W jaki sposób ZnanyLekarz.pl pomógł usprawnić codzienną pracę w placówce?
Maestria to klinika, w której wykorzystywane są najnowsze naukowe odkrycia światowej stomatologii. Klinika i jej zespół są zorientowane na pacjentów poszukujących ponadstandardowych efektów w chirurgii, implantologii, ortodoncji czy stomatologii zachowawczej.
stomatologia, protetyka, ortodoncja
Warszawa
w serwisie od 2020
Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?
- Zwiększenie zasięgu placówki w Internecie.
- Dotarcie do nowych, potencjalnych pacjentów przez zwiększenie widoczności placówki w sieci.
Wdrożone rozwiązania:
- Stworzenie profilu placówki w serwisie i przekazanie potencjalnym pacjentom niezbędnych informacji.
- Aktywacja kalendarza online do samodzielnych rezerwacji wizyt dla pacjentów.
W rezultacie:
-
Już w pierwszych tygodniach od rozpoczęcia współpracy klinika odnotowała znaczny wzrost zasięgu placówki w Internecie. Aż 50% wizyt było rezerwowanych za pośrednictwem portalu ZnanyLekarz.pl. Przekłada się to bezpośrednio na zysk kliniki.
ZnanyLekarz: : Które rozwiązania ZnanyLekarz sprawdza się w codziennej pracy placówki i lekarzy?
Maestria Digital Dental and Face Clinic: Nie widzę sensu korzystania z innej opcji jak profil płatny. W dzisiejszych czasach brak możliwości umówienia się na wizytę online jest odbierany przez pacjentów jako ograniczenie. Kalendarz wizyt jest profesjonalnym narzędziem do zarządzania czasem pracy lekarzy i asysty. Stanowi duże wsparcie, szczególnie w kilkustanowiskowych gabinetach. Mogę stwierdzić, że ZnanyLekarz.pl wspiera pracę administracji.
Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: