Sprawdź, ile może zyskać Twoja placówka dzięki rozwiązaniom od ZnanyLekarz!

Oblicz dodatkowy dochód, który wygenerujesz, zyskując nowych pacjentów i redukując no-show, dzięki rozwiązaniom od ZnanyLekarz.

Średnia cena wizyty prywatnej (zł)
Liczba lekarzy w placówce
Średni % no-show Przykładowo, gdy na 100 umówionych pacjentów 15 nie odwołuje i nie przychodzi na wizytę, no-show wyniesie 15%
0% 30%
Wpisz liczby do kalkulatora, aby zobaczyć wynik
Dla wskazanych danych istnieje ryzyko braku zysków wynikających ze zmniejszenia no-show i napływu nowych pacjentów.

Ze względu na podaną średnią cenę wizyty oraz małą liczbę pacjentów zapominających o wizytach w Twojej placówce, cena Pakietu Premium może przewyższyć Twoje oczekiwane zyski z wizyt.

Kalkulator nie uwzględnia jednak innych korzyści, jakie przyniesie Twojej placówce Pakiet Premium: usprawnienia pracy recepcji / administracji nawet o 30%, a co za tym idzie - większej efektywności całej placówki.

Umów się na rozmowę

Twoja placówka zyska dodatkowo

0zł

0zł

Wpisz liczby do kalkulatora, aby zobaczyć wynik

0zł

0zł

Oszczędności na kampaniach

0zł

0zł

Oszczędności na redukcji no-show

0zł

0zł

Zysk z nowych pacjentów

0zł

0zł

Koszt ZnanyLekarz


Często zadawane pytania

Jak działa kalkulator zysków?

"Kalkulator pozwala określić przybliżony zysk, który otrzyma placówka korzystająca z Pakietu Premium od ZnanyLekarz. Wartość ta jest obliczana na bazie: średniej ceny wizyty w placówce, liczby przyjmujących w niej specjalistów oraz średniego procentu no-show (procent wizyt, które się nie odbyły i nie zostały odwołane). Na tej podstawie kalkulator wylicza potencjalny zysk z nowych pacjentów oraz oszczędność ze zmniejszenia no-show i kosztów kampanii komunikacyjnych do pacjentów.

Przykładowe wyliczenie dla placówki, w której przyjmuje 12 lekarzy, gdzie średnia cena za wizytę wynosi 150 zł a no-show 15% (średnia rynkowa na podstawie badań ZnanyLekarz): korzystając z Pakietu Premium od ZnanyLekarz, placówka wygeneruje dodatkowy miesięczny dochód w wysokości 4 244 zł, co rocznie wyniesie aż 50 923 zł. Wprowadź dane swojej placówki do kalkulatora i sprawdź, ile zyskasz!"


Jak mierzy się wskaźnik no-show?

Wskaźnik no-show jest to stosunek liczby niezrealizowanych i nieodwołanych wizyt (z powodu nieobecności pacjenta) do wszystkich wizyt. Wartość ta jest wyrażana w procentach. Przykładowo, jeśli w placówce miesięcznie umawianych jest 1000 wizyt, a średnio 100 pacjentów zapomina przyjść na wizytę, to miesięczny wskaźnik no-show wyniesie 10%.


Ilu pacjentów odwiedza serwis ZnanyLekarz?

ZnanyLekarz.pl jest największym serwisem internetowym łączącym pacjentów i lekarzy. Każdego miesiąca odwiedza go 5,2 mln pacjentów, którym ZnanyLekarz.pl pomaga w znalezieniu lekarza i umówieniu wizyty.


Co w swojej ofercie dla placówek ma ZnanyLekarz?

ZnanyLekarz to kompletne rozwiązanie dla placówek medycznych. W jego ramach dostępny jest System od ZnanyLekarz - oprogramowanie do zarządzania placówką medyczną, które ułatwi umawianie wizyt i organizację pracy personelu. System umożliwia m.in. prowadzenie EDM i konsultacji online oraz bezpłatne wysyłanie kampanii e-mail i SMS do pacjentów. Oferta dla placówek to także Profil Premium na ZnanyLekarz.pl, dzięki któremu placówka będzie mogła promować swoich lekarzy i udostępniać pacjentom zapisy online. Dodatkowo ZnanyLekarz oferuje również rozwiązania takie jak: ZnanyLekarz Phone (wirtualna centralka telefoniczna) oraz Diagnostyka (profil placówki diagnostycznej na badania.znanylekarz.pl).


Jaki jest miesięczny koszt oprogramowania medycznego dla placówek?

Cena jest kalkulowana indywidualnie w zależności od potrzeb i wielkości placówki. Dzięki kalkulatorowi obliczysz przybliżone oczekiwane zyski i koszty Pakietu Premium. Korzystając z Pakietu Premium masz nieograniczony dostęp do 100% funkcjonalności oferowanych przez ZnanyLekarz.


Jak zwiększyć zysk placówki?

Jest kilka sposobów na zwiększenie zysków i obniżenie strat placówki. Pierwszym z nich jest uruchomienie i udostępnienie pacjentom kalendarza online do samodzielnych zapisów na wizyty. Dzięki niemu pacjenci poszukujący w Internecie informacji o Twojej placówce lub lekarzu, będą mogli od razu zarezerwować wizytę. Kolejnym sposobem jest wysyłanie pacjentom przypomnień o wizytach. Dzięki nim mniej pacjentów zapomina o wizytach, redukując no-show nawet o 65%! Z kolei automatyzacja takiej wysyłki (dostępna w ramach Pakietu Premium) pozwala zaoszczędzić recepcji wiele godzin pracy każdego miesiąca.