Z czego korzysta ta placówka?
ZnanyLekarz Phone
92% skutecznych oddzwonień do pacjentów
45% połączeń, na które oddzwoniono,a w efekcie umówiono wizytę
95% pacjentów, z którymi nawiązano kontakt
Wypowiedź

Jak nie tracić przychodów przez nieodebrane połączenia?

Centrum Medyczne LEKARZE oferuje Państwu szeroki wachlarz usług z zakresu ginekologii i położnictwa, ginekologii estetycznej, endokrynologii ginekologicznej, onkologii ginekologicznej, ortopedii i hipertensjologii.

ginekologia, endokrynologia

Poznań

w serwisie od 2016

Z czego korzysta ta placówka?
ZnanyLekarz Phone
92% skutecznych oddzwonień do pacjentów
45% połączeń, na które oddzwoniono,a w efekcie umówiono wizytę
95% pacjentów, z którymi nawiązano kontakt
problem

Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?

  • Utrata potencjalnych wizyt i przychodów w placówce przez nieodebrane połączenia. 
  • Trudności w monitorowaniu przychodzących połączeń.
rozwiązanie

Wdrożone rozwiązania:

  • Zainstalowanie ZnanyLekarz Phone jako kompleksowego narzędzia do zarządzania połączeniami w placówce i monitorowania połączeń nieodebranych.
efekty

W rezultacie:

  • Identyfikowanie dzwoniących pacjentów.
  • Zmniejszenie ryzyka utraty przychodów (dzięki kontroli połączeń nieodebranych). 
  • Maks. 15 minut na oddzwonienie do pacjenta, który się nie dodzwonił. 

Ogólne wrażenia:

ZnanyLekarz: Jak wyglądała sytuacja w placówce przed wdrożeniem narzędzia?

Cezary Murawski, kierownik CM Lekarze: Monitorowanie nieodebranych połączeń na telefonie było bardzo uciążliwe. Zdarzało się ich wiele, przez co najprawdopodobniej straciliśmy wielu pacjentów.

ZnanyLekarz: Co zmieniło wprowadzenie telefonicznej rejestracji pacjenta ZnanyLekarz Phone?

Cezary Murawski, kierownik CM Lekarze: Zdecydowaliśmy się na ZnanyLekarz Phone, bo chcieliśmy mieć proste w obsłudze narzędzie w rejestracji.Odkąd korzystamy z narzędzia, żadna próba kontaktu telefonicznego z nami nie zostaje pominięta. Pacjenci się dodzwaniają, a jeśli zdarza się nie odbierać połączenia, jest możliwość oddzwonienia do pacjenta, a to bardzo ważne. Oprócz tego nieodebrane połączenia zostają obsłużone w ciągu 15 minut. To naprawdę świetny wynik, pacjent nie zostaje bez opieki po naszej stronie.

ZnanyLekarz: Które funkcje systemu rejestracji telefonicznej ZnanyLekarz Phone cenią najbardziej pracownicy recepcji, a które manager placówki?

Cezary Murawski, kierownik CM Lekarze: Myślę, że będą to: identyfikacja dzwoniącego oraz nagrywanie rozmów. Czasem coś może umknąć, można nie dosłyszeć lub nie być pewnym, a funkcja odsłuchania rozmowy pozwala sprawdzić poprawność informacji i szczegóły rozmowy.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – porozmawiajmy!

Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: