Bez pacjentów nie ma gabinetu, ani placówki medycznej. To dla tego warto zadbać o ich doświadczenie na każdym kroku / etapie ścieżki pacjenta do gabinetu. Jednym z nich jest umawianie wizyty. Spytasz pewnie, że skoro pacjent chce się umówić, to co może pójść nie tak? Sporo. Na tym etapie może jeszcze zrezygnować i wybrać innego specjalistę bo, przykładowo: jest poza godzinami pracy. Albo nie odbierasz telefonu bo badasz pacjentów. Z badań ZnanyLekarz wynika, że:
- 32% rezerwowanych wizyt jest po godzinie 19
- 62% pacjentów nie chce czekać dłużej niż minuta na odebranie połaczenia
- 4 min tyle zajmuje czas na podjęcie decyzji o rezerwacji wizyty u innego lekarza
I tu płynnie przechodzimy do rozwiązania, które chcę Ci dzisiaj pokazać. Jednak zanim przejdę do animacji, odpowiedz na jedno proste pytanie:
Czy wiesz...
Co najbardziej utrudnia Twoim pacjentom zapisy na wizytę i jak temu zapobiec?
Być może już się domyślasz. W każdym razie: za chwilę poznasz odpowiedź. Obejrzyj krótkie nagranie pokazujące największy problem pacjentów i rejestracji przy umawianiu wizyty i dowiedz się, jak go rozwiązać. Co dzięki temu zyskasz?
🕗 skrócony czas oczekiwania na połączenie,
✅ wygodne i szybkie umawianie wizyt,
👍 zadowolenie pacjentów.
Zainteresowało Cię to rozwiązanie? Kliknij tutaj, aby poznać więcej szczegółów:
Chcesz widzieć więcej o tym, jak zadbać o doświadczenia pacjenta na każdym etapie jego ścieżki do gabinetu?
👉 Poznaj wszystkie kroki na ścieżce pacjenta - przeczytaj artykuł: Patient experience, czyli ścieżka pacjenta do gabinetu lekarza.
👉 Stwórz mapę podroży pacjenta w oparciu o persony i swoją analizę. Pobierz nasz bezpłatny szablon i zobacz, jak łatwo i praktycznie wykorzystać wiedzę i narzędzia. Zawiera on gotowy przykład, dzięki któremu z łatwością stworzysz własne persony i mapę podróży pacjenta.