ZnanyLekarz Pro
Przyciągnij pacjentów i uprość pracę z grafikiem
Profil dla lekarza i specjalisty
Profil dla placówki
Kampanie
Profil Wyróżniony
Strona www
Media 360
Opinie o ZnanyLekarz
Zobacz, jak lekarze i placówki rozwijają swój biznes ze ZnanyLekarz
Profil dla lekarza i specjalisty
Profil dla placówki
Kampanie
Profil Wyróżniony
Strona www
Media360
Opinie o ZnanyLekarz
Zobacz, jak lekarze i placówki rozwijają swój biznes ze ZnanyLekarz
E-book
Pobierz kompleksowy przewodnik o tym, jak budować wizerunek lekarza i specjalisty w sieci.
E-book
Pobierz kompleksowy przewodnik o tym, jak budować wizerunek lekarza i specjalisty w sieci.
Zespół lekarzy DAGDERM to wysokiej klasy specjaliści z dużym doświadczeniem klinicznym w zakresie dermatologii, wenerologii, dermatochirurgii i medycyny estetycznej.
Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?
Wdrożone rozwiązania:
W rezultacie:
ZnanyLekarz: Jakie zmiany w pracy placówki widzicie Państwo od momentuzałożenia konta na ZnanyLekarz.pl?
Monika Załęska, Kierownik Działu Administracji DAGDERM: Posiadanie konta w serwisie ZnanyLekarz sprawiło, że grafiki naszych lekarzy wypełniają się znacznie szybciej niż wcześniej. Nasi pacjenci są zadowoleni, że mają możliwość spokojnego wyboru specjalisty, placówki oraz terminu bez konieczności rozmowy telefonicznej czy wizyty w placówce.
ZnanyLekarz: Co cenią sobie Państwo najbardziej, jeśli chodzi o obecność w serwisie?
Monika Załęska, Kierownik Działu Administracji DAGDERM: Największą korzyścią płynącą z korzystania z profilu placówki w serwisie ZnanyLekarz jest usprawnienie pracy rejestracji dzięki mniejszej liczbie połączeń telefonicznych w celu umówienia, odwołania czy przełożenia wizyty. Dzięki serwisowi ZnanyLekarz nasza recepcja nie musi ingerować w wizyty umówione za pomocą serwisu. Cały proces odbywa się automatycznie, dzięki czemu nasza recepcja może poświęcić swój czas na pacjentów obecnych w placówce, wesprzeć lekarzy, zająć się pracami administracyjnymi.
ZnanyLekarz: W jakim stopniu współpraca ze ZnanyLekarz usprawniła pracę rejestracji w placówce?
Monika Załęska, Kierownik Działu Administracji DAGDERM: Serwis ZnanyLekarz sprawia, że trafia do nas coraz więcej pacjentów, a większość z nich zostaje z nami na dłużej. Pełna automatyzacja sprawia, że nasza recepcja nie musi skupiać się tylko na odbieraniu telefonów. Serwis jest przejrzysty, posiada elegancką szatę graficzną i jest bardzo intuicyjny.
ZnanyLekarz: Jakie ma Pani rady dla placówek, które dopiero pojawiają się na ZnanyLekarz.pl?
Monika Załęska, Kierownik Działu Administracji DAGDERM: Nowe placówki w serwisie ZnanyLekarz powinny jak najdokładniej wypełnić profil swojej placówki. Im więcej informacji, tym lepiej, np. wskazówki dotyczące tego, jak dotrzeć, jakimi środkami transportu można do nas dojechać. Lekarz musi mieć zdjęcie – wielu pacjentów decyduje się na wizytę nie tylko czytając opis lekarza, ale także zwraca uwagę na aspekty wizualne.
Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: