Najczęściej zadawane pytania

Wybrałem Plan na ZnanyLekarz i co dalej?

Wdrożenie

Przez pierwsze 4 tygodnie z nami specjalnie wyznaczona osoba poprowadzi Cię przez nasz produkt. Wspólnie przygotujecie plan rzeczy do zrobienia i prześledzicie postępy tydzień po tygodniu, aby w pełni skorzystać ze ZnanyLekarz.

ZnanyLekarz jak pracujemy z klientami?

Ciągła praca nad Twoim sukcesem

Ciągle się rozwijamy! Każdy miesiąc to nowe możliwości, w których ZnanyLekarz pomoże ułatwić Ci życie. Uważnie monitorujemy zadowolenie naszych klientów i stale dodajemy nowe funkcje do narzędzia. Niezależnie od tego, czy chodzi o odblokowanie nowych możliwości, czy najlepsze użycie tych, które już masz, robimy wszystko, abyś odniósł sukces. Zadowolenie klienta jest naszym głównym celem.

Każdy miesiąc to nowe możliwości, w których ZnanyLekarz pomoże ułatwić Ci życie.

Poznaj nasz zespół

Zawsze, gdy masz wątpliwości, dobrze jest otrzymać szybką i rzetelną pomoc. Wtedy na scenę wkracza nasz zespół wsparcia. Dzięki jednej z najlepszych ocen na rynku są to ludzie, dzięki którym czujesz się wspierany przez cały czas. Możesz skontaktować się z zespołem obsługi klienta od poniedziałku do piątku, od 09:00 do 18:00.

Karolina Feluś

Karolina Feluś

Customer Care Specialist

Malwina Wrzesińska

Malwina Wrzesińska

Customer Care Specialist

Sirarpi Javakyan

Sirarpi Javakyan

Customer Care Specialist

Łukasz Kościelniak

Łukasz Kościelniak

Customer Care Specialist

Jesteś w doborowym towarzystwie

4x wzrost umówionych wizyt z połączeń przychodzących od pacjentów z 98 wizyt w lutym na 396 wizyt w sierpniu. 10x wzrost liczby umówionych wizyt z oddzwonień na nieodebrane połączenia z 2 na 21 wizyt miesięcznie.

W mojej opinii ZnanyLekarz.pl jest bardzo przydatnym narzędziem, ułatwiającym pracę w gabinecie. Zaraz po uruchomieniu kalendarza praca stała się łatwiejsza i miałem więcej czasu na inne czynności. Pacjenci dostali dostęp do wszystkich terminów, a ja nie musiałem się martwić zapisami.

Zmieniło się zwłaszcza to, na czym zależało mi najbardziej. Liczba pacjentek wzrosła o mniej więcej 50%.Również na polu organizacji pracy zauważyłem poprawę. Teraz wiem dokładnie, o której przyjdzie kolejna osoba, ile czasu rezerwować. Nikt nie czeka, rzadziej zdarzają się przesunięcia.

Kiedy zacząłem korzystać z kalendarza, zaskakujące dla mnie było, jak mały odsetek chorych nie zgłasza się na umówioną wizytę.

Serwis ZnanyLekarz.pl daje lekarzom i placówkom medycznym możliwość otwarcia się na świat, niezależnie od ich wielkości. Umożliwia wyjście poza ramy standardowego działania.

Dołącz do grona ponad 20.000 zadowolonych specjalistów, lekarzy i managerów placówek
Skontaktuj się z nami
Zapytaj o ofertę