68% wizyt umawianych poza godzinami – i Ty nie trać tych pacjentów!
Absolwent Śląskiej Akademii Medycznej. Doświadczenie zdobywał, pracując w Szpitalu Specjalistycznym w Chorzowie oraz uzyskując specjalizację w Klinice Psychiatrii i Psychoterapii UM w Katowicach. Specjalista prewencji zaburzeń psychicznych oraz ich leczenia.
Co przeszkadzało w codziennej pracy tego lekarza?
- Manualna wysyłka powiadomień.
- Ręczne dodawanie wizyt pacjentów do kalendarza i ich przekładanie lub odwoływanie.
- Odbieranie połączeń w celu umówienia wizyty lub zmiany terminu.
- Niewygodny system pracy w gabinecie bez stale aktualizującego się kalendarza wizyt.
Wdrożone rozwiązania:
- Aktywacja kalendarza online i udostępnienie go pacjentom do rezerwacji.
- Aktywowanie automatycznych powiadomień do pacjentów – przypomnień o wizytach.
- Włączenie TeleRejestracji, która odbiera średnio 99,5% połączeń od pacjentów w celu umówienia wizyty lub uzyskania podstawowych informacji.
W rezultacie:
- Wygoda pracy na przejrzystym systemie i automatycznie aktualizowanym kalendarzu wizyt.
- Oszczędność czasu, który dotychczas zajmowały rejestracja pacjentów. odbieranie połączeń i wysyłka powiadomień.
- Zadowolenie pacjentów z nowoczesnego rozwiązania do umawiania wizyt.
Ogólne wrażenia:
ZnanyLekarz: Co się zmieniło w Pana pracy od kiedy korzysta Pan z kalendarza ZnanyLekarz?
lek. Mariusz Hendel: Dzięki kalendarzowi mam natychmiastowy wgląd w listę zadań do wykonania. Praca stała się wygodniejsza i mam wrażenie, że więcej rzeczy jestem w stanie kontrolować. W tym momencie nie wyobrażam sobie korzystać z innego rozwiązania.
ZnanyLekarz: Czy korzysta Pan z innych rozwiązań cyfrowych? Jak je Pan ocenia?
lek. Mariusz Hendel: Korzystam z TeleRejestracji i muszę przyznać, że zrewolucjonizowała ona pracę mojego gabinetu. Dlaczego? Według mnie obecnie cyfryzacja takich usług to jedyny słuszny wybór. Wreszcie mam czas oddać się pracy w gabinecie, nie tracąc go na czasochłonną organizację wizyt pacjentów – odbieranie telefonów, przekładanie wizyt. Pacjenci mogą robić to samodzielnie, bez mojego udziału i myślę, że tak to powinno wyglądać wszędzie.
ZnanyLekarz: Coś jeszcze oddał Pan w ręce automatyzacji?
lek. Mariusz Hendel: Tak, są to powiadomienia automatycznie wysyłane do pacjentów, które sprawiają, że właściwie nie ma wizyty, o której można zapomnieć. Daje to pewność każdej ze stron, że dojdzie do porady. Ja dodatkowo zyskuję czas, bo nie muszę pamiętać o ręcznej wysyłce tych powiadomień. Według mnie nie powinno być to też zadanie osób pracujących w recepcjach gabinetów, skoro można zrobić to automatycznie.
ZnanyLekarz: Co na to pacjenci? Usłyszał Pan ich zdanie na temat korzystania z kalendarza ZnanyLekarz?
lek. Mariusz Hendel: Wiem, że pacjenci doceniają moją obecność na ZnanymLekarzu, ponieważ o każdej porze dnia i nocy mogą mieć wgląd w informacje szczegółowe o wizycie lub lekarzu: dostępność wolnych terminów, miejsce konsultacji oraz aktualny cennik. Gdy szuka się pomocy tu i teraz, to niezwykle ważne, aby nie spędzić zbyt wiele czasu na poszukiwanie podstawowych informacji. A ja się cieszę, że pacjenci są zadowoleni z tego rozwiązania.
ZnanyLekarz: Gdyby był Pan ponownie przed decyzją o zainwestowaniu w kalendarz ZnanyLekarz, jaka by ona była?
lek. Mariusz Hendel: Kalendarz ZnanyLekarz zapełnia wizytami mój grafik, gdy ja w pełni zajmuję się konsultowaniem pacjentów. Dlatego sam korzystam z zadowoleniem i poleciłbym ZnanegoLekarza znajomym specjalistom, bo według mnie to najlepsze rozwiązanie dla praktyki prywatnej.
Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: