Z czego korzysta ta placówka?
ZnanyLekarz Phone
4x umówionych wizyt z połączeń przychodzących od pacjentów z 98 wizyt w lutym na 396 wizyt w sierpniu
35% wzrost wskaźnika oddzwonień na nieodebrane połączenia pacjentów z 20% na 55% w sierpniu 2021 roku
10x wzrost liczby umówionych wizyt z oddzwonień na nieodebrane połączenia z 2 na 21 wizyt miesięcznie
Wypowiedź

Nawet 35% więcej oddzwonień dzięki ZnanyLekarz Phone – jak to zrobić?

Kadrę placówki SWAMED stanowi doświadczony zespół specjalistów, którzy mają bogate doświadczenie kliniczne i ciągle rozwija swoje medyczne pasje.

kardiologia, diabetologia i 11 innych

Swarzędz

w serwisie od 2021

Z czego korzysta ta placówka?
ZnanyLekarz Phone
4x umówionych wizyt z połączeń przychodzących od pacjentów z 98 wizyt w lutym na 396 wizyt w sierpniu
35% wzrost wskaźnika oddzwonień na nieodebrane połączenia pacjentów z 20% na 55% w sierpniu 2021 roku
10x wzrost liczby umówionych wizyt z oddzwonień na nieodebrane połączenia z 2 na 21 wizyt miesięcznie
problem

Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?

  • Była to nowootwarta placówka, która powstała na początku 2021 roku, jako odpowiedź na oczekiwania pacjentów.
  • Celem było ułatwienie pacjentom kontaktu z placówką, zapewnienie pacjentom najlepszej jakości obsługi, monitorowanie wyników placówki.
rozwiązanie

Wdrożone rozwiązania:

  • Wdrożenie systemu do obsługi połączeń ZnanyLekarz Phone od początku działalności placówki.
efekty

W rezultacie:

  • Ze statystyk w lutym wynika, że na początku działania przychodni z połączeń przychodzących recepcja umówiła 98 wizyt, a w sierpniu już 396 wizyt.
  • Podobny wzrost zauważono w przypadku szybkości reakcji na nieodebrane telefony od pacjentów. Na początku działalności placówki wskaźnik oddzwonień wynosił 20%. Natomiast w sierpniu wzrósł do 55%.

Historia sukcesu Gabinetów Swarzędzkich SWAMED ze ZnanyLekarz Phone:

Placówka SWAMED znajduje się w Swarzędzu Zalesewie. Centrum medyczne powstało na początku 2021 roku jako odpowiedź na oczekiwania pacjentów z tego regionu. Aktualnie w placówce można skorzystać ze specjalistycznych gabinetów lekarskich oraz poradni lekarza rodzinnego. Kadrę placówki SWAMED stanowi doświadczony zespół specjalistów, którzy mają bogate doświadczenie kliniczne i ciągle rozwija swoje medyczne pasje.

 

Jak podkreślają managerowie placówki SWAMED, zdrowie i zadowolenie ich pacjentów jest najważniejsze. Dlatego placówka od samego początku wybrała narzędzie ZnanyLekarz Phone, aby zapewnić pacjentom najłatwiejszy kontakt.

 
Cenimy sobie wsparcie zespołu ZnanyLekarz Phone, które otrzymaliśmy od samego początku - od pomysłu poprzez wdrożenie. Do tej pory mamy nieustanny kontakt z opiekunem podczas korzystania z narzędzia.”

Wykorzystanie systemu ZnanyLekarz Phone w codziennej pracy

Placówka SWAMED wykorzystuje system ZnanyLekarz Phone do monitorowania jakości obsługi pacjentów przez zespół rejestracji. Dzięki panelowi statystyk ma możliwość sprawdzania liczby odebranych i nieodebranych połączeń w cyklu dziennym, tygodniowym oraz miesięcznym. Wiedza ta jest niezwykle istotna, ponieważ recepcja wie dokładnie, z którym pacjentem należy się skontaktować, aby udzielić mu niezbędnej pomocy.

Przejrzyste statystyki w panelu systemu pozwalają placówce także na monitorowanie natężenia ruchu telefonicznego. Na tej podstawie managerowie SWAMED zdecydowali się o poszerzeniu kadry w zespole rejestracji, aby ułatwić pacjentom kontakt z przychodnią.

Placówka ceni sobie możliwość analizowania tematów rozmów pracowników recepcji z pacjentami. Dzięki temu managerowie wiedzą, o jakiego specjalistę dopytują pacjenci. Zatem mogą wyjść na przeciw ich oczekiwaniom i dalej się rozwijać. 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – porozmawiajmy!

Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: