Jak możesz ułatwić, a dodatkowo znacznie przyspieszyć znalezienie Twojego gabinetu w wyszukiwarce i Mapach Google?
Dlaczego warto być widocznym?
Mówiąc wprost: wysoka widoczność w wynikach wyszukiwania to średnio o 60% więcej odwiedzin strony dziennie.
Wyobraź sobie, że pacjent szuka lekarza w Twojej specjalizacji i okolicy. Z poleceń znajomych poznaje Twoje nazwisko i pierwsze, co z nim robi to... wpisuje w wyszukiwarkę Google, prawda?
Wyszukiwarka podpowie pacjentowi kilka stron, w których znajdzie więcej informacji na Twój temat. Jednym z pierwszych wyników będzie najprawdopodobniej profil w serwisie ZnanyLekarz. Świetnie, jeśli pacjent odwiedzi Twój profil i umówi się na wizytę przez serwis.
Bądź krok przed... pacjentem!
Możesz jednak przyciągnąć jego uwagę chwilę wcześniej. Już ponad 2/3 pacjentów liczy na efektywne wyszukiwanie i chce znaleźć jak najwięcej informacji od razu po wpisaniu nazwiska lekarza w Google.
W tym momencie zyskujesz ogromny wpływ na jego dalszą ścieżkę. To wyjątkowa szansa i warto ją wykorzystać, ponieważ takie mikrodziałania mają wbrew pozorom ogromny wpływ na decyzje użytkowników, a w tym przypadku Twoich pacjentów.
Jak zyskać pacjenta?
Odpowiedź jest prosta: powiedzieć mu jak najwięcej o sobie. Badania pokazują, że aż 57% pacjentów oczekuje kompletu informacji na temat lekarza, wpisując jego nazwisko w wyszukiwarkę internetową.
Podobnie jest w innych branżach. Każdy z nas choć raz wpisał w Google nazwę salonu fryzjerskiego, sklepu odzieżowego lub kawiarni po to, by znaleźć informacje na temat godzin otwarcia, cen lub w poszukiwaniu numeru telefonu.
Spójrz na grafikę. Znajomy widok? To przykładowy Google Profil Firmy.
Google Profil Firmy dla Twojego gabinetu? To proste!
Dobra wiadomość jest taka, że wystarczy jedno kliknięcie. Google Profi Firmy możesz stworzyć bezpłatnie dzięki współpracy serwisu ZnanyLekarz.pl z Google. Profil założy dla Ciebie Twój opiekun klienta, z którym prawdopodobnie się już kontaktowałeś. Jedyne, czego będzie on potrzebował, to Twoja zgoda na utworzenie profilu.
Masz już konto Google Moja Firma? A do tego w swoim profilu ZnanyLekarz oferujesz również umawianie wizyt online (dostępne od planu Starter - sprawdź plany)? Wykorzystaj moc integracji i...
👉 Otrzymuj rezerwacje wizyt przez Google, korzystając ze swojego profilu ZnanyLekarz
Dzięki integracji ZnanyLekarz z Google nasz zespół może aktywować funkcję Zarezerwuj z Google na profilach świadczeniodawców w GBP. Ta przydatna funkcja jest całkowicie bezpłatna dla naszych klientów.
Łącząc stronę rejestracji wizyt online z GBP, specjaliści mogą umożliwić pacjentom rezerwację bezpośrednio z wyników wyszukiwania i Mapy Google za pomocą zaledwie 2 kliknięć.
Dzięki integracji Google i ZnanyLekarz, pacjenci mogą umówić się na wizytę do Twojego gabinetu bezpośrednio przez Google Maps! Jak to działa? Gdy pacjenci będą szukać specjalisty w Google, na pierwszej stronie wyników zobaczą widoczny przycisk „Zarezerwuj online”. Klikając, zostaną przeniesieni bezpośrednio na stronę rezerwacji w ZnanyLekarz i dokonują rezerwacji za pomocą zaledwie dwóch kliknięć.
Przycisk rezerwacji może być widoczny w wyszukiwarce i Mapach Google na urządzeniach mobilnych, komputerach i aplikacjach. Co więcej, specjaliści ZnanyLekarz mogą także umieścić listę oferowanych zabiegów na Twojej karcie Google Profil Firmy, dzięki czemu Twoje usługi będą jeszcze bardziej widoczne.
Chcesz, aby nasz zespół aktywował usługę Zarezerwuj z Google dla Twojej praktyki?
Skontaktuj się po więcej szczegółów!
Od teraz Twój gabinet zacznie się wyróżniać w wyszukiwarce i Mapach Google
Niezależnie od tego, czy miałeś już profil, czy dopiero zostanie on utworzony, Google Profil Firmy to dobry krok w kierunku lepszej widoczności Twojej praktyki w Internecie. Google to najczęściej pierwsze miejsce, w którym możesz spotkać swoich pacjentów - daj się zauważyć!
Jak zyskać silniejszą obecność w Internecie i zdobyć zaufanie pacjentów?
Co jeszcze możesz zrobić, aby zwiększyć widoczność w Internecie i …dać się znaleźć pacjentom? Buduj swój wizerunek odpowiadając na pytania pacjentów, dbaj o aktualność publikowanych w Internecie informacji na swój temat i troszcz się o opinie tak samo, jak o swoich pacjentów. 😊Wszystko zaczyna się od darmowego profilu na ZnanyLekarz. Jeśli go jeszcze nie masz, możesz zacząć już teraz - klikając tutaj.