Jedynie 2% nieobecności na wizytach u mgr Wesołowskiej – zobacz, jak!
Absolwentka UAM oraz Uniwersytetu SWPS w Poznaniu. Pracuje w oparciu o autorskie programy, sprawdzone metody, a także wiedzę empiryczną. W pracy towarzyszy klientowi w odkrywaniu jego możliwości, zasobów oraz motywacji poprawiających jakość życia w relacji z samym sobą oraz innymi.
Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej specjalistki?
- Rozproszenie uwagi na czynności "biurowe": odbieranie telefonów, rezerwacja wizyt, weryfikacja płatności.
- Znalezienie narzędzia do prowadzenia wizyt z pacjentami w całym kraju.
- Poświęcenie dużej ilości czasu na kontakt telefoniczny z pacjentami, który prowadził głównie do umówienia wizyt.
Wdrożone rozwiązania:
- Aktywacja kalendarza online i udostępnienie go pacjentom do samodzielnej rezerwacji.
- Uruchomienie narzędzia do prowadzenia konsultacji online.
- Aktywowanie Płatności w celu przetwarzania opłat za wizyty bez wysiłku.
W rezultacie:
- Oddelegowanie powtarzalnych czynności (odbieranie połączeń, przetwarzanie płatności) i dzięki temu znaczna oszczędność czasu.
- Bliższy kontakt z pacjentami dzięki używaniu Wiadomości.
- Komfort pracy i spokój dzięki zadbaniu o bezpieczne przetwarzanie opłat za wizyty.
Ogólne wrażenia:
ZnanyLekarz: Czy prowadzi Pani konsultacje online? Jak to wygląda we współpracy z systemem ZnanyLekarz?
mgr Edyta Wesołowska: Wideokonsultacje ZnanyLekarz pozwalają mi na pracę z pacjentami nie tylko w całym kraju, ale również w różnych częściach świata. Korzystam z rozwiązań ZnanegoLekarza do wizyt zdalnych, ponieważ całą uwagę mogę poświęcić pacjentom - bez umawiania dla nich wizyt, odbierania telefonów czy weryfikowania płatności. Jest to znaczne ograniczenie poświęcanego na te czynności do tej pory czasu pracy.
ZnanyLekarz: Czyli opłaty za wizyty przetwarza Pani również w tym samym narzędziu?
mgr Edyta Wesołowska: Tak, dzięki Płatnościom od ZnanyLekarz pacjenci mają znacznie uproszczony sposób do opłacania wizyt, jest bardzo intuicyjny. Pacjenci często cenią sobie takie rozwiązanie.
ZnanyLekarz: Jakie zmiany widzi Pani w codziennej pracy od rozpoczęcia korzystania z kalendarza ZnanyLekarz?
mgr Edyta Wesołowska: Korzystając z kalendarza ZnanyLekarz oszczędzam czas, ponieważ kontakt z pacjentami odbywa się poprzez wiadomości. Co ważne, pacjent czuje bliskość i dostępność swojego specjalisty, a ja ograniczam rozmowy telefoniczne, które najczęściej prowadziły do rezerwacji, a te mogą odbywać się bez mojego zaangażowania.
Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: