3 zasady wysyłania skutecznych przypomnień o wizytach

Przypomnienia o umówionej wizycie pomagają zapełnić grafiki lekarzy, statystycznie redukując aż o 65% liczbę “zapominalskich”, którzy nie zjawiają się w umówionym terminie.

Czytaj dalej

3 zasady wysyłania skutecznych przypomnień o wizytach

Przypomnienia o umówionej wizycie pomagają zapełnić grafiki lekarzy, statystycznie redukując aż o 65% liczbę “zapominalskich”, którzy nie zjawiają się w umówionym terminie.


4 kroki do zbadania satysfakcji pacjentów

Sam Walton, założyciel dwóch wielkich amerykańskich sieci sprzedaży detalicznej Wal-Mart i Sam's Club, powiedział kiedyś: „Jest tylko jeden szef. Klient. On może zwolnić każdego w firmie, od prezesa w dół – po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej.”


paź 19, 2022

5 porad, jak wykorzystać wiadomości tekstowe w komunikacji z pacjentami

SMSy uważa się za technologię nieco już zapomnianą, zepchniętą na dalszy plan przez technologie internetowe. Tymczasem to wciąż bardzo skuteczna metoda komunikacji, która znakomicie nadaje się do promowania gabinetu lekarskiego.


Listopad - Miesiąc Walki z Męskim Rakiem + poradnik komunikacji


Movember w komunikacji gabinetu, placówki, lekarza. Dowiedz się, jak edukować pacjentów, budować zasięgi i prowadzić skuteczną komunikację.


Różowy październik - poradnik komunikacji dla branży medycznej

Tradycyjnie 10 miesiąc roku to w ZnanyLekarz (i nie tylko) Różowy październik (miesiąc świadomości raka piersi). Zobacz, jak wykorzystać tę okazję w komunikacji swojego gabinetu (lub placówki).


Lekarz w social mediach: 9 pomysłów na posty

Lekarz w social mediach to już nie przysłowiowy “biały miś na Krupówkach”, a codzienność. Chcesz być tam gdzie Twoi pacjenci, więc komunikujesz się z nimi w social mediach. Albo dopiero chcesz zacząć i potrzebujesz odrobiny inspiracji? 


4 typy problematycznych pacjentów. Jak sobie z nimi radzić?


Przez gabinety lekarzy przewijają się rozmaici pacjenci. Współpraca z jednymi jest przyjemnością, inni potrafią napsuć krwi, jeszcze inni wymagają po prostu odpowiedniego podejścia. Oto cztery typy szczególnie problematycznych pacjentów, którzy na pewno u Ciebie gościli - wraz z podpowiedziami, jak sobie z nimi radzić.


Popularne artykuły