ZnanyLekarz Pro
Przyciągnij pacjentów i uprość pracę z grafikiem
Profil dla lekarza i specjalisty
Profil dla placówki
Kampanie
Profil Wyróżniony
Strona www
Media 360
Opinie o ZnanyLekarz
Zobacz, jak lekarze i placówki rozwijają swój biznes ze ZnanyLekarz
Profil dla lekarza i specjalisty
Profil dla placówki
Kampanie
Profil Wyróżniony
Strona www
Media360
Opinie o ZnanyLekarz
Zobacz, jak lekarze i placówki rozwijają swój biznes ze ZnanyLekarz
E-book
Pobierz kompleksowy przewodnik o tym, jak budować wizerunek lekarza i specjalisty w sieci.
E-book
Pobierz kompleksowy przewodnik o tym, jak budować wizerunek lekarza i specjalisty w sieci.
Absolwent Śląskiej Akademii Medycznej. Doświadczenie zdobywał, pracując w Szpitalu Specjalistycznym w Chorzowie oraz uzyskując specjalizację w Klinice Psychiatrii i Psychoterapii UM w Katowicach. Specjalista prewencji zaburzeń psychicznych oraz ich leczenia.
Co przeszkadzało w codziennej pracy tego lekarza?
Wdrożone rozwiązania:
W rezultacie:
ZnanyLekarz: Co się zmieniło w Pana pracy od kiedy korzysta Pan z kalendarza ZnanyLekarz?
lek. Mariusz Hendel: Dzięki kalendarzowi mam natychmiastowy wgląd w listę zadań do wykonania. Praca stała się wygodniejsza i mam wrażenie, że więcej rzeczy jestem w stanie kontrolować. W tym momencie nie wyobrażam sobie korzystać z innego rozwiązania.
ZnanyLekarz: Czy korzysta Pan z innych rozwiązań cyfrowych? Jak je Pan ocenia?
lek. Mariusz Hendel: Korzystam z TeleRejestracji i muszę przyznać, że zrewolucjonizowała ona pracę mojego gabinetu. Dlaczego? Według mnie obecnie cyfryzacja takich usług to jedyny słuszny wybór. Wreszcie mam czas oddać się pracy w gabinecie, nie tracąc go na czasochłonną organizację wizyt pacjentów – odbieranie telefonów, przekładanie wizyt. Pacjenci mogą robić to samodzielnie, bez mojego udziału i myślę, że tak to powinno wyglądać wszędzie.
ZnanyLekarz: Coś jeszcze oddał Pan w ręce automatyzacji?
lek. Mariusz Hendel: Tak, są to powiadomienia automatycznie wysyłane do pacjentów, które sprawiają, że właściwie nie ma wizyty, o której można zapomnieć. Daje to pewność każdej ze stron, że dojdzie do porady. Ja dodatkowo zyskuję czas, bo nie muszę pamiętać o ręcznej wysyłce tych powiadomień. Według mnie nie powinno być to też zadanie osób pracujących w recepcjach gabinetów, skoro można zrobić to automatycznie.
ZnanyLekarz: Co na to pacjenci? Usłyszał Pan ich zdanie na temat korzystania z kalendarza ZnanyLekarz?
lek. Mariusz Hendel: Wiem, że pacjenci doceniają moją obecność na ZnanymLekarzu, ponieważ o każdej porze dnia i nocy mogą mieć wgląd w informacje szczegółowe o wizycie lub lekarzu: dostępność wolnych terminów, miejsce konsultacji oraz aktualny cennik. Gdy szuka się pomocy tu i teraz, to niezwykle ważne, aby nie spędzić zbyt wiele czasu na poszukiwanie podstawowych informacji. A ja się cieszę, że pacjenci są zadowoleni z tego rozwiązania.
ZnanyLekarz: Gdyby był Pan ponownie przed decyzją o zainwestowaniu w kalendarz ZnanyLekarz, jaka by ona była?
lek. Mariusz Hendel: Kalendarz ZnanyLekarz zapełnia wizytami mój grafik, gdy ja w pełni zajmuję się konsultowaniem pacjentów. Dlatego sam korzystam z zadowoleniem i poleciłbym ZnanegoLekarza znajomym specjalistom, bo według mnie to najlepsze rozwiązanie dla praktyki prywatnej.
Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: