ZnanyLekarz Pro
Przyciągnij pacjentów i uprość pracę z grafikiem
Profil dla lekarza i specjalisty
Profil dla placówki
Kampanie
Profil Wyróżniony
Strona www
Media 360
Opinie o ZnanyLekarz
Zobacz, jak lekarze i placówki rozwijają swój biznes ze ZnanyLekarz
Profil dla lekarza i specjalisty
Profil dla placówki
Kampanie
Profil Wyróżniony
Strona www
Media360
Opinie o ZnanyLekarz
Zobacz, jak lekarze i placówki rozwijają swój biznes ze ZnanyLekarz
E-book
Pobierz kompleksowy przewodnik o tym, jak budować wizerunek lekarza i specjalisty w sieci.
E-book
Pobierz kompleksowy przewodnik o tym, jak budować wizerunek lekarza i specjalisty w sieci.
HSM Clinic Czyżyny to nowoczesne Centrum Medyczne, w którym specjaliści w sposób kompleksowy oraz indywidualny podchodzą do Pacjentów. To miejsce gdzie pod okiem doświadczonej kadry lekarskiej oraz fizjoterapeutycznej Pacjenci odzyskują pełnię zdrowia.
Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?
Wdrożone rozwiązania:
W rezultacie:
Zwiększenie liczby umawianych wizyt.
Identyfikowanie dzwoniących pacjentów.
ZnanyLekarz: Co daje korzystacie z kalendarza ZnanyLekarz?
Katarzyna Szewczyk-Tucharz, manager HSM Clinic Czyżyny: Korzystając z kalendarza, usprawniam pracę rejestracji i daję pacjentom możliwość samodzielnej rezerwacji wizyt w dogodnym dla nich terminie. Bez konieczności dzwonienia do placówki w określonych godzinach.
ZnanyLekarz: W jakim stopniu współpraca ze ZnanyLekarz usprawniła pracę rejestracji w HSM Clinic?
Katarzyna Szewczyk-Tucharz, manager HSM Clinic Czyżyny: Dzięki aktywnemu kalendarzowi ZnanyLekarz pacjenci mają podgląd wszystkich dostępnych terminów, co znacznie odciąża rejestrację. Odbieramy o wiele mniej połączeń w celu np. potwierdzenia wizyty – pacjent może zrobić to samodzielnie, odpowiadając na automatyczne przypomnienie.
ZnanyLekarz: W jakim stopniu współpraca ze ZnanyLekarz usprawniła pracę rejestracji w Państwa placówce?
Katarzyna Szewczyk-Tucharz, manager HSM Clinic Czyżyny: Serwis ZnanyLekarz sprawia, że trafia do nas coraz więcej pacjentów, a większość z nich zostaje z nami na dłużej. Pełna automatyzacja sprawia, że nasza recepcja nie musi skupiać się tylko na odbieraniu telefonów. Serwis jest przejrzysty, posiada elegancką szatę graficzną i jest bardzo intuicyjny.
Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: