Z czego korzysta ten lekarz?
Kalendarz online
TeleRejestracja
Automatyczne powiadomienia
Wiadomości
95,5% wizyt jest umawianych samodzielnie przez pacjentów przez Internet
7 lat korzystania z rozwiązań ZnanyLekarz
7 godzin godzin oszczędności czasu miesięcznie dzięki automatycznym powiadomieniom
Wypowiedź

Jak powiadomienia oszczędzają czas lek. stom. Konrada Rutkowskiego?

Specjalista z wieloletnim doświadczeniem w zakresie chirurgii stomatologicznej, protetyki stomatologicznej i stomatologii zachowawczej. Współpracuje z Uniwersytetem Medycznym, opiekując się początkującymi stomatologami.

stomatolog, chirurg szczękowy

Poznań

w serwisie od 2015

Z czego korzysta ten lekarz?
Kalendarz online
TeleRejestracja
Automatyczne powiadomienia
Wiadomości
95,5% wizyt jest umawianych samodzielnie przez pacjentów przez Internet
7 lat korzystania z rozwiązań ZnanyLekarz
7 godzin godzin oszczędności czasu miesięcznie dzięki automatycznym powiadomieniom
problem

Co przeszkadzało w codziennej pracy tego lekarza?

  • Konieczność odbierania zbyt dużej liczby telefonów i samodzielnej rezerwacji wizyt pacjentów.
  • Zbyt duża liczba niezrealizowanych wizyt z powodu nieobecności pacjentów lub odwołań na ostatnią chwilę.

 

rozwiązanie

Wdrożone rozwiązania:

  • Aktywacja kalendarza online i udostępnienie go pacjentom do rezerwacji.
  • Włączenie TeleRejestracji, która odbiera średnio 99,5% połączeń od pacjentów w celu umówienia wizyty lub uzyskania podstawowych informacji.
  • Aktywowanie automatycznych powiadomień do pacjentów – przypomnień o wizytach.
efekty

W rezultacie:

  • Oszczędność czasu, który dotychczas zajmowały rejestracja pacjentów i odbieranie połączeń.
  • Zmniejszenie liczby niezrealizowanych wizyt.
  • Zadowolenie pacjentów z nowoczesnego rozwiązania do umawiania wizyt.
  • Poprawa kontaktu i relacji z pacjentami dzięki aktywnemu używaniu funkcji Wiadomości.

Ogólne wrażenia:

ZnanyLekarz: Jaką czynność z powodzeniem oddał Pan systemowi?

lek. stom. Konrad Rutkowski: Przede wszystkim umawianie pacjentów – nie muszę odbierać telefonów i rezerwować wizyt pacjentom, od teraz ten proces jest w ich rękach. Korzystając z kalendarza ZnanyLekarz, oszczędzam czas, również dzięki komunikacji z pacjentami poprzez wiadomości. Ułatwia nam to przekazywanie informacji zarówno przed wizytą, jak i po niej.

Powiadomienia automatyczne do pacjentów powodują, że mam mniej wizyt niezrealizowanych, (...) co dla mnie oznacza oszczędność czasu i mniejsze straty przychodów.”

ZnanyLekarz: Co ułatwiło obsługę wizyt zarówno Panu, jak i pacjentom?

lek. stom. Konrad Rutkowski: Pacjenci chętniej umawiają wizyty, jak mają do wyboru zapis online lub przez telefon, który za mnie obsługuje TeleRejestracja. To też dla mnie wygodne rozwiązania. Jednocześnie pacjenci są bardziej zadowoleni, bo pamiętają o wizytach i mogą uzyskać pomoc.

ZnanyLekarz: Czy zatem pacjenci chwalą kalendarz online i dostępność Pana profilu w serwisie?

lek. stom. Konrad Rutkowski: Moi pacjenci doceniają moją obecność na ZnanymLekarzu, ponieważ mogą umówić wizytę w wygodnym dla siebie terminie. Mogą zrobić to o dowolnej porze dnia lub nocy, bez mojego zaangażowania. Zmiana terminu lub odwołanie wizyty są równie wygodne.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – porozmawiajmy!

Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: