Z czego korzysta ta placówka?
Profil Wyróżniony (dawniej First Class)
Kalendarz online
75% pacjentów pierwszorazowych zapisanych przez portal znanylekarz.pl
30% więcej umówionych wizyt w pierwszym miesiącu po uruchomieniu usługi Profilu Wyróżnionego
400% więcej wyświetleń profilu lekarza w pierwszym miesiącu po uruchomieniu promowania Profil Wyróżniony
Wypowiedź

400% więcej wyświetleń profilu Kindermedica – jak to możliwe?

Kindermedica to zespół lekarzy pediatrów, lekarzy i specjalistów dziecięcych różnych dziedzin medycyny zajmujący się zdrowiem dzieci w każdym wieku.

alergologia dziecięca i 22 inne

Warszawa

w serwisie od 2022

Z czego korzysta ta placówka?
Profil Wyróżniony (dawniej First Class)
Kalendarz online
75% pacjentów pierwszorazowych zapisanych przez portal znanylekarz.pl
30% więcej umówionych wizyt w pierwszym miesiącu po uruchomieniu usługi Profilu Wyróżnionego
400% więcej wyświetleń profilu lekarza w pierwszym miesiącu po uruchomieniu promowania Profil Wyróżniony
problem

Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?

  • Pozyskanie pacjentów w nowej placówce i zwiększenie widoczności placówki w sieci.
  • Celem było ułatwienie pacjentom kontaktu z placówką, zapewnienie pacjentom najlepszej jakości obsługi i wygodnego sposobu rezerwacji wizyt.
rozwiązanie

Wdrożone rozwiązania:

  • Aktywacja kalendarza dostępnego 24/7 na profilu placówki.
  • Profil Wyróżniony dla kilku wybranych kombinacji. 
efekty

W rezultacie:

  • Wzrost liczby wizyt po uruchomieniu usługi Profilu Wyróżnionego.

  • Zadowolenie pacjentów z wygodnego narzędzia do umawiania wizyt u lekarzy i specjalistów.

  • Odciążenie rejestracji w obszarze umawiania wizyt. 

Historia sukcesu Kindermedica ze ZnanyLekarz:

ZnanyLekarz: Skąd decyzja o współpracy ze ZnanyLekarz?

Łukasz Paczwa, manager Kindermedica: Po pierwsze współpracowałem ze ZnanyLekarz w poprzedniej firmie, byłem odpowiedzialny za kontakt z Państwem, wydaje mi się, że dobrze znam już ten system. Po drugie portal jest naprawdę dobrym źródłem dotarcia do nowych pacjentów, szczególnie na początku. Z moich obliczeń wynikało wówczas, że nawet 75% pacjentów pierwszorazowych przyszło do nas ze znanylekarz.pl. Obecnie mamy już więcej stałych pacjentów, więc ta proporcja jest trochę bardziej wyrównana.

Według mnie obecność na portalu jest niezbędna, gdy ktoś chce wejść na rynek medyczny ze swoją działalnością. ”

ZnanyLekarz: Czy ma Pan jakieś wskazówki dla początkujących placówek?

Łukasz Paczwa, manager Kindermedica: Na tę chwilę mamy 10 promowanych profili, pewnie z czasem będzie ich więcej. W naszym przypadku na początku sprawdziła się usługa Profilu Wyróżnionego, która pomogła nam wyróżnić naszych pediatrów na start. Do dzisiaj staramy się z tego korzystać, ale muszę przyznać, że na początku było to dla nas najlepsze źródło pacjentów pediatrycznych – szczególnie w listopadzie, grudniu i styczniu, gdy w sezonie infekcyjnym rodzice szukali najszybszych wolnych terminów.

Moim zdaniem usługa Profilu Wyróżnionego świetnie sprawdzi się do promowania lekarzy z dość popularnych specjalizacji, jak np. pediatria, gdzie po wpisaniu tego hasła w serwisie mamy do przejrzenia kilkanaście stron wyników.”

ZnanyLekarz: Jak wygląda podejście do opinii od pacjentów w Kindermedica?

Łukasz Paczwa, manager Kindermedica: Według mnie opinie to jest siła portalu znanylekarz.pl, dlatego pracujemy nad nimi, również nad tymi negatywnymi komentarzami, których od początku działalności było zaledwie 2.

ZnanyLekarz: Czy Państwo odpowiadacie na negatywne opinie?

Łukasz Paczwa, manager Kindermedica: Tak odpowiadamy i kontaktujemy się z pacjentami, z każdej informacji zwrotnej jesteśmy w stanie wyciągnąć dla nas cenne uwagi. Uważam, że na każdą opinię, również pozytywną, powinno się odpowiadać. Jednocześnie wiem, że w gąszczu różnych spraw to umyka i nie zawsze jest czas na napisanie tej odpowiedzi.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – porozmawiajmy!

Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: