Z czego korzysta ta specjalistka?
Kalendarz online
Wiadomości
Konsultacje online
Płatności
2% nieobecności pacjentów na wizytach w ostatnich 6 miesiącach
7 h miesięcznie oszczędzonych dzięki automatycznym powiadomieniom
2,5 roku korzystania z Wideokonsultacji i Płatności
Wypowiedź

Jedynie 2% nieobecności na wizytach u mgr Wesołowskiej – zobacz, jak!

Absolwentka UAM oraz Uniwersytetu SWPS w Poznaniu. Pracuje w oparciu o autorskie programy, sprawdzone metody, a także wiedzę empiryczną. W pracy towarzyszy klientowi w odkrywaniu jego możliwości, zasobów oraz motywacji poprawiających jakość życia w relacji z samym sobą oraz innymi.

psycholog

Swarzędz

w serwisie od 2019

Z czego korzysta ta specjalistka?
Kalendarz online
Wiadomości
Konsultacje online
Płatności
2% nieobecności pacjentów na wizytach w ostatnich 6 miesiącach
7 h miesięcznie oszczędzonych dzięki automatycznym powiadomieniom
2,5 roku korzystania z Wideokonsultacji i Płatności
problem

Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej specjalistki?

  • Rozproszenie uwagi na czynności "biurowe": odbieranie telefonów, rezerwacja wizyt, weryfikacja płatności.
  • Znalezienie narzędzia do prowadzenia wizyt z pacjentami w całym kraju.
  • Poświęcenie dużej ilości czasu na kontakt telefoniczny z pacjentami, który prowadził głównie do umówienia wizyt.
rozwiązanie

Wdrożone rozwiązania:

  • Aktywacja kalendarza online i udostępnienie go pacjentom do samodzielnej rezerwacji.
  • Uruchomienie narzędzia do prowadzenia konsultacji online.
  • Aktywowanie Płatności w celu przetwarzania opłat za wizyty bez wysiłku.
efekty

W rezultacie:

  • Oddelegowanie powtarzalnych czynności (odbieranie połączeń, przetwarzanie płatności) i dzięki temu znaczna oszczędność czasu.
  • Bliższy kontakt z pacjentami dzięki używaniu Wiadomości.
  • Komfort pracy i spokój dzięki zadbaniu o bezpieczne przetwarzanie opłat za wizyty.

Ogólne wrażenia:

ZnanyLekarz: Czy prowadzi Pani konsultacje online? Jak to wygląda we współpracy z systemem ZnanyLekarz?

mgr Edyta Wesołowska: Wideokonsultacje ZnanyLekarz pozwalają mi na pracę z pacjentami nie tylko w całym kraju, ale również w różnych częściach świata. Korzystam z rozwiązań ZnanegoLekarza do wizyt zdalnych, ponieważ całą uwagę mogę poświęcić pacjentom - bez umawiania dla nich wizyt, odbierania telefonów czy weryfikowania płatności. Jest to znaczne ograniczenie poświęcanego na te czynności do tej pory czasu pracy.

Poleciłabym ZnanegoLekarza znajomym specjalistom, ponieważ ułatwia pracę. Nie trzeba myśleć między innymi o płatnościach, a dodatkowo cały czas dba o to, aby mój grafik był zawsze zapełniony.”

ZnanyLekarz: Czyli opłaty za wizyty przetwarza Pani również w tym samym narzędziu?

mgr Edyta Wesołowska: Tak, dzięki Płatnościom od ZnanyLekarz pacjenci mają znacznie uproszczony sposób do opłacania wizyt, jest bardzo intuicyjny. Pacjenci często cenią sobie takie rozwiązanie.

ZnanyLekarz: Jakie zmiany widzi Pani w codziennej pracy od rozpoczęcia korzystania z kalendarza ZnanyLekarz?

mgr Edyta Wesołowska: Korzystając z kalendarza ZnanyLekarz oszczędzam czas, ponieważ kontakt z pacjentami odbywa się poprzez wiadomości. Co ważne, pacjent czuje bliskość i dostępność swojego specjalisty, a ja ograniczam rozmowy telefoniczne, które najczęściej prowadziły do rezerwacji, a te mogą odbywać się bez mojego zaangażowania.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – porozmawiajmy!

Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: