Jak ZnanyLekarz może wspierać placówkę, która ma już oprogramowanie?
CM Damiana istnieje od 1994 r. Oferuje szeroki zakres opieki medycznej, którą zapewnia pacjentom w siedmiu przychodniach i w szpitalu. Pracują w nich lekarze wszystkich specjalizacji, z wieloletnią praktyką kliniczną zdobytą w wiodących placówkach polskich i zagranicznych.
różnorodne specjalizacje
Warszawa
w serwisie od 2018
Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?
- Brak możliwości mierzenia ruchu telefonicznego i rozpoznawania numeru dzwoniącego.
- Brak zapowiedzi głosowej, co wpływało na dyskomfort pacjentów.
- Utrata połączeń przez nieodebrane połączenia.
Wdrożone rozwiązania:
- Zainstalowanie ZnanyLekarz Phone jako kompleksowego narzędzia do zarządzania połączeniami w placówce.
W rezultacie:
-
Zwiększenie liczby umawianych wizyt.
-
Identyfikowanie dzwoniących pacjentów.
- Zmniejszenie ryzyka utraty przychodów (dzięki kontroli połączeń nieodebranych).
Ogólne wrażenia:
ZnanyLekarz: Podjęli Państwo współpracę ze ZnanyLekarz. Kiedy ona się zaczęła i dlaczego zdecydowali się Państwo nawiązać z nami współpracę?
Urszula Przybył, Dyrektor Działu Obsługi Klienta Centrum Medycznego Damiana: Decyzja o nawiązaniu współpracy ze ZnanyLekarz nie była przypadkowa. Głównym jej celem było wyjście “na zewnątrz” i promocja usług świadczonych w naszych centrach. ZnanyLekarz umożliwił dotarcie do pacjentów, którzy dotychczas nie korzystali lub nawet nie słyszeli o Centrum Medycznym Damiana.
ZnanyLekarz: Profile specjalistów Centrum Medycznego Damiana na ZnanyLekarz są wypełnione niemal w 100%. Z czego to wynika?
Urszula Przybył, Dyrektor Działu Obsługi Klienta Centrum Medycznego Damiana: Początkowo informacje o lekarzach nie były zbyt obszerne. Lekarze udostępniali nam zdawkowe informacje na swój temat, które staraliśmy się w miarę możliwości uzupełniać. Sytuacja zmieniła się, kiedy zauważyliśmy, że im więcej zamieszczaliśmy informacji o specjaliście, tym większy był odzew ze strony pacjentów. Zapewne większa ilość informacji wpływała pozytywnie na zaufanie do specjalisty. Należy podkreślić, że Centrum Medyczne Damiana dba o jakość informacji zamieszczanych na profilach specjalistów i stara się, aby wszystkie informacje dla pacjenta były pełne. Nie promujemy profilu, który zawiera zdawkowe i lakoniczne informacje.
ZnanyLekarz: Mają Państwo własne oprogramowanie do zarządzania placówką medyczną. W jakim zakresie wykorzystują Państwo System od ZnanyLekarz i czy oprogramowania te są ze sobą w jakimś stopniu zintegrowane?
Urszula Przybył, Dyrektor Działu Obsługi Klienta Centrum Medycznego Damiana: Oprogramowania są ze sobą w pełni zintegrowane. Początkowo byliśmy tak zdeterminowani, aby wejść we współpracę ze ZnanymLekarzem, że ręcznie ustawialiśmy dla kilkudziesięciu lekarzy kalendarze, co było oczywiście bardzo trudne i czasochłonne. Na szczęście udało się w pełni zintegrować nasze systemy. W praktyce oznacza to, że pacjent może się umówić przez ZnanyLekarz.pl na wizytę do naszego specjalisty, może ją także odwołać lub przesunąć i wszystko to automatycznie odnotuje się w naszym systemie. Analogicznie, jeśli to my dokonamy zmian w grafiku specjalisty, będzie to widoczne na ZnanyLekarz.pl.
ZnanyLekarz: Jak Państwo oceniają współpracę ze ZnanyLekarz? Czy dostrzegają Państwo jakieś rezultaty?
Urszula Przybył, Dyrektor Działu Obsługi Klienta Centrum Medycznego Damiana: Oczywiście dostrzegamy różnicę. Nasz główny cel został osiągnięty. Dotarliśmy do osób, które nie korzystały wcześniej z naszych usług i nie znały Centrum Medycznego Damiana. Monitorujemy zapisy do specjalistów i realizacje wizyt. Nasze obserwacje potwierdziły, że ok. 70% pacjentów umawiających się do nas za pośrednictwem serwisu ZnanyLekarz.pl to pacjenci pierwszorazowi, którzy już z nami zostają. ZnanyLekarz pozwala nam nawiązać kontakt z pacjentami, a my poprzez wysoką jakość świadczonych usług sprawiamy, że w dalszym ciągu chcą oni korzystać z naszej oferty. To ważne.
Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: