Jak Centrum Magnolia zmniejszyło liczbę "okienek" w grafikach?
CM Magnolia to placówka z aż pięcioma lokalizacjami we Wrocławiu. Oferuje szeroki zakres specjalistycznych konsultacji lekarskich. Na miejscu wykonywane są wszystkie badania laboratoryjne, genetyczne, USG, diagnostyka kardiologiczna. Pacjenci mogą korzystać także z zabiegów rehabilitacyjnych, usług dietetycznych, psychologicznych oraz witaminoterapii.
różnorodne specjalizacje
Wrocław
w serwisie od 2021
Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?
- Utrudniona komunikacja z pacjentami w zakresie wizyt.
- Brak kanału dotarcia do pacjentów z oferowanymi usługami.
- Duża liczba wizyt odwoływanych na ostatnią chwilę oraz nieobecności pacjentów na wizytach.
Wdrożone rozwiązania:
- Stworzenie profilu placówki w serwisie ZnanyLekarz.
- Uruchomienie kalendarza placówki i włączenie automatycznych powiadomień do pacjentów.
W rezultacie:
-
Redukcja liczby tzw. "okienek", a co za tym idzie zmniejszenie straty potencjalnych przychodów.
-
Wdrożenie nowego kanału kontaktu z pacjentami.
- Wygodny sposób umawiania wizyt i zarządzania nimi.
Ogólne wrażenia:
ZnanyLekarz: Co się zmieniło odkąd są Państwo na znanylekarz.pl?
Ewa Łempicka, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu: Dzięki posiadaniu profilu placówki w serwisie ZnanyLekarz mamy stały kontakt z pacjentami i lekarzami i w łatwy sposób możemy się z nimi komunikować w zakresie umawiania wizyt oraz oferowania usług medycznych. Profil placówki w serwisie ZnanyLekarz pozwolił nam znacznie zmniejszyć liczbę odwoływanych przez pacjentów wizyt.
ZnanyLekarz: W jakim stopniu współpraca ze ZnanyLekarz usprawniła pracę rejestracji w twojej placówce?
Ewa Łempicka, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu: Myślę, że dużą rolę odegrały tu automatyczne powiadomienia. One znacznie ułatwiają komunikację między lekarzem a pacjentem, tym samym pośrednio zmniejszają liczbę odwoływanych wizyt. To dla nas duża oszczędność nie tylko czasu, ale również pieniędzy.
Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: