Stale rozwijająca się technologia została zaprojektowana tak, aby ułatwiać codzienne życie milionów użytkowników na całym świecie. Nie inaczej jest w przypadku prostych rozwiązań technologicznych zastosowanych w systemie ZnanyLekarz. Odkryj je, skonfiguruj jednorazowo i korzystaj z efektów, jakie przynoszą bezpośrednio do Twojego gabinetu.
#1 Formularz dla pacjentów
E-mail, data urodzenia, powód wizyty, adres, dotychczasowe rozpoznania, alergie i przyjmowane leki - to tylko część informacji, które możesz zebrać od pacjentów zanim pojawią się w Twoim gabinecie. Uruchomienie formularza dla pacjentów jest jednorazowe i wymaga zaledwie kilku kliknięć w Ustawieniach w kalendarzu ZnanyLekarz. Potem pacjenci każdorazowo będą pytani o podanie tych informacji, na których zbieranie nie będziesz tracić czasu już podczas wizyty.
#2 Informacje dla pacjentów
Zanim rozpoczniesz diagnozowanie pacjenta w gabinecie lub podczas konsultacji online niezbędna jest wymiana informacji. Wiesz już, jak zebrać istotne dane od pacjenta. Jednak jest kilka kwestii, które pacjent powinien wiedzieć, zanim przyjdzie do gabinetu, prawda? Poinformuj go m.in. o konieczności zabrania dotychczasowych wyników, zmiennym stroju do ćwiczeń lub zasadach przyjęć. Wszystko za pomocą prostej funkcji: Informacje dla pacjentów. Co jest w niej szczególnie istotne? Pozwala upewnić się, że pacjenci zapoznali się z informacjami, które otrzymali.
#3 Powiadomienia dla pacjentów
To wygodna funkcja, która w dużej mierze pozwala oddać w ręce pacjenta zarządzanie jego wizytą. Jednorazowe ustawienie powiadomień gwarantuje pacjentowi: wiadomość ze szczegółami wizyty, przypomnienie o zbliżającej się wizycie i możliwości jej edycji lub odwołania, opcję umówienia kolejnej wizyty online. Dla lekarza lub specjalisty jest to kolejny, prosty krok do tego, aby zbudować lojalność pacjentów i zachęcać ich do samodzielnych rezerwacji wizyt. Brzmi interesująco, prawda?
#4 Szybkie wiadomości do pacjentów
Mimo wspominanej już rozwijającej się technologii, wciąż pozostaje kilka kwestii, które pacjenci będą załatwiać telefonicznie, mailowo lub poprzez czat z lekarzem lub specjalistą. Poświęć kilka minut (jednorazowo), aby ustawić wygodne w użyciu szablony tzw. szybkich wiadomości, które wymieniasz z pacjentami w kalendarzu ZnanyLekarz. W przyszłości każda taka rozmowa przebiegnie o wiele szybciej dzięki temu, że skorzystasz z gotowych treści.