Z czego korzysta ta placówka?
Kalendarz online
Automatyczne powiadomienia
Profil w serwisie
100% uzupełnionych informacji na profilu placówki
244 godziny zaoszczędzone dzięki automatyzacji wysyłek powiadomień dla pacjentów
Wypowiedź

Jak profil DAGDERM na ZnanyLekarz.pl usprawnił rejestrację pacjentów?

Zespół lekarzy DAGDERM to wysokiej klasy specjaliści z dużym doświadczeniem klinicznym w zakresie dermatologii, wenerologii, dermatochirurgii i medycyny estetycznej.

dermatologia, medycyna estetyczna

Warszawa

w serwisie od 2016

Z czego korzysta ta placówka?
Kalendarz online
Automatyczne powiadomienia
Profil w serwisie
100% uzupełnionych informacji na profilu placówki
244 godziny zaoszczędzone dzięki automatyzacji wysyłek powiadomień dla pacjentów
problem

Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?

  • Odciążenie rejestracji w odbieraniu połączeń, których celem było umówienie wizyt.
  • Zwiększenie liczby umawianych wizyt.
rozwiązanie

Wdrożone rozwiązania:

  • Uruchomienie kalendarzy dla lekarzy pracujących w placówce.
  • Odciążenie pracy rejestracji dzięki kalendarzowi online dostępnemu 24/7.
  • Włączenie powiadomień dla pacjentów o wizycie.
efekty

W rezultacie:

  • Wygodne zarządzanie wizytami dzięki aktywacji kalendarza, który sam się aktualizuje.
  • Rejestracja jest odciążona i poświęca swój czas na zadania, których nie da się zautomatyzować. 

Ogólne wrażenia:

ZnanyLekarz: Jakie zmiany w pracy placówki widzicie Państwo od momentuzałożenia konta na ZnanyLekarz.pl?

Monika Załęska, Kierownik Działu Administracji DAGDERM: Posiadanie konta w serwisie ZnanyLekarz sprawiło, że grafiki naszych lekarzy wypełniają się znacznie szybciej niż wcześniej. Nasi pacjenci są zadowoleni, że mają możliwość spokojnego wyboru specjalisty, placówki oraz terminu bez konieczności rozmowy telefonicznej czy wizyty w placówce.

Nasi pacjenci są zadowoleni, że mają możliwość spokojnego wyboru specjalisty, placówki oraz terminu bez konieczności rozmowy telefonicznej czy wizyty w placówce”

ZnanyLekarz: Co cenią sobie Państwo najbardziej, jeśli chodzi o obecność w serwisie?

Monika Załęska, Kierownik Działu Administracji DAGDERM: Największą korzyścią płynącą z korzystania z profilu placówki w serwisie ZnanyLekarz jest usprawnienie pracy rejestracji dzięki mniejszej liczbie połączeń telefonicznych w celu umówienia, odwołania czy przełożenia wizyty. Dzięki serwisowi ZnanyLekarz nasza recepcja nie musi ingerować w wizyty umówione za pomocą serwisu. Cały proces odbywa się automatycznie, dzięki czemu nasza recepcja może poświęcić swój czas na pacjentów obecnych w placówce, wesprzeć lekarzy, zająć się pracami administracyjnymi.

Największą korzyścią płynącą z korzystania z profilu placówki w serwisie ZnanyLekarz jest usprawnienie pracy rejestracji dzięki mniejszej liczbie połączeń telefonicznych w celuumówienia, odwołania czy przełożenia wizyty.”

ZnanyLekarz: W jakim stopniu współpraca ze ZnanyLekarz usprawniła pracę rejestracji w placówce?

Monika Załęska, Kierownik Działu Administracji DAGDERM: Serwis ZnanyLekarz sprawia, że trafia do nas coraz więcej pacjentów, a większość z nich zostaje z nami na dłużej. Pełna automatyzacja sprawia, że nasza recepcja nie musi skupiać się tylko na odbieraniu telefonów. Serwis jest przejrzysty, posiada elegancką szatę graficzną i jest bardzo intuicyjny.

ZnanyLekarz: Jakie ma Pani rady dla placówek, które dopiero pojawiają się na ZnanyLekarz.pl?

Monika Załęska, Kierownik Działu Administracji DAGDERM: Nowe placówki w serwisie ZnanyLekarz powinny jak najdokładniej wypełnić profil swojej placówki. Im więcej informacji, tym lepiej, np. wskazówki dotyczące tego, jak dotrzeć, jakimi środkami transportu można do nas dojechać. Lekarz musi mieć zdjęcie – wielu pacjentów decyduje się na wizytę nie tylko czytając opis lekarza, ale także zwraca uwagę na aspekty wizualne.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – porozmawiajmy!

Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: