Więcej zadowolonych pacjentów

Zwiększ liczbę wizyt i lojalnych pacjentów

Buduj zaangażowanie i lojalność pacjentów. Odpowiadaj na ich potrzeby i zwiększ efektywność pracy placówki, wdrażając nowoczesne narzędzia.

Zobacz cennik
Buduj zaangażowanie i lojalność pacjentów
People

85%

pacjentów wyraża chęć rejestracji online

icon-calendar-with-check

45%

wizyt rezerwowanych jest poza godzinami pracy

icon-video-consultation

11.000

lekarzy i placówek prowadzi konsultacje online

rejestarcja online 24/7

Odpowiadaj na potrzeby swoich pacjentów

85% pacjentów oczekuje, że będzie w stanie dokonać rezerwacji online – w dzisiejszych czasach to konieczność, a nie innowacja. Włącz kalendarz i rezerwację wizyt online 24/7  i pozwól pacjentom dokonywać samodzielnych rezerwacji, kiedy tylko jest to dla nich wygodne.
Pamiętaj, że 45% wszystkich wizyt zarezerwowanych przez ZnanyLekarz odbywa się po godzinach pracy, a 35% pacjentów nie może skontaktować się z Tobą telefonicznie nawet w godzinach pracy - z powodu zajętych linii lub po prostu braku odpowiedzi.
Posiadanie kanału dostępnego dla pacjentów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu zwiększa możliwość rezerwacji i pomaga budować pozytywne doświadczenia pacjenta.


45%

rejestracji online przypada poza godzinami pracy

35%

nawet tyle połączeń możesz tracić

Poznaj rozwiązanie
Włącz kalendarz i rejestrację wizyt online 24/7
Automatyczne powiadomienia i przypomnienia o wizycie

Pomóż pacjentom pamiętać o wizytach i ogranicz nieobecności

Większość pacjentów nie pojawia się na wizycie tylko dlatego, że zapomnieli. Lub nie mogli skontaktować się z Tobą telefonicznie, aby zmienić termin lub anulować. Zautomatyzowane przypomnienia o nadchodzących wizytach, wysyłane z wyprzedzeniem pozwalają zredukować liczbę nieobecności, czyli tzw. no-shows aż o 65%! Pacjenci jednym kliknięciem mogą potwierdzić wizytę, odwołać lub przełożyć ją. Łatwy i wygodny sposób dla pacjentów - więcej wizyt i mniej pustych miejsc dla Ciebie dzięki mniejszej liczbie nieobeności. 

Dowiedz się więcej
Automatyczne powiadomienia i przypomnienia o wizycie
Konsultacje online

Wygodny i bezpieczny sposób komunikacji z pacjentami

Włącz konsultacje online i daj nowe możliwości swoim pacjentom - rezerwację i spotkanie z Tobą bez konieczności wychodzenia z domu. Do zdalnych wizyt możecie dołączać w każdej chwili i z dowolnego miejsca - a to daje możliwość zwiększenia liczby wizyt dla siebie. Niezwykle wygodny sposób dla pacjentów, którzy mieszkają niedaleko daleko lub którzy są bardzo zajęci. Narzędzie do wideokonsultacji jest zgodne z RODO i HIPAA i obejmuje również bezpieczne pobieranie płatności za pomocą Stripe. Nie wymaga instalacji.

Dowiedz się więcej
Konsultacje online- wygodny i bezpieczny sposób komunikacji z pacjentami
ZNANYLEKARZ PHONE

Nie trać połączeń od pacjentów. Odbieraj telefony i zamień je w wizyty

Pacjenci dzwonią do gabinetów i placówek medycznych w różnym celu: aby umówić się na wizytę, wprowadzić zmiany lub poprosić o informacje. Badania ZnanyLekarz pokazują, że ponad 30% połączeń pozostaje bez odebrania i oddzwonienia. Co oznacza...utratę pacjenta. Zmień to, że ZnanyLekarz Phone: system umożliwia identyfikację nieodebranych połączeń i ustawienie przypomnień, aby jak najszybciej oddzwonić

image 2 - PL-2

Inne wspaniałe funkcjonalności:

icon-letter-notification
Kampanie i powiadomienia

Przypominaj pacjentom o swojej placówce! W kilku prostych ruchach stworzysz i wyślesz automatyczne kampanie SMS lub e-mail, by zaprosić ich na kolejne wizyty (np. kontrolne).

Dowiedz się więcej
icon-social-connection
Social media i widoczność w Google

Media społecznościowe to konieczność, jeśli chcesz być dostępny tam, gdzie są Twoi pacjenci. Dzięki możliwościom ZnanyLekarz - opcji publikacji postów i zarządzania dla wybranych mediów społecznościowych i pakietowi marketingowemu Google - pomożemy Ci zadbać o komunikację także w tych kanałach. Lepsza widoczność, angażująca treść dla pacjentów, czy udostępnienie rejestracji przez Facebooka - zaprocentują satysfakcją pacjentów i większą liczbą zarezerwowanych przez nich wizyt w dłuższej perspektywie.

Więcej
icon-heart-filled
Opinie pacjentów

Łatwe pozyskiwanie opinii pacjentów - możesz automatycznie otrzymywać recenzje bezpośrednio do swojego profilu ZnanyLekarz. Do każdego pacjenta, który dokonał rezerwacji online lub dodałeś do kalendarza online, wyślemy prośbę o opinię. Pamiętaj, że opinia pacjenta jest kluczem do wyboru lekarza dla 78% pacjentów! Możesz także skorzystać z kampanii, aby okresowo prosić pacjentów o wystawienie opinii.

Więcej
icon-bubble-qanda
Czat i komunikacja z pacjentami

Komunikuj się z pacjentami za pomocą wiadomości. Wygodnie i bez dodatkowych opłat.

icon-support
TeleRejestracja

Nawet 30% telefonów od pacjentów do gabinetów lekarskich nie jest odbieranych. Niezależnie od tego, czy są zajęte linie, czy to z powodu obsługi pacjentów w gabinecie - niektórzy z Twoich pacjentów nie byli w stanie zarezerwować wizyty lub po prostu uzyskać więcej informacji. Dzięki TeleRejestracji, która składa się z zespołu doświadczonego w rezerwacjach medycznych, 99,5% wszystkich połączeń przychodzących zostanie odebranych, a zarezerwowane wizyty zostaną dodane do twojego kalendarza online. W przypadku problemów medycznych i pytań zespół TeleRejestracji przekieruje pacjentów do Ciebie.

Dowiedz się więcej
Ikona telefon
ZnanyLekarz Phone

Średnio 30% połączeń przychodzących do placówek medycznych pozostaje bez odpowiedzi. A przecież każda rozmowa telefoniczna to potencjalna rezerwacja wizyty i potencjalny przychód. Pomożemy Ci skontaktować się z każdym, kto tego potrzebował. Dzięki ZnanyLekarz Phone możesz mieć jasny obraz nie tylko tego, ile połączeń zostało odebranych lub nie, ale także jaka jest jakość połączeń telefonicznych i jaka jest liczba rezerwacji. Skorzystaj z listy kontaktów, aby wiedzieć, kto do Ciebie dzwoni i zapewnić lepszą obsługę pacjenta. Nie pozwól swoim klientom czekać — ustalaj priorytety ruchu i zarządzaj połączeniami przychodzącymi w najbardziej efektywny sposób. Wykorzystaj te dane do zaplanowania pracy recepcji i zwiększenia satysfakcji pacjentów.

Dowiedz się więcej
icon-sand-clock
Lista pacjentów oczekujących

Długie oczekiwanie na wizytę to jedna z największych skarg pacjentów. Skorzystaj z Rejestracji Online, a Twoi pacjenci będą mogli zapisać się do automatycznego powiadamiania w przypadku, gdy jakikolwiek wcześniejszy termin będzie dostępny. Będą także mieli możliwość samodzielnie przełożyć wizytę i przyjdź wcześniej, jeśli takie miejsca się pojawią. Zyskaj zadowolenie pacjentów i oszczędność czasu, wypełniając puste miejsca.

Więcej
icon-repeat
Wizyty cykliczne i powiadomienia

Nie licz na pamięć pacjenta i zadbaj o ciągłość leczenia. Jest duża szansa, że ​​pacjent, który ma wrócić np. za miesiąc, pojawi się nawet za 6 miesięcy. Po prostu zapominając. Cykliczne wizyty i powiadomienia przypominające pacjentom, że jest czas na zmianę rezerwacji, pomogą zwiększyć liczbę wizyt pacjentów, a także pomogą budować pozytywne doświadczenia pacjenta.

Więcej
Poproś o demo Zapytaj o ofertę

Zmieniło się zwłaszcza to, na czym zależało mi najbardziej. Liczba pacjentek wzrosła o mniej więcej 50%. Również na polu organizacji pracy zauważyłem poprawę. Teraz wiem dokładnie, o której przyjdzie kolejna osoba, ile czasu rezerwować.”

Andrzej Wincewicz

Ginekolog, endokrynolog

pl-portrait-andrzej-wincewicz

Zobacz także inne rozwiązania

icon-alarm-clock

Oszczędzaj czas

40% mniej połączeń telefonicznych. Do 30% wizyt automatycznie potwierdzanych automatycznie.

Dowiedz się więcej
People

Prowadź skuteczny marketing

Zwiększ widoczność dla pacjentów w Internecie. Buduj wizerunek online 2 razy szybciej.

Dowiedz się więcej
Goal

Usprawnij pracę recepcji

30% mniej ręcznych zadań biurowych. Łatwe nadzorowanie i usprawnianie pracy personelu.

Dowiedz się więcej
Zadbaj o pozytywne doświadczenie pacjentów!
Poproś o demo
Zapytaj o ofertę