Prowadzisz prywatny gabinet medyczny lub specjalistyczny i chcesz zacząć korzystać ze ZnanyLekarz? Pewnie masz wiele obaw, a znajomi z branży przekazali Ci już różne informacje i opinie, które sprawiają, że decyzja jest jeszcze trudniejsza.
W ZnanyLekarz mamy 60 tysięcy zadowolonych klientów, którzy współpracują z nami od lat. Nasi konsultanci każdego miesiąca prowadzą setki rozmów z lekarzami i specjalistami. Właśnie dlatego doskonale wiemy, jakie masz obawy. Pozwól nam na nie odpowiedzieć i ułatwić Ci podjęcie decyzji.
Trzeba przyznać, że ok. 400-500 zł miesięcznie za usługę to spory wydatek. Warto jednak zrozumieć, z czego ta cena wynika i co się na nią składa. Po pierwsze pomyśl o cenie dziennej, która wynosi ok. 15 zł. To koszt jednej kawy na mieście, a w zamian otrzymujesz narzędzie, które służy Ci i ułatwia pracę każdego dnia. To Twoje centrum dowodzenia gabinetem, rezerwacjami pacjentów, a także ogromne wsparcie marketingowe.
W cenie planu Starter otrzymasz m.in. kalendarz online do umawiania wizyt przez pacjentów i profesjonalną, dobrze widoczną w Google wizytówkę na naszym portalu, ale to oczywiście nie wszystko. Będziesz mieć też możliwość wysyłania komunikacji e-mail i SMS (np. z przypomnieniem o wizycie) czy pozyskiwania nowych pacjentów dzięki udostępnieniu w kalendarzu online wolnych terminów. Jeśli w Twojej branży prywatna wizyta kosztuje około 200-250 zł - łatwo możesz policzyć, jak szybko zwróci Ci się koszt abonamentu, dzięki pozyskaniu nowych pacjentów.
Warto więc potraktować współpracę ze ZnanyLekarz nie jako koszt, a raczej jako inwestycję w promocję i widoczność Twojego gabinetu w internecie. Niestety, skuteczny marketing zazwyczaj nie jest bezkosztowy. A jeśli podsumujesz wszystkie swoje wyzwania i potrzeby, szybko może okazać się, że na większość z nich odpowiadamy w naszych planach. Jesteśmy na rynku od ponad dekady i dzięki temu doświadczeniu dokładnie wiemy, czego potrzebujesz.
Sprawdź: Co zawierają Plany ZnanyLekarz?
Pamiętaj też, że na stronie ZnanyLekarz możesz znaleźć się zupełnie bezpłatnie. Wystarczy, że uzupełnisz swoje podstawowe dane tutaj i założysz darmowy profil. To może być świetne rozwiązanie na początek. Darmowa wizytówka pozwoli Ci opisać swoje wykształcenie, doświadczenie i wymienić usługi, które oferujesz. Na takim profilu możesz też zbierać opinie od pacjentów i budować swoją wirtualną widoczność - bo Twój profil z pewnością wyświetli się w wyszukiwaniach z Google.
Dowiedz się więcej: Bądź bardziej widoczny dla pacjentów dzięki bezpłatnemu profilowi na ZnanyLekarz
Jakie masz plany na najbliższe 12 miesięcy? Czy planujesz aktywnie pracować zawodowo? Może chcesz więcej czasu poświęcić na promocję i rozwój swojego gabinetu? Jeśli tak, to chętnie Ci w tym pomożemy. Możemy przepracować te kilkanaście miesięcy wspólnie z Tobą, aby zapewnić Ci wyniki, których oczekujesz. Na wstępie zajmiemy się Twoim profilem - pomożemy z wyborem zdjęcia, przygotowaniem profesjonalnego opisu czy udostępnieniem wszystkich niezbędnych informacji. Upewnimy się wspólnie, że udostępniasz wystarczającą liczbę wolnych terminów w swoim kalendarzu. Zadbamy o pozyskiwanie opinii i ograniczymy tzw. no-show na wizytach, dzięki regularnemu wysyłaniu powiadomień e-mail i SMS.
Nasza współpraca nie kończy się po podpisaniu umowy. Przez cały czas jej trwania dbamy o Twoją satysfakcję i rozwój. Twój sukces to w końcu nasza wspólna odpowiedzialność.
Sprawdź także: Legalna promocja usług medycznych w Internecie
3. Zakup planu to gwarancja pacjentów
Zdecydowana większość klientów ZnanyLekarz jest zadowolona z naszych usług i wyników, które udało nam się wspólnie osiągnąć. Samo podpisanie umowy nie jest jednak gwarancją sukcesu. Właśnie dlatego jedne z pierwszych pytań, które nasi konsultanci zadają potencjalnym klientom, to pytania o wolne terminy oraz o chęć zaangażowania się w promocję swojego gabinetu.
Dostępność, którą określasz w swoim kalendarzu, to klucz do zdobycia nowych pacjentów. Im więcej terminów i godzin im oferujesz, tym lepiej. Jeśli wyłączysz zapisy online lub udostępnisz w kalendarzu niewiele przestrzeni na zapisy - niestety trudno Ci będzie uzyskać więcej rezerwacji.
Podobnie z zaangażowaniem w promocję gabinetu. Na samym początku jest to odpowiednie uzupełnienie swojego profilu na ZnanyLekarz. Należy zadbać o własne zdjęcie, ale również zdjęcia gabinetu. Postarać się o wyczerpujący opis i dokładnie wymienić wszystkie świadczone usługi. Nie zapominaj o wysyłaniu automatycznych próśb o opinie i regularnym odpowiadaniu na nie na swoim profilu - to świadczy o Twoim zaangażowaniu. Ze swojej strony oferujemy Ci 13 lat doświadczenia na temat tego, jak zbudować pozycję gabinetu. Niewiele zrobimy jednak bez Twojego wsparcia.
Czytaj też: 6 kroków do skutecznego profilu w ZnanyLekarz.pl
Opinie to temat kontrowersyjny - zarówno dla specjalistów, jak i dla pacjentów. W ZnanyLekarz wierzymy jednak w siłę dzielenia się doświadczeniami, bo długoterminowo przyczyniają się one do poprawy jakości opieki zdrowotnej. A to jedna z najważniejszych misji naszej firmy.
Opinie na profilach na ZnanyLekarz są niezwykle przydatne dla pacjentów, którzy dopiero szukają specjalisty, ale są też istotne dla Ciebie i Twojej praktyki. Dzięki komentarzom swoich pacjentów możesz zbudować swoją reputację, pozyskać nowe rezerwacje wizyt, a także polepszyć jakość świadczonych usług.
Co ważne, możliwość zbierania opinii masz także na darmowym profilu. Zakup naszego planu pozwala Ci jednak na automatyczne wysyłanie próśb o opinię po każdej wizycie. Ty nie poświęcasz na to żadnego czasu, a Twoja reputacja i rozpoznawalność budują się same - dzięki pozytywnym doświadczeniom Twoich pacjentów.
Co zrobić, aby opinie były autentyczne, a jednocześnie specjaliści nie czuli się poszkodowani przez niesprawiedliwe oceny? W ZnanyLekarz opracowaliśmy system, który skutecznie zapobiega nadużyciom i dba o rzetelność treści. Każda opinia musi spełniać jasno określone zasady, zapisane w naszym regulaminie.
Przede wszystkim, każda opinia przechodzi automatyczną weryfikację autentyczności oraz filtrowanie treści niedozwolonych. Dodatkowo, nasz zespół ręcznie analizuje negatywne i podejrzane komentarze, by upewnić się, że są zgodne z regulaminem i spełniają najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości – kontaktujemy się z pacjentem, by omówić te fragmenty opinii, które budzą zastrzeżenia lub naruszają zasady portalu.
Wierzymy w siłę szczerej, konstruktywnej informacji zwrotnej. Dlatego publikujemy wszystkie opinie, które spełniają nasze kryteria – niezależnie od tego, czy są pozytywne, czy negatywne. Nawet jeśli nie każda z nich będzie zgodna z Twoimi oczekiwaniami, jesteśmy przekonani, że otwarta i transparentna komunikacja przyczynia się do rozwoju, podnoszenia jakości usług oraz budowania zaufania pacjentów.
Chcesz wiedzieć więcej o sposobach weryfikacji opinii na naszej stronie?
Przeczytaj także: Wszystko, co musisz wiedzieć o opiniach