Wiele razy wspominaliśmy o kwestiach dotyczących rozwoju placówki, zatrudnianiu konkretnych specjalistów czy dbaniu o jakościowy patient experience, a to wszystko po to, aby przyciągnąć jak najwięcej pacjentów do Twojej placówki. Tym razem poszliśmy o krok dalej i stworzyliśmy nowe statystyki dla centrów medycznych, które pomogą podjąć decyzje, jakie usługi warto wypromować.
Twoje najpopularniejsze specjalizacje
Dzięki tym danym masz możliwość zweryfikować jakie specjalizacje pacjenci najczęściej wybierają w Twojej placówce, a jakie najrzadziej. W zależności od wybranego filtru zobaczysz, ile wizyt zostało umówionych w wybranym okresie w konkretnej specjalizacji.
Wyniki możesz sprawdzić używając filtrów: ostatnie 7 dni, 28 dni, 360 dni lub konkretny miesiąc, np. sierpień 2024. Wyświetlane dane dotyczą rezerwacji wizyt.
Twoje wyniki na tle miasta
Czyli jak sprawdzić wyniki placówki na tle konkurencji z okolicy! Tutaj możesz zweryfikować:
-
średnią liczbę wizyt dla danej specjalizacji w Twojej placówce,
-
średnią liczbę wizyt dla danej specjalizacji w Twoim mieście,
-
informację jak Twoja placówka wypada na tle rankingu w okolicy.
Wyniki możesz zobaczyć używając filtrów: ostatnie 7 dni, 28 dni, 360 dni lub konkretny miesiąc, np. sierpień 2024. Tutaj możesz sprawdzić Wasze wyniki.
Ale jak wykorzystać te dane?
Już wiesz jak sprawdzić i czytać nowe statystyki dla placówek, więc teraz pytanie: czy wiesz co zrobić z pozyskanymi informacjami? Przede wszystkim powinny Cię zainteresować Twoje wyniki na tle miasta, a szczególnie specjalizacji, które wypadają w Twojej placówce najsłabiej.
Przykładowo: jeśli w statystykach pojawiła się informacja, że "poniżej średniej" wypada specjalizacja endokrynologia, ponieważ wynik Twojej placówki to 8, a średnia dla miasta, w którym funkcjonujesz to 13, warto zastanowić się nad tym, czy nie zatrudniasz zbyt małej ilości specjalistów w tej kategorii lekarskiej. Jeśli grafiki tych specjalistów są zapełnione, a średnia na tle okolicy pokazuje, że jest duże zainteresowanie wizytami w danej specjalizacji, to dobrym krokiem będzie zatrudnienie kolejnego lekarza/specjalisty. Dzięki temu przyciągniesz do swojej placówki jeszcze więcej pacjentów. O zatrudnianiu nowych specjalistów w placówkach, wspominaliśmy szerzej w tym artykule.
A co jeśli w "najsłabiej" wypadającej specjalizacji, mamy sporo dostępnych miejsc w kalendarzu?
To znaczy, że pomimo dużego zainteresowania daną specjalizacją wśród pacjentów (wypadacie poniżej średniej na tle konkurencji), ci nie decydują się na wybranie Waszych usług. W tej sytuacji warto przede wszystkim sprawdzić, czy lekarze tej specjalizacji w Twojej placówce mają dobrze uzupełniony profil – przynajmniej w 85%. Pamiętaj, że lepiej uzupełnione profile pozycjonują się wyżej, dlatego zalecamy zwrócić uwagę na uzupełnienie tych sekcji na profilach specjalistów: O mnie, Doświadczenie, Choroby, Zakres porad, Edukacja i Zdjęcia, a także nie zapomnij, żeby każdy specjalista miał na swoim profilu dodane zdjęcie profilowe. Aby sprawdzić stan uzupełnienia profili lekarzy oraz przejść do ich edycji, możesz skorzystać z tego linku.
Po weryfikacji uzupełnienia profili, sprawdź czy oferowane przez Was usługi są dodane w kalendarzach Waszych specjalistów. Dzięki temu będziecie mieć pewność, że pacjenci mogą Was odnaleźć po wpisaniu nazw usług. Jeśli jesteś zalogowany/a na konto placówki, możesz kliknąć tutaj i następnie wybrać kalendarz konkretnego specjalisty. Po przejściu do zakładki Usługi zobaczysz, jakie usługi są przypisane w tym kalendarzu. Instrukcję jak dodać nowe usługi znajdziesz w tym artykule.
Gdy już masz pewność, że profil jest uzupełniony i oferta usług jest aktualna, masz jeszcze możliwość wypromować profil lekarza/specjalisty, dzięki usłudze Profil Wyróżniony. To spowoduje, że profil będzie pojawiać się wśród pierwszych wyników stron wyszukiwania, a fakt, że do promowanego specjalisty jest dużo dostępnych terminów, dodatkowo zachęci pacjentów do umówienia wizyty właśnie u Was.
Zobacz dostępne kombinacje i ceny usługi Profil Wyróżniony poniżej.