Z czego korzysta ta placówka?
profil
kalendarz online
15% więcej odebranych połączeń wychodzących
33% więcej skutecznych oddzwonień do pacjentów
35% więcej umówionych wizyt dzięki oddzwonieniu
Wypowiedź

Jak poprawiło się funkcjonowanie rejestracji dzięki oprogramowaniu od ZnanyLekarz?

HSM Clinic Czyżyny to nowoczesne Centrum Medyczne, w którym specjaliści w sposób kompleksowy oraz indywidualny podchodzą do Pacjentów. To miejsce gdzie pod okiem doświadczonej kadry lekarskiej oraz fizjoterapeutycznej Pacjenci odzyskują pełnię zdrowia.

Z czego korzysta ta placówka?
profil
kalendarz online
15% więcej odebranych połączeń wychodzących
33% więcej skutecznych oddzwonień do pacjentów
35% więcej umówionych wizyt dzięki oddzwonieniu
problem

Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?

  • Brak możliwości mierzenia ruchu telefonicznego i rozpoznawania numeru dzwoniącego.
  • Brak zapowiedzi głosowej, co wpływało na dyskomfort pacjentów.
  • Utrata połączeń przez nieodebrane połączenia.
rozwiązanie

Wdrożone rozwiązania:

  • Zainstalowanie ZnanyLekarz Phone jako kompleksowego narzędzia do zarządzania połączeniami w placówce.
efekty

W rezultacie:

  • Zwiększenie liczby umawianych wizyt.

  • Identyfikowanie dzwoniących pacjentów.

  • Zmniejszenie ryzyka utraty przychodów (dzięki kontroli połączeń nieodebranych). 

Ogólne wrażenia:

ZnanyLekarz: Co daje korzystacie z kalendarza ZnanyLekarz?

Katarzyna Szewczyk-Tucharz, manager HSM Clinic Czyżyny: Korzystając z kalendarza, usprawniam pracę rejestracji i daję pacjentom możliwość samodzielnej rezerwacji wizyt w dogodnym dla nich terminie. Bez konieczności dzwonienia do placówki w określonych godzinach.

ZnanyLekarz: W jakim stopniu współpraca ze ZnanyLekarz usprawniła pracę rejestracji w HSM Clinic?

Katarzyna Szewczyk-Tucharz, manager HSM Clinic Czyżyny: Dzięki aktywnemu kalendarzowi ZnanyLekarz pacjenci mają podgląd wszystkich dostępnych terminów, co znacznie odciąża rejestrację. Odbieramy o wiele mniej połączeń w celu np. potwierdzenia wizyty – pacjent może zrobić to samodzielnie, odpowiadając na automatyczne przypomnienie.

ZnanyLekarz: W jakim stopniu współpraca ze ZnanyLekarz usprawniła pracę rejestracji w Państwa placówce?

Katarzyna Szewczyk-Tucharz, manager HSM Clinic Czyżyny: Serwis ZnanyLekarz sprawia, że trafia do nas coraz więcej pacjentów, a większość z nich zostaje z nami na dłużej. Pełna automatyzacja sprawia, że nasza recepcja nie musi skupiać się tylko na odbieraniu telefonów. Serwis jest przejrzysty, posiada elegancką szatę graficzną i jest bardzo intuicyjny.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – porozmawiajmy!

Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: