Oddaj rezerwację wizyt technologii – tak jak lek. Wojciech Wieczorek
Lekarz rodzinny i internista. Ukończył Wojskową Akademię Medyczną w Łodzi. Specjalizuje się w medycynie rodzinnej i chorobach wewnętrznych. Zajmuję się również medycyną pracy i badaniami kierowców oraz kandydatów na broń i pracowników ochrony fizycznej.
Co było wyzwaniem w codziennej pracy tego lekarza?
- Chęć usprawnienia pracy gabinetu.
- Duża ilość czasu spędzona na odbieraniu telefonów od pacjentów.
- Rozproszenie wynikające z natłoku telefonów.
Wdrożone rozwiązania:
- Aktywacja kalendarza online i udostępnienie go pacjentom do rezerwacji.
- Włączenie TeleRejestracji w celu odciążenia telefonu lekarza.
W rezultacie:
- Oszczędność czasu dzięki samodzielnej rejestracji pacjentów.
- Oddelegowanie rejestracji połączeń telefonicznych w ręce technologii.
- Poprawa widoczności w serwisie dzięki w 100% uzupełnionemu profilu.
- Zadowolenie pacjentów = poprawa wizerunku specjalisty w ich oczach.
Ogólne wrażenia:
ZnanyLekarz: Co skłoniło Pana do współpracy ze ZnanyLekarz.pl?
lek. Wojciech Wieczorek: Przede wszystkim zależało mi na usprawnieniu pracy gabinetu. W pewnym momencie po prostu zaczęło brakować mi czasu na rozmowy telefoniczne z pacjentami. Telefon dzwonił, a ja nie mogłem go odebrać. Zacząłem szukać rozwiązań tego problemu - a ponieważ od dawna posiadałem już profil w serwisie ZnanyLekarz.pl, zdecydowałem się na narzędzia udostępniane razem z Pakietem Premium.
ZnanyLekarz: Jak wyglądały Pana początki na ZnanyLekarz.pl?
lek. Wojciech Wieczorek: Zacznę od tego, że na portal trafiłem ładnych kilka lat temu, gdy jeszcze był w powijakach. Zdarzyła się wtedy zabawna historia. Otóż niespodziewanie moi pacjenci zaczęli mnie pytać, kiedy przyjmuję… w Częstochowie. A przecież mieszkam i pracuję w Gdyni. Okazało się, że w Częstochowie pracował wówczas lekarz o takim samym imieniu i nazwisku, ktoś zobaczył jego profil i pomylił nas ze sobą. Sytuacja się powtarzała. Postnowiłem coś z tym zrobić. Samodzielnie edytowałem swój profil i potem stopniowo go uzupełniałem. Na bieżąco aktualizowałem, dodawałem zdjęcia. Jak wspomniałem, później uruchomiłem także możliwość do umawiania wizyt online. W samym gabinecie zawiesiłem plakaty, które informowały pacjentów o możliwości dodawania opinii i umawiania wizyt przez Internet.
ZnanyLekarz: Z perspektywy czasu, jak Pan ocenia przydatność naszego systemu zarządzania wizytami?
lek. Wojciech Wieczorek: Widzę, że pacjenci chętnie korzystają z możliwości zapisów na wizyty telefonicznie przez TeleRejestrację. Z mojej perspektywy to naprawdę wygodne rozwiązanie - nie muszę już mierzyć się z dzwoniącym co chwilę telefonem.Coraz częściej pacjenci umawiają się też przez internet, za pomocą kalendarza online, sądzę, że to kwestia czasu, gdy tego typu rozwiązania staną się standardem.
ZnanyLekarz: Czy poleciłby Pan współpracę ze ZnanyLekarz.pl?
lek. Wojciech Wieczorek: Oczywiście, że tak! Jak już mówiłem, jestem z portalem ZnanyLekarz.pl od wielu lat i obserwuję jego ewolucję, od skromnych początków po chwilę obecną. Widzę, jak poszerzał się zakres świadczonych usług. Dziś portal oferuje realne wsparcie dla zapracowanych lekarzy. Możliwość prostego ustalenia grafiku przyjęć, czasu trwania i ceny wizyty - to duże ułatwienie zarówno dla pacjentów, jak dla lekarzy. Przydaje się też możliwość odwołania wizyty w nagłych przypadkach. Generalnie jestem bardzo zadowolony i polecam wszystkim współpracę.
Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: