Zdarza się, że zapominasz aktywować przydatne funkcje dla pacjentów? Być może kojarzysz, że są wygodne ustawienia w systemie, ale nie pamiętasz, jak można je zastosować w Twoim gabinecie? Podpowiadamy te możliwości w formie 3 szczegółowych list "zadań". Podkreślone słowa zawierają instrukcje krok po kroku, które pozwolą Ci od zaraz usprawnić wiele czynności w gabinecie. Miłej lektury!
3 przydatne listy, aby usprawnić zarządzanie wizytami, pracę z pacjentami i patient experience w Twoim gabinecie
Lista #1 - Proste ustawienia, które dają długofalowe efekty
Czy wiesz, że wystarczy kilka łatwych i szybkich ustawień, aby zaoszczędzić czas i ułatwić przebieg każdej wizyty? Poznaj listę przydatnych rozwiązań, które jednorazowo aktywowane, będą służyć tygodniami.
Lista #2 - Rzetelne informacje dla pacjentów jako klucz do sukcesu
Najprawdopodobniej Twój profil spełnia podstawowe oczekiwania pacjentów i nie zapominasz o kluczowych informacjach, których pacjent potrzebuje do umówienia wizyty. Jednak czy te informacje są aktualne i odnoszą się chociażby do nowej rzeczywistości? Upewnij się, że nieadekwatne informacje nie wstrzymują pacjentów przed kontaktem z Tobą.
Lista #3 - Pacjent w Twoim gabinecie: o czym często się zapomina?
Diabeł tkwi w szczegółach. Mimo dużej cyfryzacji branży medycznej, pewne rzeczy, jak np. komfort pacjenta podczas wizyty i tuż przed nią, się nie zmieniają. Zadowolony pacjent może pośrednio pracować na wizerunek Twojej praktyki wśród potencjalnych pacjentów np. w okolicy. Pamiętaj o tych kilku rzeczach - pacjenci to docenią.