ZnanyLekarz Pro
Przyciągnij pacjentów i uprość pracę z grafikiem
Profil dla lekarza i specjalisty
Profil dla placówki
Kampanie
Profil Wyróżniony
Strona www
Media 360
Opinie o ZnanyLekarz
Zobacz, jak lekarze i placówki rozwijają swój biznes ze ZnanyLekarz
Profil dla lekarza i specjalisty
Profil dla placówki
Kampanie
Profil Wyróżniony
Strona www
Media360
Opinie o ZnanyLekarz
Zobacz, jak lekarze i placówki rozwijają swój biznes ze ZnanyLekarz
E-book
Pobierz kompleksowy przewodnik o tym, jak budować wizerunek lekarza i specjalisty w sieci.
E-book
Pobierz kompleksowy przewodnik o tym, jak budować wizerunek lekarza i specjalisty w sieci.
Kadrę placówki SWAMED stanowi doświadczony zespół specjalistów, którzy mają bogate doświadczenie kliniczne i ciągle rozwija swoje medyczne pasje.
Co było wyzwaniem w codziennej pracy tej placówki?
Wdrożone rozwiązania:
W rezultacie:
Placówka SWAMED znajduje się w Swarzędzu Zalesewie. Centrum medyczne powstało na początku 2021 roku jako odpowiedź na oczekiwania pacjentów z tego regionu. Aktualnie w placówce można skorzystać ze specjalistycznych gabinetów lekarskich oraz poradni lekarza rodzinnego. Kadrę placówki SWAMED stanowi doświadczony zespół specjalistów, którzy mają bogate doświadczenie kliniczne i ciągle rozwija swoje medyczne pasje.
Jak podkreślają managerowie placówki SWAMED, zdrowie i zadowolenie ich pacjentów jest najważniejsze. Dlatego placówka od samego początku wybrała narzędzie ZnanyLekarz Phone, aby zapewnić pacjentom najłatwiejszy kontakt.
Placówka SWAMED wykorzystuje system ZnanyLekarz Phone do monitorowania jakości obsługi pacjentów przez zespół rejestracji. Dzięki panelowi statystyk ma możliwość sprawdzania liczby odebranych i nieodebranych połączeń w cyklu dziennym, tygodniowym oraz miesięcznym. Wiedza ta jest niezwykle istotna, ponieważ recepcja wie dokładnie, z którym pacjentem należy się skontaktować, aby udzielić mu niezbędnej pomocy.
Przejrzyste statystyki w panelu systemu pozwalają placówce także na monitorowanie natężenia ruchu telefonicznego. Na tej podstawie managerowie SWAMED zdecydowali się o poszerzeniu kadry w zespole rejestracji, aby ułatwić pacjentom kontakt z przychodnią.
Placówka ceni sobie możliwość analizowania tematów rozmów pracowników recepcji z pacjentami. Dzięki temu managerowie wiedzą, o jakiego specjalistę dopytują pacjenci. Zatem mogą wyjść na przeciw ich oczekiwaniom i dalej się rozwijać.
Poznaj system ZnanyLekarz i korzyści z profilu w serwisie: