Jak na co dzień dbamy o Twoje wsparcie? W jakich sytuacjach możesz liczyć na swojego opiekuna po stronie ZnanyLekarz.pl?
Jaki jest cel pracy zespołu Customer Success?
Jeśli odpowiedzią miałoby być jedno zdanie, brzmiałoby ono tak: Celem pracy zespołu Customer Success jest rozwój klientów indywidualnych i placówkowych.
Szerzej rzecz ujmując, zespół obsługi klienta na co dzień opiekuje się lekarzami, specjalistami, managerami placówek i pracownikami recepcji, którzy korzystają z narzędzi ZnanyLekarz. Dostarczamy klientom i pacjentom gotowe, wygodne rozwiązanie, ułatwiające umawianie wizyt lekarskich i nie tylko. Właśnie dlatego zależy nam na tym, aby narzędzie, które oddajemy w ręce użytkowników, spełniało wszystkie ich oczekiwania.
Zespół Customer Success pomaga w poznaniu produktów ZnanyLekarz i wdrożeniu w pracę z nimi. Opiekunowie podpowiadają, jak najlepiej dostosować dostępne funkcjonalności do swojej specjalizacji lub wielkości placówki, która z nich korzysta. Wszystko sprowadza się do jednego celu: pełnej satysfakcji klientów z produktów ZnanyLekarz oraz rozwoju biznesów lekarzy indywidualnych i placówek medycznych.
Na jakie wsparcie opiekuna możesz liczyć?
Nowa, zmodyfikowana struktura zespołu Customer Success została zaprojektowana tak, aby ten mógł jeszcze lepiej realizować swoją misję - wspierać klientów w rozwoju ich biznesów.
Zespół Customer Success to dwie, mniejsze drużyny wsparcia klienta.
1. W kwestiach technicznych oraz tych dotyczących narzędzia można kontaktować się z zespołem Customer Support, który czuwa pod adresem: pomoc@znanylekarz.pl lub numerem telefonu:
2. Pozostali opiekunowie z zespołu Customer Success to eksperci ds. obsługi klienta, którzy personalizują swoje działania i udzielają bezpośredniego, doraźnego wsparcia w rozwoju praktyki, najczęściej za pomocą rozmów telefonicznych z klientami. To właśnie zespół ekspertów analizuje profile i działania klientów po to, aby następnie pomóc im w zastosowaniu najlepszych rozwiązań.
Za rozliczenia, faktury i kwestie finansowe niezmiennie odpowiada zespół opiekunów dostępnych pod adresem: reklamacje@znanylekarz.pl.
Jak to wygląda w praktyce?
Skuteczność narzędzi ZnanyLekarz najczęściej zależy od pełnego wykorzystania ich potencjału, jednak bardzo wiele zależy od specyfiki pracy specjalisty lub placówki. Każda ze specjalizacji medycznych jest wyjątkowa i rządzi się swoimi prawami. Dlatego też nie wszystkie działania sprawdzą się tak samo dla każdej specjalizacji klienta.
Rola opiekuna z działu Customer Success polega na tym, by poznać charakterystykę pracy wybranego specjalisty i jego pacjentów, a następnie zaproponować konkretne, uważnie dopasowane działania. Idealnym przykładem jest praca psychologa oraz psychiatry - z pozoru podobne cechy pracy oraz pacjentów. Nic bardziej mylnego!
Przykładowo opiekun z zespołu Customer Success po dogłębnej analizie wie, że w przypadku psychologów uwagę należy poświęcić na uzupełnienie profilu, szczególnie sekcji O mnie. Natomiast pacjenci poszukujący psychiatry skupią się na zakresie leczonych przez niego chorób i dolegliwości.
Może zdarzyć się tak, że lekarz, specjalista lub manager placówki nie do końca wie, jak rozpocząć działalność w Internecie i zyskać zaufanie pacjentów. I właśnie na takie, indywidualne i profesjonalne wsparcie mogą liczyć klienci ZnanegoLekarza ze strony opiekuna Customer Success.