komunikację z pacjentami na 2023 rok

Szukasz inspiracji do tworzenia wartościowych wpisów? A może często wyszukujesz okazji do publikacji i komunikacji z pacjentami w social mediach? W takim razie Kalendarz dni związanych ze zdrowiem jest rozwiązaniem dla ciebie!


Efektywna recepcja w gabinecie lekarskim

Sprawny kontakt telefoniczny z pacjentami to wciąż święty Graal polskich gabinetów lekarskich. Blisko 1/3 telefonów od pacjentów pozostaje w ogóle bez odpowiedzi. Gabinety tracą więc po pierwsze wizerunkowo, a po drugie - finansowo, nie umawiając wizyt. Jak temu zaradzić?


4 kroki do zbadania satysfakcji pacjentów

Sam Walton, założyciel dwóch wielkich amerykańskich sieci sprzedaży detalicznej Wal-Mart i Sam's Club, powiedział kiedyś: „Jest tylko jeden szef. Klient. On może zwolnić każdego w firmie, od prezesa w dół – po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej.”


paź 19, 2022

5 porad, jak wykorzystać wiadomości tekstowe w komunikacji z pacjentami

SMSy uważa się za technologię nieco już zapomnianą, zepchniętą na dalszy plan przez technologie internetowe. Tymczasem to wciąż bardzo skuteczna metoda komunikacji, która znakomicie nadaje się do promowania gabinetu lekarskiego.


Lekarz w social mediach: 9 pomysłów na posty

Lekarz w social mediach to już nie przysłowiowy “biały miś na Krupówkach”, a codzienność. Chcesz być tam gdzie Twoi pacjenci, więc komunikujesz się z nimi w social mediach. Albo dopiero chcesz zacząć i potrzebujesz odrobiny inspiracji? 


4 typy problematycznych pacjentów. Jak sobie z nimi radzić?


Przez gabinety lekarzy przewijają się rozmaici pacjenci. Współpraca z jednymi jest przyjemnością, inni potrafią napsuć krwi, jeszcze inni wymagają po prostu odpowiedniego podejścia. Oto cztery typy szczególnie problematycznych pacjentów, którzy na pewno u Ciebie gościli - wraz z podpowiedziami, jak sobie z nimi radzić.


Popularne artykuły