Z czego korzysta ta placówka?
Profil w serwisie
Automatyczne powiadomienia
2% nieobecności pacjentów na wizytach
około 120 odwołanych terminów wykorzystanych przez innych (miesięcznie)
30% wizyt umawianych poza godzinami pracy (rocznie)
98% wizyt umówionych zostało przez ZnanyLekarz.pl
Wypowiedź

Jak Centrum Magnolia zmniejszyło liczbę "okienek" w grafikach?

CM Magnolia to placówka z aż pięcioma lokalizacjami we Wrocławiu. Oferuje szeroki zakres specjalistycznych konsultacji lekarskich. Na miejscu wykonywane są wszystkie badania laboratoryjne, genetyczne, USG, diagnostyka kardiologiczna. Pacjenci mogą korzystać także z zabiegów rehabilitacyjnych, usług dietetycznych, psychologicznych oraz witaminoterapii.

różnorodne specjalizacje

Wrocław

w serwisie od 2021

Z czego korzysta ta placówka?
Profil w serwisie
Automatyczne powiadomienia
2% nieobecności pacjentów na wizytach
około 120 odwołanych terminów wykorzystanych przez innych (miesięcznie)
30% wizyt umawianych poza godzinami pracy (rocznie)
98% wizyt umówionych zostało przez ZnanyLekarz.pl
problem

Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?

  • Utrudniona komunikacja z pacjentami w zakresie wizyt.
  • Brak kanału dotarcia do pacjentów z oferowanymi usługami.
  • Duża liczba wizyt odwoływanych na ostatnią chwilę oraz nieobecności pacjentów na wizytach. 
rozwiązanie

Wdrożone rozwiązania:

  • Stworzenie profilu placówki w serwisie ZnanyLekarz.
  • Uruchomienie kalendarza placówki i włączenie automatycznych powiadomień do pacjentów.
efekty

W rezultacie:

  • Redukcja liczby tzw. "okienek", a co za tym idzie zmniejszenie straty potencjalnych przychodów.

  • Wdrożenie nowego kanału kontaktu z pacjentami.

  • Wygodny sposób umawiania wizyt i zarządzania nimi.

Ogólne wrażenia:

ZnanyLekarz: Co się zmieniło odkąd są Państwo na znanylekarz.pl?

Ewa Łempicka, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu: Dzięki posiadaniu profilu placówki w serwisie ZnanyLekarz mamy stały kontakt z pacjentami i lekarzami i w łatwy sposób możemy się z nimi komunikować w zakresie umawiania wizyt oraz oferowania usług medycznych. Profil placówki w serwisie ZnanyLekarz pozwolił nam znacznie zmniejszyć liczbę odwoływanych przez pacjentów wizyt.

ZnanyLekarz: W jakim stopniu współpraca ze ZnanyLekarz usprawniła pracę rejestracji w twojej placówce?

Ewa Łempicka, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu: Myślę, że dużą rolę odegrały tu automatyczne powiadomienia. One znacznie ułatwiają komunikację między lekarzem a pacjentem, tym samym pośrednio zmniejszają liczbę odwoływanych wizyt. To dla nas duża oszczędność nie tylko czasu, ale również pieniędzy.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – porozmawiajmy!

Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: