Zachęcając pacjentów do umawiania się online, możesz tylko zyskać – zaoszczędzisz czas, zoptymalizujesz pracę recepcji i wiele więcej. Jednocześnie zadowolisz też pacjentów, którzy nie będą musieli już dzwonić, tylko umówią się wygodnie na Twoim profilu na ZnanyLekarz – “recepcji”, która działa zawsze, 24/7. A to wszystko bez dodatkowych kosztów i w zaledwie kilka minut.
Jak przekazać tę wiedzę pacjentom? Jak ich zachęcić? Żeby ułatwić Ci zadanie przygotowaliśmy 6 prostych sposobów:
1. Wykorzystaj media społecznościowe
Daj znać pacjentom w mediach społecznościowych, że mogą umówić się online. Wystarczy, że dodasz link do swojego profilu ZnanyLekarz na swoich kanałach (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter).
2. Wyślij pacjentom kampanię
W ten sposób możesz wysłać wielu pacjentom przygotowaną przez nas wiadomość o korzyściach związanych z umawianiem się online.
3. Ustaw automatyczne powiadomienia
Wystarczy, że zaznaczysz tę opcję w swoich ustawieniach, a po każdej wizycie umówionej przez Ciebie, pacjent otrzyma wiadomość, że następnym razem może umówić się samodzielnie. Po kliknięciu w poniższy link, wybierz kalendarz i przejdź do sekcji Komunikacja.
4. Prześlij profil z dostępnością
Kiedy pacjenci dzwonią lub piszą do Ciebie z chęcią umówienia wizyty, udostępnij im swój profil mailowo lub na WhatsAppie. Dzięki temu będą mogli sprawdzić Twój kalendarz i umówić się w dogodnym terminie.
5. Wyślij wiadomość na ZnanyLekarz
Informację o możliwości umawiania się przez Internet możesz przesłać swoim pacjentom również w wiadomości na ZnanyLekarz. Skorzystaj z szablonu wiadomości i gotowe.
6. Umieść widget na swojej stronie
Jeśli masz stronę internetową, nie zapomnij umieścić na niej widgetu ZnanyLekarz. Dzięki niemu pacjenci z łatwością umówią u Ciebie wizytę.
Zobacz instrukcję
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się ze swoim opiekunem, a chętnie pomoże Ci we wszystkich ustawieniach.