Prowadząc placówkę medyczną jednym z wyzwań może okazać się docieralność do potencjalnych pacjentów. Konkurencja jest dosyć spora – i wcale nie mówimy tylko o największych miastach w Polsce. Naturalnym jest, że wraz z biegiem lat prywatna opieka zdrowotna się rozrasta, a pacjenci mają co raz większy wybór, do kogo zdecydują się zgłosić po pomoc. Jak zatem skutecznie pokazać się pacjentom? Jak sprawić, aby trafili na usługi Twojej placówki, zanim trafią na ofertę innych?
Rozwiązania podbijające widoczność
Jak pewnie się domyślasz, w ZnanyLekarz opracowaliśmy rozwiązania, które odpowiadają na wyżej wspomniane potrzeby. Zapewne już Ci się obiło o uszy hasło "Profil Wyróżniony", którego działanie jest proste, ale przede wszystkim skuteczne. Profil Wyróżniony daje wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, pokazując pacjentom profil w 3 pierwszych podpowiedziach, co przekłada się na większe wyświetlenia profilu i zwiększa szansę na więcej rezerwacji wizyt.
Idąc dalej, czy wiesz, że są dwa rodzaje wyróżnienia? Tak, dwa rodzaje – jeden skierowany na wypromowanie profilu jednej osoby (lekarza/specjalisty), a drugi na wypromowanie profilu Twojego centrum medycznego (profilu biznesowego).
Podstawowa różnica: dla kogo
Tak jak wspomnieliśmy, główną różnicą pomiędzy dwoma typami wyróżnienia jest to, dla kogo jest ona przeznaczona. Zależy od tego rodzaj wyszukiwań, czyli wpisywanych fraz w wyszukiwarce ZnanyLekarz.
Pod kombinacją haseł specjalizacja, np.: alergolog, psychoterapeuta czy urolog oraz miasta, znajdziemy wyróżnienia wyłącznie profili specjalistów. Z kolei pod kombinacją fraz typu usługi, np.: USG tarczycy, leczenie kanałowe czy psychoterapia oraz miasta pojawią się wyróżnione profile placówek.
Spójrz na poniższą tabelkę porównawczą.
Produkt/Aspekt |
Profil Wyróżniony dla specjalistów |
Profil Wyróżniony dla placówek |
Kombinacja wyróżnienia |
Specjalizacja + miasto |
Typ usługi + miasto |
Dla kogo jest wyróżnienie? |
Profil lekarza/specjalisty |
Profil placówki |
Jak to działa? |
Profil lekarza/specjalisty wyświetla się rotacyjnie w TOP 3 wyników wyszukiwania dla wybranej kombinacji specjalizacja + miasto |
Profil placówki wyświetla się rotacyjnie w TOP 3 wyników wyszukiwania dla wybranej kombinacji typ usługi + miasto |
Możliwość aktywacji kilku kombinacji równocześnie |
Tak |
Tak |
Liczba miejsc w danej kombinacji |
Ograniczona |
Ograniczona |
Czy wyróżnienia się uzupełniają?
Wspominane różnice pomiędzy typami rozwiązania Profil Wyróżniony nie powodują, że wyróżnienia się wykluczają – wręcz przeciwnie. Wyróżnienia działają ze sobą komplementarnie i razem potęgują Twoje korzyści.
Obrazując to na konkretnym przykładzie: załóżmy, że pacjentka z Wrocławia potrzebuje skorzystać z porady dermatologicznej. Najprawdopodobniej będzie szukała pomocy wpisując hasła "Dermatolog, Wrocław" i/lub "konsultacja dermatologiczna, Wrocław". Jak już wiesz, pod pierwszą kombinacją możesz wyróżnić profile lekarzy dermatologów w Twojej placówce, zaś pod drugą kombinacją profil Twojej placówki.
Jaki będzie efekt takiego działania? Kiedy wyróżnisz lekarzy w wyszukiwaniu "Dermatolog, Wrocław" oraz jednocześnie profil placówki pod wybranymi kombinacjami z usługami (np. wspomniana "konsultacja dermatologiczna, Wrocław" czy "testy skórne, Wrocław") to Wasze profile pojawią się w niezależnych od siebie wynikach wyszukiwania. Dzięki temu maksymalizujesz szanse na to, że pacjenci wybiorą właśnie Twoją placówkę spośród innych.
Jak aktywować usługi?
To nic prostszego, wystarczy, że na profilu swojej placówki przejdziesz do zakładki Profil Wyróżniony. Tam znajdziesz sekcję, w której będą dwie opcje: wyróżnienie dla specjalizacji i dla typów usług.
Psst! Każda kombinacja ma ograniczoną liczbę miejsc, więc nie zwlekaj z decyzją – aktywuj dodatkowe promowanie już dziś, póki są dostępne miejsca i zanim zrobi to konkurencja. To jak, gotowi na poprawę wyników placówki?