95% frekwencji pacjentów na wizytach – to możliwe!
Absolwentka WUM. Doświadczenie zdobywała w prestiżowych niemieckich klinikach w trakcie 5 lat specjalizacji. Lekarka z powołania, stawia na indywidualne, holistyczne podejście do każdego pacjenta.
dermatolog, lekarz medycyny estetycznej, wenerolog
Kalisz
w serwisie od 2020
Co przeszkadzało w codziennej pracy tego lekarza?
- Brak czasu na odbieranie telefonów i rozpraszanie się nimi podczas wizyt.
- Samodzielna rejestracja pacjentów bez pomocy dodatkowej osoby.
- Niezadowalająca frekwencja pacjentów na wizytach – duży współczynnik nieobecności lub odwołań na ostatnią chwilę.
Wdrożone rozwiązania:
- Aktywacja kalendarza online i udostępnienie go pacjentom do rezerwacji.
- Włączenie TeleRejestracji, która odbiera średnio 99,5% połączeń od pacjentów w celu umówienia wizyty lub uzyskania podstawowych informacji.
- Aktywowanie automatycznych powiadomień do pacjentów – przypomnień o wizytach.
W rezultacie:
- Oszczędność czasu, który dotychczas zajmowała rejestracja pacjentów i odbieranie połączeń, a w efekcie – zyskanie czasu na diagnozę i leczenie pacjentów w ramach holistycznego podejścia lekarki.
- Poprawa wygody i komfortu pracy dzięki zniwelowaniu rozproszeń na powtarzalne czynności.
Ogólne wrażenia:
ZnanyLekarz: Jakie usprawnienia mają miejsce w Pani gabinecie, odkąd korzysta Pani z systemu ZnanyLekarz?
lek. Agnieszka Kuświk-Bartczak: ZnanyLekarz zastąpił mi osobistą rejestrację pacjentów, która pochłania dużo czasu i często rozprasza podczas konsultacji lub w trakcie wykonywania innych zadań w gabinecie. Zaoszczędzony czas mogę w 100% przeznaczyć na leczenie i diagnozowanie pacjentów, gdyż w swojej pracy ważne jest dla mnie indywidualne i holistyczne podejście do każdego pacjenta. Cenię sobie to usprawnienie, dzięki któremu mogę więcej czasu poświęcić m.in. na wywiad i diagnozę. Samo korzystanie na co dzień ze ZnanegoLekarza to dla mnie wygoda i komfort pracy. Wszystko to sprawia, że poleciłabym ZnanegoLekarza znajomym specjalistom – jest to duże ułatwienie w codziennej pracy.
ZnanyLekarz: Czy mają na to wpływ jeszcze jakieś inne narzędzia?
lek. Agnieszka Kuświk-Bartczak: Wydaje mi się, że tak. Odkąd pacjenci zapisują się na wizyty przy pomocy TeleRejestracji, ja oszczędzam czas i mniej się angażuję w powtarzalne czynności, które może zrobić za mnie narzędzie – jest to dla mnie bardzo wygodne rozwiązanie. Również dlatego, że nie muszę ponosić kosztów zatrudniania pracownika do obsługi połączeń.
ZnanyLekarz: Czy słyszała Pani głosy od pacjentów na temat wprowadzonych rozwiązań? Jak oceniają Pani obecność w serwisie?
lek. Agnieszka Kuświk-Bartczak: Pacjenci odwiedzający mój gabinet doceniają to, że mam profil na ZnanymLekarzu – widzę to w wizytach umawianych najczęściej wieczorami lub w weekendy, gdy nie mogłabym zapisać pacjentów osobiście lub odebrać telefonu.
Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: