Jak nie tracić przychodów przez nieodebrane połączenia?
Centrum Medyczne LEKARZE oferuje Państwu szeroki wachlarz usług z zakresu ginekologii i położnictwa, ginekologii estetycznej, endokrynologii ginekologicznej, onkologii ginekologicznej, ortopedii i hipertensjologii.
Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?
- Utrata potencjalnych wizyt i przychodów w placówce przez nieodebrane połączenia.
- Trudności w monitorowaniu przychodzących połączeń.
Wdrożone rozwiązania:
- Zainstalowanie ZnanyLekarz Phone jako kompleksowego narzędzia do zarządzania połączeniami w placówce i monitorowania połączeń nieodebranych.
W rezultacie:
- Identyfikowanie dzwoniących pacjentów.
- Zmniejszenie ryzyka utraty przychodów (dzięki kontroli połączeń nieodebranych).
- Maks. 15 minut na oddzwonienie do pacjenta, który się nie dodzwonił.
Ogólne wrażenia:
ZnanyLekarz: Jak wyglądała sytuacja w placówce przed wdrożeniem narzędzia?
Cezary Murawski, kierownik CM Lekarze: Monitorowanie nieodebranych połączeń na telefonie było bardzo uciążliwe. Zdarzało się ich wiele, przez co najprawdopodobniej straciliśmy wielu pacjentów.
ZnanyLekarz: Co zmieniło wprowadzenie telefonicznej rejestracji pacjenta ZnanyLekarz Phone?
Cezary Murawski, kierownik CM Lekarze: Zdecydowaliśmy się na ZnanyLekarz Phone, bo chcieliśmy mieć proste w obsłudze narzędzie w rejestracji.Odkąd korzystamy z narzędzia, żadna próba kontaktu telefonicznego z nami nie zostaje pominięta. Pacjenci się dodzwaniają, a jeśli zdarza się nie odbierać połączenia, jest możliwość oddzwonienia do pacjenta, a to bardzo ważne. Oprócz tego nieodebrane połączenia zostają obsłużone w ciągu 15 minut. To naprawdę świetny wynik, pacjent nie zostaje bez opieki po naszej stronie.
ZnanyLekarz: Które funkcje systemu rejestracji telefonicznej ZnanyLekarz Phone cenią najbardziej pracownicy recepcji, a które manager placówki?
Cezary Murawski, kierownik CM Lekarze: Myślę, że będą to: identyfikacja dzwoniącego oraz nagrywanie rozmów. Czasem coś może umknąć, można nie dosłyszeć lub nie być pewnym, a funkcja odsłuchania rozmowy pozwala sprawdzić poprawność informacji i szczegóły rozmowy.
Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: