Z czego korzysta ta placówka?
ZnanyLekarz Phone
95% skontaktowanych pacjentów (marzec 2023 vs marzec 2022)
63% mniej nieodebranych połączeń (marzec 2023 vs marzec 2022)
73% o tyle czasu krócej pacjent czeka na oddzwonienie (marzec 2023 vs marzec 2022)
Wypowiedź

Jak mieć nawet 63% mniej nieodebranych połączeń w rejestracji?

Placówka z 10-letnim doświadczeniem w pomocy pacjentom w zakresie psychologii, psychiatrii i psychoterapii. Stawia na holistyczne podejście do pacjenta.

psychiatria, psychologia, psychoterapia

Warszawa

w serwisie od 2016

Z czego korzysta ta placówka?
ZnanyLekarz Phone
95% skontaktowanych pacjentów (marzec 2023 vs marzec 2022)
63% mniej nieodebranych połączeń (marzec 2023 vs marzec 2022)
73% o tyle czasu krócej pacjent czeka na oddzwonienie (marzec 2023 vs marzec 2022)
problem

Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?

  • Odbieranie połączeń, gdy jedyna osoba w rejestracji obsługuje pacjenta na żywo lub z innego powodu nie może odebrać telefonu. 
  • Zwiększenie liczby odebranych połączeń i tych, na które oddzwoniono.
rozwiązanie

Wdrożone rozwiązania:

  • Wdrożenie systemu do obsługi połączeń ZnanyLekarz Phone.
efekty

W rezultacie:

  • Przez rok placówka zanotowała znaczącą poprawę statystyk ruchu telefonicznego. Przekłada się to nie tylko na wzrost liczby umawianych wizyt ale również wpływa na wizerunek placówki.
  • Dodatkowo dzięki wykorzystaniu funkcji ZnanyLekarz Phone usprawniona została praca rejestracji medycznej.

Historia sukcesu CM Volta ze ZnanyLekarz Phone:

Centrum Medyczne Volta korzysta ze ZnanyLekarz Phone od marca 2022 roku. W tym czasie placówka zanotowała znaczacą poprawę statystyk ruchu telefonicznego. Przekłada się to nie tylko na wzrost liczby umawianych wizyt ale również wpływa na wizerunek placówki. Dodatkowo dzięki wykorzystaniu funkcji ZnanyLekarz Phone usprawniona została praca rejestracji medycznej.

Zwiększenie efektywności pracy jest po prostu opłacalne.”

Centrum Medyczne Volta wykorzystuje system ZnanyLekarz Phone do monitorowania ruchu telefonicznego w placówce. Dzięki statystykom połączeń przychodzących manager ma możliwość sprawdzania liczby odebranych i nieodebranych połączeń w cyklu dziennym, tygodniowym oraz miesięcznym. 

Przejrzyste statystyki w panelu systemu pozwalają także na monitorowanie natężenia ruchu telefonicznego (mapa cieplna) a dzięki temu dostosowanie godzin pracy rejestracji do potrzeb pacjentów, tak aby ułatwić im kontakt z placówką. 

Placówka ceni sobie możliwość analizowania tematów rozmów pracowników rejestracji z pacjentami, a także możliwość samodzielnego dodawania tematów, tak aby były one dostosowane do potrzeb placówki. Dzięki temu wiadomo, na jakich obszarach warto skupić się w szkoleniu zespołu lub w usprawnieniu codziennej pracy rejestracji. 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – porozmawiajmy!

Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: