Z Pakietem Premium ZnanyLekarz masz dostęp do EDM: karty pacjenta z historią wizyt, możliwością wystawienia e‑ZLA, e‑recepty i e‑skierowania.
Dzięki integracji z:
- bazą kodów ICD‑10, ICD-9,
- bazą PHARMINDEX,
- kodami ICF,
- platformą P1 i
- systemem eWUŚ,
EDM
wygodna
Elektroniczna Dokumentacja
Medyczna
ICD-9 i 10
szybki dostęp do
bazy kodów
platforma P1
łatwe i wygodne raportowanie zdarzeń medycznych
PHARMINDEX
integracja z bazą leków
Z Pakietem Premium ZnanyLekarz masz dostęp do EDM: karty pacjenta z historią wizyt, możliwością wystawienia e‑ZLA, e‑recepty i e‑skierowania.
Dzięki integracji z:
Po zakończonej wizycie wystarczy opisać ją w Systemie od ZnanyLekarz, a następnie zaraportować zdarzenie medyczne do Platformy P1. Lekarz ma możliwość zaznaczenia w systemie automatycznego wysyłania zdarzeń medycznych do Platformy, nie musząc w przyszłości o tym pamiętać.
Rozwiązania oferowane przez ZnanyLekarz, to nie tylko wygoda - to także pełne bezpieczeństwo. Dane pacjentów przechowywane są zgodnie z RODO i chronione przed nieautoryzowanym dostępem dzięki 256-bitowemu szyfrowaniu.
Historia wizyt i kontaktów, wystawione recepty, dokumentacja. Z łatwością połączysz też zdublowane karty pacjenta, a przy pomocy kilku kliknięć zaimportujesz bazę aktualnych pacjentów, dopiszesz nowych lub uzupełnisz ich dane.
Korzystając z EDM w naszym serwisie, masz możliwość przesłać pacjentowi ważne informacje, czy dokumenty dotyczące jego leczenia.
Karta pacjenta dostępna jest także z poziomu aplikacji mobilnej - wszystkie niezbędne informacje masz zawsze pod ręką.
Nie zawsze możliwe są wizyty twarzą w twarz i nie każdy problem tego wymaga np. niektóre wizyty kontrolne. Oszczędź do 20% czasu wizyty bez utraty jakości opieki lub satysfakcji pacjenta.
Dowiedz się więcej
Zarządzaj w oparciu o konkretne dane - dostępne po kliknięciu w naszym centrum raportowania. Jednym kliknięciem możesz łatwo sprawdzić wszystkie istotne dane o wydajności Twojego gabinetu lub placówki. Dzięki szczegółowym raportom zobaczysz swoje przychody, liczbę rezerwacji od nowych i powracających pacjentów, wskaźniki nieobecności i anulacji oraz wiele więcej.
Raporty kliniki oferują jeszcze bardziej zaawansowane funkcje, takie jak kasy fiskalne, śledzenie źródeł rezerwacji czy łatwy eksport danych dla księgowego. Analiza rzeczywistych danych to najszybszy sposób na znalezienie obszarów, w które warto inwestować i rozwijać, a także tych, które wymagają optymalizacji. Wszystko podane w postaci łatwych do odczytania wykresó i tabel.
Nigdy więcej "pustych przebiegów". Pacjent nie przyszedł na wizytę? System automatycznie skorzysta z "listy rezerwowej".
Znalezienie pacjenta na miejsce, które zostało nagle anulowane, zajmuje czasem nawet do 20 minut. A czasem bez powodzenia - oznacza to zmarnowany czas i mniejsze dochody. Również długie oczekiwanie na wizytę jest jedną z największych skarg pacjentów. Skorzystaj z Rezerwacji Online, a Twoi pacjenci będą mogli zapisać się do automatycznego powiadamiania w przypadku, gdy dostępny będzie wcześniejszy termin. W ten sposób możesz zredukować no-shows nawet o 65%. Nie tracisz czasu na nicnierobienie. Pacjenci mogą przyjść wcześniej. Wszyscy zyskują.
Czy Twoi pacjenci często odwołują wizyty na ostatnią chwilę lub w ogóle się na nich nie pojawiają? Włącz Płatności i pobieraj opłaty z góry za konsultacje online oraz wizyty w gabinecie.
Dowiedz się więcej85% pacjentów wyraża chęć rejestracji online, a 45%wizyt rezerwowanych jest poza godzinami pracy. Dzięki rejestracji online 24/7 oszczędzasz czas i dbasz o doświadczenia pacjentów.
Dowiedz się węcejIle czasu potrzeba Tobie lub Twojej recepcji, aby obsłużyć wszystkie telefony pacjentów, którzy zapomnieli o dawkowaniu leków, nie byli pewni, jakie badania powinni dostarczyć lub zapomnieli o coś zapytać? Dzięki komunikacji na czacie między lekarzami a pacjentami, wszystkie informacje można przesłać pacjentowi podczas wizyty, zamiast pisać na papierze i udostępniać pliki. System jest w pełni zgodny z RODO i HIPAA, z pełną historią dla lekarza i pacjenta. Jeśli pacjent nadal ma wątpliwości, może napisać wiadomość, a lekarz odpowiada w dogodnym czasie. Rozmowę może łatwo zainicjować zarówno lekarz, jak i pacjent. W każdej chwili - przed i po wizycie. Proste jak SMS.
WięcejKolejną częścią, która zajmuje dużo czasu, są czynności związane z rachunkami. Nie ma sposobu, aby tego uniknąć w 100%, jednak tutaj również możesz zaoszczędzić czas! W jaki sposób? Bez względu na to, czy potrzebujesz wydrukować fakturę, czy wystawić ją elektronicznie, możesz to teraz zrobić w ZnanyLekarz.
WięcejWiemy, że w pracy recepcji jest wiele rzeczy do zrobienia lub pilnowania, dlatego ułatwiamy Ci to dzięki dedykowanemu widokowi. Ta lista rzeczy do zrobienia daje Ci jasność co do tego, co zostało zrobione, a co wymaga Twojej uwagi. Możesz łatwo zobaczyć, kto jest w poczekalni, jacy pacjenci potwierdzają wizyty, kto już zapłacił, a kto nie, a co jeszcze jest do zrobienia.
WięcejLekarz rodzinny, internista
98% zadowolonych pacjentów. Mniej „no-shows”. Więcej wizyt.
Bądź bardziej widoczny dla pacjentów. Buduj reputację online 2 razy szybciej.
30% mniej ręcznych zadań biurowych. Łatwe nadzorowanie i usprawnienie pracy personelu.