400% więcej wyświetleń profilu Kindermedica – jak to możliwe?
Kindermedica to zespół lekarzy pediatrów, lekarzy i specjalistów dziecięcych różnych dziedzin medycyny zajmujący się zdrowiem dzieci w każdym wieku.
Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?
- Pozyskanie pacjentów w nowej placówce i zwiększenie widoczności placówki w sieci.
- Celem było ułatwienie pacjentom kontaktu z placówką, zapewnienie pacjentom najlepszej jakości obsługi i wygodnego sposobu rezerwacji wizyt.
Wdrożone rozwiązania:
- Aktywacja kalendarza dostępnego 24/7 na profilu placówki.
- Profil Wyróżniony dla kilku wybranych kombinacji.
W rezultacie:
-
Wzrost liczby wizyt po uruchomieniu usługi Profilu Wyróżnionego.
-
Zadowolenie pacjentów z wygodnego narzędzia do umawiania wizyt u lekarzy i specjalistów.
- Odciążenie rejestracji w obszarze umawiania wizyt.
Historia sukcesu Kindermedica ze ZnanyLekarz:
ZnanyLekarz: Skąd decyzja o współpracy ze ZnanyLekarz?
Łukasz Paczwa, manager Kindermedica: Po pierwsze współpracowałem ze ZnanyLekarz w poprzedniej firmie, byłem odpowiedzialny za kontakt z Państwem, wydaje mi się, że dobrze znam już ten system. Po drugie portal jest naprawdę dobrym źródłem dotarcia do nowych pacjentów, szczególnie na początku. Z moich obliczeń wynikało wówczas, że nawet 75% pacjentów pierwszorazowych przyszło do nas ze znanylekarz.pl. Obecnie mamy już więcej stałych pacjentów, więc ta proporcja jest trochę bardziej wyrównana.
ZnanyLekarz: Czy ma Pan jakieś wskazówki dla początkujących placówek?
Łukasz Paczwa, manager Kindermedica: Na tę chwilę mamy 10 promowanych profili, pewnie z czasem będzie ich więcej. W naszym przypadku na początku sprawdziła się usługa Profilu Wyróżnionego, która pomogła nam wyróżnić naszych pediatrów na start. Do dzisiaj staramy się z tego korzystać, ale muszę przyznać, że na początku było to dla nas najlepsze źródło pacjentów pediatrycznych – szczególnie w listopadzie, grudniu i styczniu, gdy w sezonie infekcyjnym rodzice szukali najszybszych wolnych terminów.
ZnanyLekarz: Jak wygląda podejście do opinii od pacjentów w Kindermedica?
Łukasz Paczwa, manager Kindermedica: Według mnie opinie to jest siła portalu znanylekarz.pl, dlatego pracujemy nad nimi, również nad tymi negatywnymi komentarzami, których od początku działalności było zaledwie 2.
ZnanyLekarz: Czy Państwo odpowiadacie na negatywne opinie?
Łukasz Paczwa, manager Kindermedica: Tak odpowiadamy i kontaktujemy się z pacjentami, z każdej informacji zwrotnej jesteśmy w stanie wyciągnąć dla nas cenne uwagi. Uważam, że na każdą opinię, również pozytywną, powinno się odpowiadać. Jednocześnie wiem, że w gąszczu różnych spraw to umyka i nie zawsze jest czas na napisanie tej odpowiedzi.
Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: