Zyskaj czas dzięki powiadomieniom, które potwierdzą za Ciebie wizyty!
Od ukończenia studiów stale praktykuje i pogłębia wiedzę w zakresie terapii manualnej, rehabilitacji ortopedycznej oraz rehabilitacji w sporcie. Współtworzy projekt FizjoTerapia HD skierowany zarówno do lekarzy, jak i pacjentów.
Co było wyzwaniem w codziennej pracy tego specjalisty?
- Chęć dotarcia do nowych pacjentów i zapoznania ich ze swoim wizerunkiem specjalisty.
- Ręczne umawianie wizyt pacjentów i potwierdzanie obecności.
Wdrożone rozwiązania:
- Aktywacja kalendarza online i udostępnienie go pacjentom do rezerwacji.
- Włączenie automatycznych powiadomień i przypomnień.
W rezultacie:
- Oszczędność czasu dzięki samodzielnej rejestracji pacjentów.
- Poprawa widoczności w serwisie dzięki w 100% uzupełnionemu profilu.
- Zadowolenie pacjentów = poprawa wizerunku specjalisty w ich oczach.
Ogólne wrażenia:
ZnanyLekarz: Co skłoniło Pana do współpracy ze ZnanyLekarz.pl?
mgr Łukasz Kłos: Usługę w serwisie ZnanyLekarz.pl wykupiłem, ponieważ chciałem dotrzeć do większej grupy pacjentów i przestać być anonimowy wśród specjalistów z mojej branży. Opinie pacjentów pozwoliły mi ugruntować mój wizerunek w Internecie i sprawiły, że osoby odwiedzające mój gabinet nie trafiają tu przez przypadek. Często jest tak, że gdy ich poznaję, pacjenci wiedzą o mnie więcej niż ja o nich. Chcą przyjść, bo wiedzą, jak pracuję. System rejestracji i kalendarz online z terminami to kolejne rzeczy, które skłoniły mnie do uruchomienia usługi. Wszystko jest przejrzyste, a dodatkowo pacjenci są powiadamiani wcześniej o nadchodzącej wizycie. Właściwie nie musimy korzystać z papierowych terminarzy, bo sami możemy wpisywać pacjentów w grafik. Dodatkowo pacjenci widzą, kiedy mamy urlop, i nie istnieje ryzyko zapisania wizyty w dni, w które nas nie ma.
ZnanyLekarz: Jak pacjenci zareagowali na możliwość internetowej rejestracji?
mgr Łukasz Kłos: Reakcja pacjentów była bardzo pozytywna. Uruchomienie możliwości umawiania się na wizytę online znacznie ułatwiło im planowanie pracy w moim gabinecie. Wszystkie dostępne godziny są podświetlone i pacjenci nie muszą dopytywać o wolne terminy. Dodatkową zaletą jest powiadomienie o nadchodzącej wizycie – chyba to chwalą sobie najbardziej.
ZnanyLekarz: Czy ma Pan rady dla lekarzy i specjalistów, którzy dopiero zaczynają korzystać z naszego serwisu?
mgr Łukasz Kłos: Bardzo istotną, jeśli nie najważniejszą rzeczą podczas uzupełniania profilu jest przedstawienie naszej osoby - czym się zajmujemy, jakie szkoły ukończyliśmy, jakie odbyliśmy szkolenia, sprecyzowanie świadczonych usług oraz podanie lokalizacji naszego gabinetu czy placówki. Nikt nie chciałby przychodzić do lekarza lub terapeuty, o którym nic nie wie, więc uzupełniony na 100% profil jest naszą wizytówką. Dajmy się lepiej poznać naszym pacjentom. Kilka zdjęć to też istotna rzecz. Zdjęcie naszej osoby jest obowiązkowe – pacjenci muszą wiedzieć, z kim będą mieli do czynienia. Zdjęcie gabinetu i certyfikatów nie są konieczne, ale są mile widziane - to zawsze dodatkowe informacje dla pacjentów.
Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: