Pacjenci cenią rejestrację 24/7. Zobacz opinię Mediqpol o ZnanyLekarz
Wielospecjalistyczne Centrum Terapii Chorób Przewlekłych i Chirurgii. Nowoczesna placówka, wykorzystuje zarówno tradycyjne metody operacyjne, jak i techniki nowatorskie.
Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?
- Dotarcie do pacjentów, którzy rezerwują wizyty poza godzinami pracy placówki.
- Budowanie wizerunku placówki i pracujących w niej lekarzy.
Wdrożone rozwiązania:
- Aktywacja kalendarzy na portalu znanylekarz.pl i w efekcie znaczne usprawnienie pracy rejestracji.
- Włączenie powiadomień dla pacjentów o wizycie.
W rezultacie:
- Wygodne zarządzanie wizytami dzięki aktywacji kalendarza, który sam się aktualizuje.
- Rejestracja jest odciążona i poświęca swój czas na zadania, których nie da się zautomatyzować.
Ogólne wrażenia:
ZnanyLekarz: Co daje Państwu obecność na znanylekarz.pl?
Diana Boryczka, Dyrektor Administracyjny MEDIQPOL: Dzięki posiadaniu profilu placówki w serwisie ZnanyLekarz mamy możliwość udzielenia pomocy większej liczbie pacjentów – również tym, którzy pracują w nietypowych godzinach lub z innych względów wolą umawiać wizyty w inny sposób niż przez telefon. Wówczas również dajemy się poznać i ocenić, przekazać wiele informacji na temat naszego działania, pokazać zespół, a także przedstawić kierunek, w którym chcemy się rozwijać.
ZnanyLekarz: Jakie korzyści widzą Państwo z pracy z kalendarzem ZnanyLekarz?
Diana Boryczka, Dyrektor Administracyjny MEDIQPOL: Korzystając z kalendarza ZnanyLekarz umożliwiamy pacjentom dokonanie świadomego wyboru o dowolnej porze dnia i nocy. To oni decydują, w jakich godzinach, do jakich lekarzy i na jakie usługi chcą się umówić i nie muszą czekać na propozycje terminów podane przez telefon.
ZnanyLekarz: W jakim stopniu współpraca ze ZnanyLekarz usprawniła pracę rejestracji w placówce?
Diana Boryczka, Dyrektor Administracyjny MEDIQPOL: Ta współpraca umożliwia pacjentom m.in. odwołanie wizyty bez kontaktu telefonicznego, co w wielu przypadkach usprawnia przekazanie informacji – pacjent wszystko widzi na ekranie podczas rezerwacji wizyty, a dodatkowo dostaje komplet informacji przed wizytą w formie powiadomienia. Z kolei kalendarz aktualizuje się sam i rejestracja ma aktualny podgląd dostępnych terminów dla innych pacjentów.
ZnanyLekarz: Jakie są Pani wskazówki dla placówek, które dopiero zaczynają korzystać z naszego serwisu? Na co powinni zwrócić uwagę?
Diana Boryczka, Dyrektor Administracyjny MEDIQPOL: Według mnie placówki stawiające swoje pierwsze kroki w serwisie powinny zwrócić uwagę na zamieszczanie jasnych i klarownych informacji w profilu. Ważne jest również udostępnianie pacjentom możliwie szerokiego wachlarza terminów – pacjenci cenią sobie ten wybór i elastyczność z nim związaną.
Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: