Z czego korzysta ta placówka?
ZnanyLekarz Phone
Wypowiedź

Jak ZnanyLekarz Phone może rozwiązać problem z rozłączaniem połączeń lub niedziałającą linią telefoniczną?

Prima Familia z Gorzowa Wielkopolskiego to wielospecjalistyczna placówka medyczna, która poza konsultacjami lekarskimi oferuje pacjentom badania diagnostyczne.

różnorodne specjalizacje

Gorzów Wielkopolski

w serwisie od 2020

Z czego korzysta ta placówka?
ZnanyLekarz Phone
problem

Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?

  • Brak możliwości obsługi dużej liczby połączeń przez niewydolne narzędzie do obsługi połączeń.
  • Nieporozumienia w kontakcie z pacjentami, np. podejrzenia o celowe odrzucanie połączeń (ze szkodą na wizerunku placówki).
rozwiązanie

Wdrożone rozwiązania:

  • Zainstalowanie ZnanyLekarz Phone jako kompleksowego narzędzia do zarządzania połączeniami w placówce.
efekty

W rezultacie:

  • Usprawnienie procesu obsługi pacjentów.

  • Zwiększone możliwości obsługi przychodzących połączeń.

  • Poprawa relacji z pacjentami i całego customer experience.

Ogólne wrażenia:

ZnanyLekarz: Co zmieniło wprowadzenie telefonicznej rejestracji pacjenta ZnanyLekarz Phone w Prima Familia?

Michał Nakonieczny, manager Przychodni Prima Familia: Wyeliminowaliśmy problemy z zawieszaniem się rejestracji (poprzednio używane nie były w stanie obsłużyć tak dużej liczby połączeń), co bezpośrednio przekłada się na zadowolenie pacjentów i brak zarzutów o rzekomym celowym odrzucaniu połączeń. Ponadto statystyki połączeń służą nam jako załączniki do odpowiedzi w trakcie postępowań kontrolnych Rzecznika Praw Pacjenta oraz NFZ. W najbliższym czasie będziemy różnie publikować część statystyk na naszej stronie internetowej w zakresie umawiania wizyt oraz oferowania usług medycznych. Oprócz tego zauważamy, że nie ma już problemów z rejestracją, a to z kolei usprawnia proces obsługi pacjentów.

ZnanyLekarz: Jak to wyglądało przed wdrożeniem narzędzia?

Michał Nakonieczny, manager Przychodni Prima Familia: Korzystaliśmy z narzędzi operatorów telefonicznych i mieliśmy permanentny problem z rozłączaniem pacjentów, zawieszeniem połączeń bądź też w ogóle z niedziałaniem linii.

ZnanyLekarz: Dlaczego zdecydowaliście się na wdrożenie akurat ZnanyLekarz Phone?

Michał Nakonieczny, manager Przychodni Prima Familia: Ponieważ uznałem, że ZnanyLekarz jako firma specjalizująca się obsługą podmiotów z branży medycznej będzie miała o wiele wyższe kompetencje niż np. operatorzy komórkowi. Ponadto od dłuższego czasu obserwowałem rozwój Waszego przedsiębiorstwa i widziałem, jak innowacyjne produkty znajdują się w ofercie.

ZnanyLekarz: Jak ocenia Pan proces wdrożenia narzędzia ZnanyLekarz Phone?

Michał Nakonieczny, manager Przychodni Prima Familia: Sprawnie. W zasadzie nie pamiętam, aby były jakiekolwiek trudności z Waszej strony. Takowe zachodziły jedynie ze strony operatora komórkowego.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – porozmawiajmy!

Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: