Warsztat stacjonarny 28 stycznia 2023

Weź udział w bezpłatnym warsztacie dla lekarzy:
"Wstęp do empatycznej komunikacji z pacjentami według dr Rosenberga"

Czy wiesz, że 98% pacjentów wskazuje w opiniach na ZnanyLekarz empatię, jako kluczowy element, którego brakuje lekarzom?

Czy można być empatycznym i efektywnym jednocześnie? Czy jest miejsce na dialog w relacjach z pacjentami? Jak zadbać o swój dobrostan emocjonalny okazywać sobie empatię?

Na te pytania odpowiemy podczas wyjątkowego warsztatu organizowanego przez ZnanyLekarz we współpracy z ekspertką NVC (Nonviolent Communication), Pauliną Orbitowską -Fernandez, na który serdecznie Państwa zapraszamy!

Paulina Orbitowska - Fernandez

Zadbaj o empatyczną komunikację z pacjentami.

Udział w warsztacie, to unikalna szansa współtworzenia pierwszej edycji szkolenia "Wstęp do empatycznej komunikacji z pacjentami według dr Rosenberga". Na spotkaniu warsztatowym Paulina Orbitowska-Fernandez będzie wraz z Państwem analizować konkretne wyzwania komunikacyjne, które spotykacie Państwo w  codziennej pracy lekarza.

Zdobędziesz wiedzę i narzędzia

które pomogą Ci budować porozumienie z pacjentami

Podzielisz się swoimi wyzwaniami

które weźmiemy na warsztat

Będziesz współtwórcą i ambasadorem

jednego z pierwszych w Polsce szkoleń

Otrzymasz unikalny certyfikat

Za udział w szkoleniu otrzymasz certyfikat "Empatyczny Lekarz"


Program stacjonarnych warsztatów, na które zapraszamy Cię już 28 stycznia od 10:00 do 17:00, w biurze ZnanyLekarz, ul. Kolejowa 5/7 w Warszawie

Część I

Empatyczna komunikacja z pacjentem

Na przykładach ambasadorów warsztatów zbadamy, czym jest komunikacja empatyczna w zawodzie lekarza i jakie ma zastosowanie w relacjach z pacjentami i ich rodziną. Dowiesz się jakie techniki zastosować, by umiejętnie komunikować się z pacjentami, dbając także o siebie

experiencia do paciente
Część II

Empatia dla Ciebie

Dowiesz się w jaki sposób dbać i chronić swój dobrostan emocjonalny w codziennej pracy zawodowej. Jak mierzyć się z wyzwaniami i trudnościami wywołanymi emocjami po stronie pacjentów?

Young-female-professional-doctor-using-digital-tablet-in-hospital-1224749437_6720x4480
Część III

Wyzwania w komunikacji empatycznej

Jak mierzyć się z barierami komunikacyjnymi w pracy lekarza? Omówimy wyzwania, z którymi spotykają się lekarze podczas wizyt.

MX fidelizacion pacientes
Copy of Certyfikat MEDakademia Olena Samuriak (7)

Dołącz i odbierz certyfikat!


Tworzymy kurs "Wstęp do empatycznej komunikacji z pacjentami według dr Rosenberga" z myślą o wszystkich pracownikach branży medycznej, którzy w codziennej pracy mierzą się z trudnymi sytuacjami i wyzwaniami w komunikacji na linii pacjent - lekarz. 

Pomóż nam lepiej zrozumieć Twoje wyzwania w kontaktach z pacjentami, które pomogą w stworzeniu programu szkoleniowego i zdobądź unikalną wiedzę!

Zapisz się na warsztat
O prowadzącej

Paulina Orbitowska - Fernandez

Certyfikowana trenerka NVC oraz eduScruma, Business & Life Coach, mediatorka, Facylitatorka Systemowej Transformacji opartej na NVC i neurobiologii. Pracuje z zespołami oraz klientami indywidualnymi wspierając w budowaniu relacji opartych na empatii. Przez wiele lat pracowała jako wykładowca oraz pedagog m. in. ze studentami, młodzieżą oraz dziećmi. Prowadziła zajęcia ze studentami z zakresu komunikacji międzykulturowej na Uniwersytecie Warszawskim. Pełniła również funkcję badacza naukowego na Colegio de Mexico w Meksyku.
Pracowała między innymi z: Fundacja Synapsis, Wrocławski Uniwersytet Ekonomiczny, Zgoda Projek Apriori Communications, Fundacja Medicover, Fundacja Orange, Interdisciplinary Division for Energy Analysis, Link4, Play, MacCormick, Metro Group, Forbes.

Copy of Certyfikat MEDakademia Olena Samuriak (4)
Dignify_fundacja

 

           Projekt realizowany  z inicjatywy i we współpracy z Fundacją Dignify.

 

 

Zarezerwuj swoje miejsce na warsztacie