Umawianie online potrafi pozytywnie odmienić życie lekarzy i pacjentów. Zdecydowana większość pacjentów (aż 84%) zarekomendowałaby ten sposób umawiania rodzinie i znajomym. Sprawdź, co można zyskać i nie zapomnij przekazać dobrych wieści pacjentom.
1. Przestaniesz tracić wizyty
Niemal żadna recepcja nie działa 24 godziny na dobę. Żadna, poza Twoim profilem na ZnanyLekarz. Tutaj pacjenci mogą umówić się o każdej porze dnia i nocy. Tylko najpierw muszą dowiedzieć się, że jest taka możliwość.
2. Pacjenci zyskają najwygodniejszy sposób umawiania wizyt
W internecie robimy zakupy, oglądamy filmy, rezerwujemy podróże. Umawianie wizyt to kolejna naturalna czynność, którą online można zrobić łatwiej i szybciej. Z naszych badań wynika, że pacjenci nie lubią dzwonić, ani czekać na linii. Nie chodzi tu tylko o młode osoby, na naszym portalu aż 14% wizyt umawianych jest przez osoby powyżej 50 r.ż. Nie warto ich tracić – pokaż im, że mogą umówić się do Ciebie przez internet. Ułatwiając pacjentom życie, zwiększasz szansę, że ponownie wybiorą własnie Ciebie.
3. Zyskasz czas na to, co dla Ciebie najważniejsze
Nie trać czasu na odbieranie telefonów i umawianie pacjentów. Robi to dla Ciebie osoba na recepcji? Ona z pewnością też może lepiej wykorzystywać czas pracy. Pozwól pacjentom umawiać się samodzielnie. Możesz tylko zyskać!
4. Odblokujesz linię telefoniczną dla nowych pacjentów
Nowi pacjenci to grupa, której najbardziej potrzebuje porozmawiać z Tobą lub z Twoją recepcją. Chcą zapytać o zakres usług, cenę lub akceptowane ubezpieczenia. Niestety często pacjenci nie mogą się dodzwonić, czekają na linii – i czasami po prostu się poddają. Część z nich zdecyduje się na innego lekarza. Twoi obecni pacjenci zwykle potrzebują tylko wybrać termin. Powiedz im, że mogą zrobić to online, a linia zostanie otwarta dla nowych pacjentów.
Już wszystko wiesz! Teraz tylko daj znać swoim pacjentom, że mogą umówić się do Ciebie online.
Wszystkie dane pochodzą z globalnych badań w ZnanyLekarz, 2020-2021.