Nieobecności pacjentów na wizytach, odwołania wizyt na ostatnią chwilę... Brzmi znajomo? To częsty przypadek u specjalistów, którzy nie mają odpowiedniego zabezpieczenia swoich finansów. Z przeprowadzonych badań wynika, że blisko 84% lekarzy boryka się z problemem późnych odwołań wizyt i nieobecności pacjentów na wizytach, tracąc nie tylko czas, ale i pieniądze. Jak możesz się przed tym chronić?
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom, wprowadziliśmy rozwiązanie, które niweluje ten problem i ułatwia zarządzanie finansami. To usługa Płatności, która pozwala na pobieranie przedpłat za wizyty w wygodny sposób. Pacjent umawia wizytę i ma 30 minut na jej opłacenie – jeśli tego nie zrobi, wizyta nie zostanie umówiona. Dopiero, gdy pacjent opłaci wizytę, to otrzyma mailowe potwierdzenie umówienia wizyty.
Co w sytuacji, gdy pacjent nie pojawi się na wizycie lub odwoła ją na ostatnią chwilę?
Najważniejszą korzyścią usługi jest ochrona lekarza/specjalisty przed takimi sytuacjami. Rozumiemy, że na krótko przed terminem wizyty może być ciężko zapełnić wolne okno w kalendarzu. Dlatego, jeżeli pacjent odwoła wizytę na mniej niż 24 godziny, to środki zostają u Ciebie. Tak samo, gdy pacjent po prostu nie zjawi się na wizycie.
Mgr Edyta Wesołowska - tylko 2% nieobecności pacjentów na wizytach w ostatnich 6 miesiącach!
Psst! Teraz prowizja za usługę jest jeszcze niższa! W planach Starter oraz Plus wynosi 2,99% od transakcji, a w planie VIP tylko 1,99% od transakcji.
Co jeszcze daje usługa Płatności?
Wygoda
Wizyta widnieje w kalendarzu? To znaczy, że została opłacona. Nie tracisz czasu na weryfikację wpłat w banku, czy potwierdzeń przelewów wysłanych przez pacjentów. Wszystko widzisz w jednym w miejscu – w szczegółach wizyty w kalendarzu ZnanyLekarz.
Transparentność
Pełen dostęp do wszystkich informacji na wyciągnięcie ręki. Historia wpłat od pacjentów i ich statusów, wypłat na Twoje konto bankowe, dat realizacji przelewów jest widoczna w przeznaczonej do tego zakładce Płatności. W razie potrzeby zweryfikujesz te wszystkie informacje w ZnanyLekarz lub wyeksportujesz plik w MS Excel i przekażesz go np. do księgowości.
Pewność
Z naszych doświadczeń wynika, że w przypadku lekarzy i specjalistów, którzy aktywowali Płatności problem związany z późnym odwołaniem czy nieobecnością na wizycie znacznie się zmniejszył. Płacąc z góry za wizytę, pacjenci świadomie podejmują decyzję o jej umówieniu. W razie potrzeby polityka odwołań i zwrotów jest dostępna na profilach specjalistów z aktywną usługą.
Elastyczność
Usługę możesz aktywować i dezaktywować w dowolnym momencie. To Ty decydujesz, kiedy chcesz z niej korzystać.
Bezpieczeństwo
Zdarza się, że pacjenci postępują nieuczciwie i np. nie opłacają zrealizowanej wizyty. My chronimy Cię przed oszustwami, wycofanymi płatnościami i innymi niekorzystnymi działaniami.
Wsparcie
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, to możesz na nas liczyć. Zapewniamy Ci pełen komfort, oferując wsparcie w każdej sytuacji. Możesz się z nami skontaktować poprzez czat wbudowany w kalendarz ZnanyLekarz, mailowo pod adresem: cc@znanylekarz.pl lub telefonicznie pod numerem: 22 152 00 56.
Zobacz, za co jeszcze nasi klienci cenią usługę Płatności: