Jak klinika Na Grobli zwiększyła odbieralność połączeń o 15%?
Na Grobli to prywatna klinika i zespół przychodni specjalistycznych we Wrocławiu. Placówka wykonuje m.in. szereg zabiegów w ramach “chirurgi jednego dnia” z zakresu ginekologii, laryngologii, urologii, chirurgii oraz ortopedii.
Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?
- Brak możliwości mierzenia ruchu telefonicznego i rozpoznawania numeru dzwoniącego.
- Brak zapowiedzi głosowej, co wpływało na dyskomfort pacjentów.
- Utrata połączeń przez nieodebrane połączenia.
Wdrożone rozwiązania:
- Zainstalowanie ZnanyLekarz Phone jako kompleksowego narzędzia do zarządzania połączeniami w placówce.
W rezultacie:
-
Zwiększenie liczby umawianych wizyt.
-
Identyfikowanie dzwoniących pacjentów.
- Zmniejszenie ryzyka utraty przychodów (dzięki kontroli połączeń nieodebranych).
Ogólne wrażenia:
ZnanyLekarz: Jak ZnanyLekarz Phone zmienił pracę w rejestracji?
Tomasz Bielanów, dyrektor Kliniki Na Grobli: Narzędzie zdecydowanie przyspieszyło pracę recepcji. Widać też zwiększoną liczbę umawianych wizyt, bo nie tracimy potencjalnych pacjentów, którzy dzwonili, aby się umówić, a my nie odebraliśmy połączenia. Teraz wygląda to inaczej.
ZnanyLekarz: Jak to wyglądało przed wdrożeniem narzędzia?
Tomasz Bielanów, dyrektor Kliniki Na Grobli: Nie mieliśmy narzędzia, które by rozpoznawało numery telefonów pacjentów. Przez to dodatkowo zdarzały się problemy z oddzwonieniem do pacjentów. Brakowało nam także zapowiedzi głosowej, aby pacjent wiedział, czego się spodziewać.
ZnanyLekarz: Które funkcje systemu rejestracji telefonicznej ZnanyLekarz Phone cenią najbardziej pracownicy recepcji, a które manager placówki?
Tomasz Bielanów, dyrektor Kliniki Na Grobli: Manager: nagrywanie rozmów, zbieranie wiadomości o liczbie wykonanych połączeń do placówki, informacja o liczbie oddzwonień do pacjentów, informacja o tematach rozmów. Recepcja: identyfikacja dzwoniącego, możliwość odpisania do pacjenta na czacie, szybka możliwość zgłoszenia i naprawienia błędów przez zespół obsługi ZnanyLekarz Phone.
ZnanyLekarz: W jakim stopniu współpraca ze ZnanyLekarz usprawniła pracę rejestracji w Państwa placówce?
Tomasz Bielanów, dyrektor Kliniki Na Grobli: Serwis ZnanyLekarz sprawia, że trafia do nas coraz więcej pacjentów, a większość z nich zostaje z nami na dłużej. Pełna automatyzacja sprawia, że nasza recepcja nie musi skupiać się tylko na odbieraniu telefonów. Serwis jest przejrzysty, posiada elegancką szatę graficzną i jest bardzo intuicyjny.
Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: