4 mity na temat ZnanyLekarz
Prowadzisz prywatny gabinet medyczny lub specjalistyczny i chcesz zacząć korzystać ze ZnanyLekarz? Pewnie masz wiele obaw, a znajomi z branży przekazali Ci już różne informacje i opinie, które sprawiają, że decyzja jest jeszcze trudniejsza.
W ZnanyLekarz mamy 60 tysięcy zadowolonych klientów, którzy współpracują z nami od lat. Nasi konsultanci każdego miesiąca prowadzą setki rozmów z lekarzami i specjalistami. Właśnie dlatego doskonale wiemy, jakie masz obawy. Pozwól nam na nie odpowiedzieć i ułatwić Ci podjęcie decyzji.
1. ZnanyLekarz jest za drogi
Trzeba przyznać, że ok. 400-500 zł miesięcznie za usługę to spory wydatek. Warto jednak zrozumieć, z czego ta cena wynika i co się na nią składa. Po pierwsze pomyśl o cenie dziennej, która wynosi ok. 15 zł. To koszt jednej kawy na mieście, a w zamian otrzymujesz narzędzie, które służy Ci i ułatwia pracę każdego dnia. To Twoje centrum dowodzenia gabinetem, rezerwacjami pacjentów, a także ogromne wsparcie marketingowe.
W cenie planu Starter otrzymasz m.in. kalendarz online do umawiania wizyt przez pacjentów i profesjonalną, dobrze widoczną w Google wizytówkę na naszym portalu, ale to oczywiście nie wszystko. Będziesz mieć też możliwość wysyłania komunikacji e-mail i SMS (np. z przypomnieniem o wizycie) czy pozyskiwania nowych pacjentów dzięki udostępnieniu w kalendarzu online wolnych terminów. Jeśli w Twojej branży prywatna wizyta kosztuje około 200-250 zł - łatwo możesz policzyć, jak szybko zwróci Ci się koszt abonamentu, dzięki pozyskaniu nowych pacjentów.
Warto więc potraktować współpracę ze ZnanyLekarz nie jako koszt, a raczej jako inwestycję w promocję i widoczność Twojego gabinetu w internecie. Niestety, skuteczny marketing zazwyczaj nie jest bezkosztowy. A jeśli podsumujesz wszystkie swoje wyzwania i potrzeby, szybko może okazać się, że na większość z nich odpowiadamy w naszych planach. Jesteśmy na rynku od ponad dekady i dzięki temu doświadczeniu dokładnie wiemy, czego potrzebujesz.
Sprawdź: Co zawierają Plany ZnanyLekarz?
Pamiętaj też, że na stronie ZnanyLekarz możesz znaleźć się zupełnie bezpłatnie. Wystarczy, że uzupełnisz swoje podstawowe dane tutaj i założysz darmowy profil. To może być świetne rozwiązanie na początek. Darmowa wizytówka pozwoli Ci opisać swoje wykształcenie, doświadczenie i wymienić usługi, które oferujesz. Na takim profilu możesz też zbierać opinie od pacjentów i budować swoją wirtualną widoczność - bo Twój profil z pewnością wyświetli się w wyszukiwaniach z Google.
Dowiedz się więcej: Bądź bardziej widoczny dla pacjentów dzięki bezpłatnemu profilowi na ZnanyLekarz
2. Umowa na 12 miesięcy to za długo
Jakie masz plany na najbliższe 12 miesięcy? Czy planujesz aktywnie pracować zawodowo? Może chcesz więcej czasu poświęcić na promocję i rozwój swojego gabinetu? Jeśli tak, to chętnie Ci w tym pomożemy. Możemy przepracować te kilkanaście miesięcy wspólnie z Tobą, aby zapewnić Ci wyniki, których oczekujesz. Na wstępie zajmiemy się Twoim profilem - pomożemy z wyborem zdjęcia, przygotowaniem profesjonalnego opisu czy udostępnieniem wszystkich niezbędnych informacji. Upewnimy się wspólnie, że udostępniasz wystarczającą liczbę wolnych terminów w swoim kalendarzu. Zadbamy o pozyskiwanie opinii i ograniczymy tzw. no-show na wizytach, dzięki regularnemu wysyłaniu powiadomień e-mail i SMS.
Nasza współpraca nie kończy się po podpisaniu umowy. Przez cały czas jej trwania dbamy o Twoją satysfakcję i rozwój. Twój sukces to w końcu nasza wspólna odpowiedzialność.
Sprawdź także: Legalna promocja usług medycznych w Internecie
3. Zakup planu to gwarancja pacjentów
Zdecydowana większość klientów ZnanyLekarz jest zadowolona z naszych usług i wyników, które udało nam się wspólnie osiągnąć. Samo podpisanie umowy nie jest jednak gwarancją sukcesu. Właśnie dlatego jedne z pierwszych pytań, które nasi konsultanci zadają potencjalnym klientom, to pytania o wolne terminy oraz o chęć zaangażowania się w promocję swojego gabinetu.
Dostępność, którą określasz w swoim kalendarzu, to klucz do zdobycia nowych pacjentów. Im więcej terminów i godzin im oferujesz, tym lepiej. Jeśli wyłączysz zapisy online lub udostępnisz w kalendarzu niewiele przestrzeni na zapisy - niestety trudno Ci będzie uzyskać więcej rezerwacji.
Podobnie z zaangażowaniem w promocję gabinetu. Na samym początku jest to odpowiednie uzupełnienie swojego profilu na ZnanyLekarz. Należy zadbać o własne zdjęcie, ale również zdjęcia gabinetu. Postarać się o wyczerpujący opis i dokładnie wymienić wszystkie świadczone usługi. Nie zapominaj o wysyłaniu automatycznych próśb o opinie i regularnym odpowiadaniu na nie na swoim profilu - to świadczy o Twoim zaangażowaniu. Ze swojej strony oferujemy Ci 13 lat doświadczenia na temat tego, jak zbudować pozycję gabinetu. Niewiele zrobimy jednak bez Twojego wsparcia.
Czytaj też: 6 kroków do skutecznego profilu w ZnanyLekarz.pl
4. Nie będziesz mieć wpływu na opinie
Opinie to temat kontrowersyjny - zarówno dla specjalistów, jak i dla pacjentów. W ZnanyLekarz wierzymy jednak w siłę dzielenia się doświadczeniami, bo długoterminowo przyczyniają się one do poprawy jakości opieki zdrowotnej. A to jedna z najważniejszych misji naszej firmy.
Opinie na profilach na ZnanyLekarz są niezwykle przydatne dla pacjentów, którzy dopiero szukają specjalisty, ale są też istotne dla Ciebie i Twojej praktyki. Dzięki komentarzom swoich pacjentów możesz zbudować swoją reputację, pozyskać nowe rezerwacje wizyt, a także polepszyć jakość świadczonych usług.
Co ważne, możliwość zbierania opinii masz także na darmowym profilu. Zakup naszego planu pozwala Ci jednak na automatyczne wysyłanie próśb o opinię po każdej wizycie. Ty nie poświęcasz na to żadnego czasu, a Twoja reputacja i rozpoznawalność budują się same - dzięki pozytywnym doświadczeniom Twoich pacjentów.
Co zrobić, aby opinie były autentyczne, a jednocześnie specjaliści nie czuli się poszkodowani przez niesprawiedliwe oceny? W ZnanyLekarz opracowaliśmy system, który skutecznie zapobiega nadużyciom i dba o rzetelność treści. Każda opinia musi spełniać jasno określone zasady, zapisane w naszym regulaminie.
Przede wszystkim, każda opinia przechodzi automatyczną weryfikację autentyczności oraz filtrowanie treści niedozwolonych. Dodatkowo, nasz zespół ręcznie analizuje negatywne i podejrzane komentarze, by upewnić się, że są zgodne z regulaminem i spełniają najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości – kontaktujemy się z pacjentem, by omówić te fragmenty opinii, które budzą zastrzeżenia lub naruszają zasady portalu.
Wierzymy w siłę szczerej, konstruktywnej informacji zwrotnej. Dlatego publikujemy wszystkie opinie, które spełniają nasze kryteria – niezależnie od tego, czy są pozytywne, czy negatywne. Nawet jeśli nie każda z nich będzie zgodna z Twoimi oczekiwaniami, jesteśmy przekonani, że otwarta i transparentna komunikacja przyczynia się do rozwoju, podnoszenia jakości usług oraz budowania zaufania pacjentów.
Chcesz wiedzieć więcej o sposobach weryfikacji opinii na naszej stronie?
Przeczytaj także: Wszystko, co musisz wiedzieć o opiniach