System ZnanyLekarz zmienia się bardzo szybko. Nabraliśmy dużego tempa, które pozwala rozwijać wiele obszarów na raz. Czasem nie sposób zauważyć wszystkie nowe funkcje. Podpowiadamy, co zmieniło się w ostatnich miesiącach.
Feedback, czyli informacja zwrotna kluczem do rozwoju firmy i produktu
W kulturze naszej firmy mocno stawiamy na feedback (ang. informacja zwrotna) we wszystkich obszarach, również w kwestii naszego produktu - systemu ZnanyLekarz. Nasi specjaliści produktowi zbierają od klientów różnorodne sugestie oraz wsłuchują się w ich potrzeby na temat tego, w jaki sposób moglibyśmy rozwinąć nasz system. Naszą misją jest zmieniać opiekę zdrowotną tak, aby była bardziej ludzka. Dlatego z przyjemnością wychodzimy naprzeciw zgłaszanym potrzebom. Tylko w ostatnich miesiącach wprowadziliśmy poniższe funkcje, który były bezpośrednio zgłaszane właśnie przez Państwa!
Niższa prowizja za Płatności online!
W ramach ułatwienia codziennego prowadzenia gabinetu, zmieniliśmy operatora Płatności na Autopay, co pozwoliło obniżyć koszty korzystania z usługi. Wcześniej opłata za jednorazową transakcję wynosiła 4,99%, a teraz dla klientów indywidualnych jest to tylko 2,99% od transakcji w planie Starter i Plus, a w planie VIP tylko 1,99% od transakcji! W przypadku klientów biznesowych (placówek medycznych) cena jest również atrakcyjniejsza, uzależniona od liczby transakcji w miesiącu. Ta zmiana pozwoliła także na częstsze wypłaty środków na Twoje konto bankowe – środki za wizytę mogą zostać przelane już następnego dnia roboczego.
Nie korzystasz jeszcze z Płatności? To narzędzie, dzięki któremu specjaliści i placówki medyczne mogą redukować liczbę wizyt odwołanych w ostatniej chwili i tzw. nagłe okienka. Pacjent, który nie pojawi się na umówionej wizycie już nie oznacza straty finansowej. Dzięki przedpłacie finanse gabinetu/placówki są zabezpieczone na wypadek odwołania wizyty w terminie krótszym niż 24h przed wizytą. Więcej na ten temat możesz dowiedzieć się tutaj.
Pozostańmy jeszcze w temacie finansów. Wprowadziliśmy także nowy raport dostępny w zakładce Finanse, dzięki któremu możesz zweryfikować za jakiego pacjenta została naliczona prowizja na fakturze. Po zalogowaniu na swój profil, kliknij tutaj, aby zobaczyć raport.
Nowa zakładka Usługi
Długo wyczekiwaną zmianą była zmiana panelu, w którym można zarządzać wszystkimi usługami w kalendarzu z jednego miejsca. Poza aktualizacją wyglądu zakładki, który stał się bardziej czytelny, zarówno dla lekarzy i specjalistów, ale i dla managerów placówek, wprowadziliśmy także możliwość ustawienia niestandardowych nazw. Dzięki temu w kalendarzu możesz tworzyć swoje spersonalizowane nazwy usług oraz pokazać je publicznie na profilu. Pozwala to pacjentom lepiej zapoznać się z oferowanymi usługami i wybrać dokładnie taką, na którą chcą zarezerwować wizytę. Możesz także nadać każdej usłudze nazwę, cenę, opis i kolor oraz połączyć tę samą usługę z wieloma kalendarzami za pomocą kilku kliknięć. Sprawdź instrukcję dla lekarzy lub dla placówek.
Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
Zgłaszano do nas również potrzebę, aby wprowadzić dodatkowe zabezpieczenie w postaci dwuetapowej weryfikacji podczas logowania do serwisu. Doskonale rozumiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo danych, dlatego funkcja została wprowadzana dla logowań zarówno z poziomu komputera, jak i z aplikacji mobilnej. Sprawdź tutaj, jak ustawić uwierzytelnianie dwuskładnikowe na Twoim profilu.
Odświeżenie panelu i rozbudowanie statystyk
Wiemy, jak istotna jest analiza danych i wyciąganie wniosków w rozwoju biznesu, dlatego w ubiegłym roku odświeżyliśmy panele statystyk na profilach. Zarówno lekarze/specjaliści, jak i placówki zyskały nowe rozbudowane statystyki, które mogą pomóc w podjęciu decyzji biznesowych. Kliknij tutaj i sprawdź swoje statystyki.
Przycisk Umów wizytę na wizytówce GBP
Sama wizytówka w Google nie jest niczym nowym, jednak zacieśnienie współpracy między Google, a ZnanyLekarz pozwoliło na wprowadzenie bezpośredniego przekierowania pacjentów do kalendarza lekarza/specjalisty i placówki, aby sprawnie umówić wizytę. Dzięki temu pacjent nie traci czasu na poszukiwanie instrukcji dotyczących umówienia wizyty, tylko od razu "jest prowadzony za rękę" do odpowiedniego miejsca.
Dla placówek: Profil Wyróżniony dla placówek
Tym razem nowość dotycząca naszych klientów biznesowych. Placówki medyczne zyskały możliwość dodatkowego promowania swoich własnych profili w wynikach wyszukiwania na kombinacje typ usługi+miasto. Usługa kierowana do centrów medycznych (nie tylko tych dużych, ale również i tych mniejszych!) pozwala na wypromowanie swojego profilu i dotarcie do nowych pacjentów, szukających konkretnych usług. Dowiedz się więcej o usłudze tutaj.
Warto dzielić się opinią i komentarzami dotyczącymi usługi lub produktu!
Nie byłoby tych zmian gdyby nie bezpośredni oraz pośredni dialog z klientami, wrażliwość na feedback oraz zaangażowanie naszej grupy Ambasadorów ZnanyLekarz! Jeśli chcesz dołączyć do grona specjalistów i lekarzy, którzy jako pierwsi poznają nowe funkcje i pomagają nam je dopasować do codziennych potrzeb – zapraszamy! Kliknij tutaj i wypełnij formularz.