Z czego korzysta ten lekarz?
Kalendarz online
TeleRejestracja
Automatyczne powiadomienia
95% frekwencji na wizytach dzięki automatycznym powiadomieniom
26% wizyt umawianych przez TeleRejestrację
82,5% wizyt jest umawianych samodzielnie przez pacjentów online lub przez TeleRejestrację
1,5 godziny oszczędności czasu miesięcznie dzięki automatycznym powiadomieniom
Wypowiedź

95% frekwencji pacjentów na wizytach – to możliwe!

Absolwentka WUM. Doświadczenie zdobywała w prestiżowych niemieckich klinikach w trakcie 5 lat specjalizacji. Lekarka z powołania, stawia na indywidualne, holistyczne podejście do każdego pacjenta.

dermatolog, lekarz medycyny estetycznej, wenerolog

Kalisz

w serwisie od 2020

Z czego korzysta ten lekarz?
Kalendarz online
TeleRejestracja
Automatyczne powiadomienia
95% frekwencji na wizytach dzięki automatycznym powiadomieniom
26% wizyt umawianych przez TeleRejestrację
82,5% wizyt jest umawianych samodzielnie przez pacjentów online lub przez TeleRejestrację
1,5 godziny oszczędności czasu miesięcznie dzięki automatycznym powiadomieniom
problem

Co przeszkadzało w codziennej pracy tego lekarza?

  • Brak czasu na odbieranie telefonów i rozpraszanie się nimi podczas wizyt.
  • Samodzielna rejestracja pacjentów bez pomocy dodatkowej osoby.
  • Niezadowalająca frekwencja pacjentów na wizytach – duży współczynnik nieobecności lub odwołań na ostatnią chwilę.
rozwiązanie

Wdrożone rozwiązania:

  • Aktywacja kalendarza online i udostępnienie go pacjentom do rezerwacji.
  • Włączenie TeleRejestracji, która odbiera średnio 99,5% połączeń od pacjentów w celu umówienia wizyty lub uzyskania podstawowych informacji.
  • Aktywowanie automatycznych powiadomień do pacjentów – przypomnień o wizytach.
efekty

W rezultacie:

  • Oszczędność czasu, który dotychczas zajmowała rejestracja pacjentów i odbieranie połączeń, a w efekcie – zyskanie czasu na diagnozę i leczenie pacjentów w ramach holistycznego podejścia lekarki.
  • Poprawa wygody i komfortu pracy dzięki zniwelowaniu rozproszeń na powtarzalne czynności.

Ogólne wrażenia:

ZnanyLekarz: Jakie usprawnienia mają miejsce w Pani gabinecie, odkąd korzysta Pani z systemu ZnanyLekarz?

lek. Agnieszka Kuświk-Bartczak: ZnanyLekarz zastąpił mi osobistą rejestrację pacjentów, która pochłania dużo czasu i często rozprasza podczas konsultacji lub w trakcie wykonywania innych zadań w gabinecie. Zaoszczędzony czas mogę w 100% przeznaczyć na leczenie i diagnozowanie pacjentów, gdyż w swojej pracy ważne jest dla mnie indywidualne i holistyczne podejście do każdego pacjenta. Cenię sobie to usprawnienie, dzięki któremu mogę więcej czasu poświęcić m.in. na wywiad i diagnozę. Samo korzystanie na co dzień ze ZnanegoLekarza to dla mnie wygoda i komfort pracy. Wszystko to sprawia, że poleciłabym ZnanegoLekarza znajomym specjalistom – jest to duże ułatwienie w codziennej pracy.

Automatyczne powiadomienia do pacjentów dają 95% frekwencję na wizytach. Rzadko zdarza się to w przychodniach z tradycyjną rejestracją. Myślę, że każdy lekarz i specjalista powinien poznać to rozwiązanie i wdrożyć je w swoim gabinecie. Szkoda czasu na ręczne wysyłanie przypomnień.”

ZnanyLekarz: Czy mają na to wpływ jeszcze jakieś inne narzędzia?

lek. Agnieszka Kuświk-Bartczak: Wydaje mi się, że tak. Odkąd pacjenci zapisują się na wizyty przy pomocy TeleRejestracji, ja oszczędzam czas i mniej się angażuję w powtarzalne czynności, które może zrobić za mnie narzędzie – jest to dla mnie bardzo wygodne rozwiązanie. Również dlatego, że nie muszę ponosić kosztów zatrudniania pracownika do obsługi połączeń.

ZnanyLekarz: Czy słyszała Pani głosy od pacjentów na temat wprowadzonych rozwiązań? Jak oceniają Pani obecność w serwisie?

lek. Agnieszka Kuświk-Bartczak: Pacjenci odwiedzający mój gabinet doceniają to, że mam profil na ZnanymLekarzu – widzę to w wizytach umawianych najczęściej wieczorami lub w weekendy, gdy nie mogłabym zapisać pacjentów osobiście lub odebrać telefonu.

Myślę, że taka elastyczność to zaleta nie tylko dla mnie, ale również dla nich. Cieszę się, że mogę im dać to, czego potrzebują w kontakcie ze specjalistą.”
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – porozmawiajmy!

Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: