Usługi dla pacjentów są kluczowym elementem profilu lekarza lub placówki medycznej. Pacjenci, którzy szukają lekarza lub placówki medycznej, chcą wiedzieć, że ich opieka będzie kompleksowa i obejmie wszystkie aspekty ich zdrowia.
Dlatego właśnie włączenie oferty usług dla pacjentów do profilu jest tak ważne – szczególnie mowa o tych usługach, na które pacjenci mogą się zapisać od razu z profilu. W tym artykule dowiesz się, dlaczego tak ważne jest, aby włączyć kompleksową ofertę do swojego profilu placówki medycznej oraz jakie są najlepsze praktyki prezentowania usług w profilu.
Rola usług dla pacjentów w profilach lekarzy i placówek medycznych
Profil lekarza lub placówki medycznej z kompleksową ofertą usług dla pacjentów przyciąga pacjentów i zwiększa ich zaangażowanie w proces leczenia. Dzięki temu pacjenci czują się bardziej zadowoleni z opieki medycznej i bardziej skłonni do powrotu do tej samej placówki medycznej w przyszłości.
Jednak z perspektywy biznesowej, zarówno dla lekarzy, specjalistów, jak i managerów placówek medycznych, istotne jest to, aby informacje na profilu w jak największym stopniu przybliżały pacjentów do umówienia wizyt, a co za tym idzie – zwiększały szanse na przychód.
Co ważne, rola usług zostanie w pełni wykorzystania dopiero w momencie, gdy usługa jest widoczna dla pacjentów z możliwością rezerwacji – bez tego tracisz potencjalny przychód. Jesteś managerem placówki?
Dlaczego usługi dla pacjentów są ważne dla pacjentów? Z kilku powodów:
Po pierwsze, dodatkowe usługi pomagają pacjentom w leczeniu i poprawie zdrowia. Dzięki temu pacjenci czują się lepiej i szybciej wracają do zdrowia.
Po drugie, usługi dla pacjentów zwiększają zaangażowanie pacjentów w proces leczenia. Pacjenci, którzy otrzymują dodatkowe usługi, czują się bardziej zadowoleni z opieki medycznej i są bardziej skłonni do powrotu do tej samej placówki medycznej w przyszłości.
Jednak usługi dostępne do rezerwacji są ważne nie tylko dla pacjentów, ale też – a nawet przede wszystkim dla lekarzy, specjalistów i placówek, którzy je udostępniają. Dlaczego?
Liczba usług dostępnych do rezerwacji to drugi czynnik wpływający na pozycję na listingu oraz prawdopodobieństwo umówienia wizyty.
Ten czynnik ustępuje miejsca jedynie opiniom. Dowiedzieliśmy się tego na bazie ponad tysiąca przeanalizowanych placówek.
Jak zdecydować, które usługi warto dodać i podpiąć pod grafik w profilu?
Aby zidentyfikować usługi, które powinny zostać dołączone do profilu, warto przeprowadzić badanie rynkowe i zapytać pacjentów, jakie usługi są dla nich ważne i jakie usługi chętnie otrzymaliby w swojej placówce medycznej. Warto również zwrócić uwagę na konkurencyjne placówki medyczne i zidentyfikować, jakie usługi one oferują swoim pacjentom.
Mamy dobrą wiadomość – zrobiliśmy to za Ciebie i wiemy, jakich usług szukają pacjenci w Twojej okolicy. Przygotowaliśmy listy najpopularniejszych usług dla kilku specjalizacji:
A dodatkowo, jeśli chcesz otrzymać indywidualny spis ważnych usług w Twojej specjalizacji, kliknij tutaj – wyślemy Ci tę informację mailem! 📩
Nie czekaj – dodaj usługi do swojego profilu
Jeśli jesteś placówką medyczną, która oferuje dodatkowe usługi dla pacjentów, nie zapomnij dodać ich do swojego profilu tak, aby były dostępne do rezerwacji dla pacjentów. To kluczowy element, który przyciągnie pacjentów i zwiększy ich zaangażowanie w proces leczenia. Pssst. Jeśli jeszcze nie masz profilu, założysz go tutaj - bezpłatnie.
Przeczytaj też: Założenie bezpłatnego profilu placówki na ZnanyLekarz - czy warto?
Jeśli wiesz, jakie usługi warto podpiąć pod aktualne grafiki na profilu, możesz od razu przejść do Ustawień w kalendarzu, klikając tutaj.
Jeśli potrzebujesz wsparcia, sprawdź instrukcję.