Znasz narzędzie do obsługi połączeń w placówce, ale wciąż masz pewne wątpliwości dotyczące zasad działania? Odpowiadamy na obawy klientów, które słyszymy w codziennych rozmowach.
Czy to nadal będzie odbierała nasza (placówkowa) rejestracja?
Tak, ZnanyLekarz Phone to narzędzie, które działa na obecnej infrastrukturze placówki i pozwala lepiej zarządzać ruchem telefonicznym odbieranym przez rejestracje medyczną placówki medycznej.
Czy to będzie dla pacjentów umówionych przez ZnanegoLekarza?
Rozwiązanie ZnanyLekarz Phone pozwala odbierać wszystkie połączenia, które do tej pory dzwoniły na numery placówki.
Co z infrastrukturą, którą mamy obecnie?
ZnanyLekarz Phone jest rozwiązaniem prostym we wdrożeniu. W najprostszej konfiguracji nie wymaga zakupu dodatkowego sprzętu i kosztownych instalacji. Korzystanie z aplikacji może odbywać się w 3 konfiguracjach: w telefonie komórkowym (w aplikacji mobilnej), telefonie VoIP lub komputerze (webphone).
Czy połączenia pacjentów będą na numer ZnanyLekarz Phone czy nasz (placówki)?
Pacjenci dzwonią na numer placówki, natomiast dzięki technologii trafiają do ZnanyLekarz Phone. Oznacza to, że wprowadzenie rozwiązania nie zmusza placówki do zmiany numerów telefonu. Wystarczy przekierowanie na numer ZnanyLekarz Phone.
Jaki numer będzie widoczny, gdy będziemy oddzwaniać?
Kiedy rejestracja będzie oddzwaniać do pacjenta, pacjent zobaczy numer telefonu placówki.
Kolejkowanie - pacjent nie będzie słyszał sygnału zajętości?
Nie. Jeżeli w danym momencie do placówki zadzwoni więcej pacjentów i wszytkie stanowiska będą zajętę rozmową, pacjent może słyszeć informację o tym, który jest w kolejności pacjentów na linii lub muzykę umilającą oczekiwanie na połączenie uruchomioną po informacji z prośbą o oczekiwanie.
Jak rejestracja będzie odbierać połączenia?
Recepcja ma możliwość odbierania połączeń na 3 różnych urządzeniach: telefon komórkowy, telefon voip, komputer (webphone).
Jak połączenie wpada do konkretnego pracownika?
W przypadku więcej niż 1 stanowiska pracy i więcej niż jednego połączenia w tym samym czasie, pacjent dodzwoni się na każde kolejne wolne (nieprowadzące w tym czasie rozmowy) stanowisko. W razie zajętości wszystkich stanowisk pracy, pracownik po zakończonej rozmowie ma możliwość odebrania zakolejkowanego połączenia.
Czy rozwiązanie jest dodatkowo płatne?
Jest to rozwiązanie płatne, natomiast dla klientów ZnanegoLekarza oferujemy dodatkowe integracje z kalendarzami ZnanegoLekarza. Cena rozwiązania zależna jest od liczby stanowisk pracy, których placówka potrzebuje do obsługi ruchu telefonicznego.
Chcesz wiedzieć więcej na temat ZnanyLekarz Phone?
Odwiedź stronę produktu lub prześlij nam pytanie za pomocą formularza.