Z czego korzysta ta placówka?
ZnanyLekarz Phone
15% więcej odebranych połączeń wychodzących
33% więcej skutecznych oddzwonień do pacjentów
35% więcej umówionych wizyt dzięki oddzwonieniu
Wypowiedź

Jak klinika Na Grobli zwiększyła odbieralność połączeń o 15%?

Na Grobli to prywatna klinika i zespół przychodni specjalistycznych we Wrocławiu. Placówka wykonuje m.in. szereg zabiegów w ramach “chirurgi jednego dnia” z zakresu ginekologii, laryngologii, urologii, chirurgii oraz ortopedii.

różnorodne specjalizacje

Wrocław

w serwisie od 2016

Z czego korzysta ta placówka?
ZnanyLekarz Phone
15% więcej odebranych połączeń wychodzących
33% więcej skutecznych oddzwonień do pacjentów
35% więcej umówionych wizyt dzięki oddzwonieniu
problem

Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?

  • Brak możliwości mierzenia ruchu telefonicznego i rozpoznawania numeru dzwoniącego.
  • Brak zapowiedzi głosowej, co wpływało na dyskomfort pacjentów.
  • Utrata połączeń przez nieodebrane połączenia.
rozwiązanie

Wdrożone rozwiązania:

  • Zainstalowanie ZnanyLekarz Phone jako kompleksowego narzędzia do zarządzania połączeniami w placówce.
efekty

W rezultacie:

  • Zwiększenie liczby umawianych wizyt.

  • Identyfikowanie dzwoniących pacjentów.

  • Zmniejszenie ryzyka utraty przychodów (dzięki kontroli połączeń nieodebranych). 

Ogólne wrażenia:

ZnanyLekarz: Jak ZnanyLekarz Phone zmienił pracę w rejestracji?

Tomasz Bielanów, dyrektor Kliniki Na Grobli: Narzędzie zdecydowanie przyspieszyło pracę recepcji. Widać też zwiększoną liczbę umawianych wizyt, bo nie tracimy potencjalnych pacjentów, którzy dzwonili, aby się umówić, a my nie odebraliśmy połączenia. Teraz wygląda to inaczej.

ZnanyLekarz: Jak to wyglądało przed wdrożeniem narzędzia?

Tomasz Bielanów, dyrektor Kliniki Na Grobli: Nie mieliśmy narzędzia, które by rozpoznawało numery telefonów pacjentów. Przez to dodatkowo zdarzały się problemy z oddzwonieniem do pacjentów. Brakowało nam także zapowiedzi głosowej, aby pacjent wiedział, czego się spodziewać.

ZnanyLekarz: Które funkcje systemu rejestracji telefonicznej ZnanyLekarz Phone cenią najbardziej pracownicy recepcji, a które manager placówki?

Tomasz Bielanów, dyrektor Kliniki Na Grobli: Manager: nagrywanie rozmów, zbieranie wiadomości o liczbie wykonanych połączeń do placówki, informacja o liczbie oddzwonień do pacjentów, informacja o tematach rozmów. Recepcja: identyfikacja dzwoniącego, możliwość odpisania do pacjenta na czacie, szybka możliwość zgłoszenia i naprawienia błędów przez zespół obsługi ZnanyLekarz Phone.

Nowe placówki w serwisie ZnanyLekarz, powinny jak najdokładniej wypełnić profil swojej placówki. Im więcej informacji, tym lepiej, np. wskazówki dotyczące tego, jak dotrzeć, jakimi środkami transportu można do nas dojechać. Lekarz musi mieć zdjęcie – wielu pacjentów decyduje się na wizytę nie tylko czytając opis lekarza, ale także zwraca uwagę na aspekty wizualne.”

ZnanyLekarz: W jakim stopniu współpraca ze ZnanyLekarz usprawniła pracę rejestracji w Państwa placówce?

Tomasz Bielanów, dyrektor Kliniki Na Grobli: Serwis ZnanyLekarz sprawia, że trafia do nas coraz więcej pacjentów, a większość z nich zostaje z nami na dłużej. Pełna automatyzacja sprawia, że nasza recepcja nie musi skupiać się tylko na odbieraniu telefonów. Serwis jest przejrzysty, posiada elegancką szatę graficzną i jest bardzo intuicyjny.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – porozmawiajmy!

Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: