System ZnanyLekarz zmienia się bardzo szybko. Nabraliśmy dużego tempa, które pozwala rozwijać wiele obszarów na raz. Czasem nie sposób zauważyć wszystkie nowe funkcje. Podpowiadamy, co zmieniło się w ostatnich tygodniach.
Feedback, czyli informacja zwrotna kluczem do rozwoju firmy i produktu
W kulturze naszej firmy mocno stawiamy na feedback (ang. informacja zwrotna) we wszystkich obszarach, również w kwestii naszego produktu - systemu ZnanyLekarz. Nasi specjaliści produktowi zbierają od klientów różnorodne sugestie oraz wsłuchują się w ich potrzeby na temat tego, w jaki sposób moglibyśmy rozwinąć nasz system. Naszą misją jest zmieniać opiekę zdrowotną tak, aby była bardziej ludzka. Dlatego z przyjemnością wychodzimy naprzeciw zgłaszanym potrzebom. Tylko w ostatnich miesiącach wprowadziliśmy poniższe funkcje, który były bezpośrednio zgłaszane właśnie przez Państwa!
Na życzenie klientów: Płatności do obsługi opłat za wizyty
W ramach ułatwienia codziennego prowadzenia swojego gabinetu, wprowadzone zostały Płatności również dla adresów stacjonarnych (do tej pory funkcjonowały tylko dla konsultacji online). W ten sposób lekarze i specjaliści mogą redukować liczbę wizyt odwołanych w ostatnich chwili i tzw. nagłych okienek. Pacjent, który nie pojawi się na umówionej wizycie już nie oznacza straty finansowej dla gabinetu. Dzięki przedpłacie finanse gabinetu są zabezpieczone na wypadek odwołania wizyty w terminie krótszym niż 24h przed wizytą. Więcej na ten temat możesz dowiedzieć się tutaj.
Pozostańmy jeszcze na chwilę w temacie finansów. Zgodnie ze zgłaszanymi potrzebami, powstała zakładka Finanse w karcie pacjenta. Dzięki niej, można kontrolować przeszłe i zaplanowane płatności pacjenta bez przeszukiwania pojedynczych informacji. Lubimy wprowadzać rozwiązania, które wpływają na profesjonalny wizerunek lekarzy i specjalistów!
Na życzenie klientów: umawianie wizyt z odpowiednim wyprzedzeniem
Długo wyczekiwaną zmianą była jeszcze większa elastyczność w ustawieniach widoczności terminów kalendarza na profilach specjalistów. Z jednej strony można udostępnić terminy nawet na 24 tygodnie w przód, co jest świetnym rozwiązaniem dla specjalizacji wymagających wizyt kontrolnych co kilka miesięcy. Z drugiej strony dodaliśmy możliwość regulowania odstępu godzin, na ile wcześniej pacjent może się umówić. To remedium na pojedyncze wolne terminy w ciągu dnia oraz przydatna rzecz dla specjalistów, do których pacjenci potrzebują dostać się “na już”. Dzięki ustawieniu odstępu np. na 2h przed terminem, pacjent jest usatysfakcjonowany dostępnością specjalisty, a specjalista pełnym grafikiem.
Na życzenie klientów: filtrowanie według terminu
Zgłaszano do nas również potrzebę, aby umożliwić pacjentom wyszukiwanie specjalisty nie tylko po dotychczasowych filtrach, ale również według dostępności w konkretnym terminie. Teraz pacjenci mogą jeszcze precyzyjniej znaleźć specjalistę dla siebie, wiedząc, że mogą przyjść na wizytę np. w najbliższy czwartek po południu.
Na życzenie klientów: kilka usług w ramach jednej wizyty
Zmiany pojawiły się również w obszarze codziennej pracy w kalendarzu. Dzięki sygnałom od klientów wprowadziliśmy możliwość dodania do wizyty kilku usług, co ułatwia uzupełnianie dokumentacji wizyty, a później rozliczanie pacjenta.
Na życzenie klientów: blokada kontaktu z lekarzem lub specjalistą
Wiemy o tym, że praca z ludźmi nie jest łatwa i zdarzają się różne sytuacje - w związku z tym pojawiła się możliwość blokowania pacjentom możliwości wysyłania wiadomości. Specjaliści w ten sposób zyskali narzędzie kończące lub uniemożliwiające kontakt w niestosownych sytuacjach lub w przypadku tzw. SPAMu. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie zwiększy komfort codziennej pracy z pacjentami.
Na życzenie klientów: ulepszenia w Elektronicznej Dokumentacji Medycznej
Nasze "oczko w głowie", czyli Elektroniczna Dokumentacja Medyczna rozwija się w zawrotnym tempie. Dzięki komentarzom od naszych klientów możemy w sprawny sposób dopasowywać to rozwiązanie do prawdziwych potrzeb. Dlatego pojawiła się tam między innymi możliwość edycji opisu wizyty z zachowaniem historii zmian.
Ponadto jesteśmy szczególnie zadowoleni z opcji dodawania załączników do opisu wizyty za pomocą… telefonu! Właśnie tak – dzięki naszej technologii wielu specjalistów korzystających z naszego systemu dodaje dodatkowe wyniki badań, zdjęcia i notatki bez trudu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej jak uruchomić naszą Elektroniczną Dokumentację Medyczną wejdź tutaj.
Warto dzielić się opinią i komentarzami dotyczącymi usługi lub produktu!
Nie byłoby tych zmian gdyby nie bezpośredni oraz pośredni dialog z klientami, wrażliwość na feedback oraz zaangażowanie naszej grupy Ekspertów ZnanyLekarz! Jeśli chcesz dołączyć do grona specjalistów i lekarzy, którzy jako pierwsi poznają nowe funkcje i pomagają nam je dopasować do codziennych potrzeb – zapraszamy! Kliknij tutaj lub napisz do nas na: cc@znanylekarz.pl.