Telerejestracja

99% odebranych telefonów. Zero straconych wizyt.

Skupisz się na leczeniu, a my zajmiemy się telefonami

Poproś o demo
Zobacz cennik
Telerejestracja: 99% odebranych telefonów. Zero straconych wizyt.
icon-add-visit

26.000

Wizyt umówionych dzięki telerejestracji

icon-alarm-clock

2 sek.

Średni czas oczekiwania pacjenta na linii

icon-phone-call

99,5%

Odebranych telefonów

99% odebranych połączeń

Nasz zespół konsultantów ma szeroką dostępność, po to, by zadbać o wszystkie połączenia przychodzące 

Dzięki dostępności od poniedziałku do piątku w godz. 8-17 możesz mieć pewność, że prawie wszystkie Twoje połączenia zostaną odebrane

Poproś o demo
pl-answered-call@2x

Zdecyduj, o czym powinniśmy informować pacjentów

Powiedz nam, jakie masz wymagania

Przekaż wszystkie informacje zespołowi TeleRejestracji. Dzięki temu wszystkie dzwoniące osoby będą informowane zgodne z Twoimi wymaganiami. Jeśli pacjent zapyta o merytoryczne aspekty leczenia, konsultant dopiero wtedy przekieruje połączenie do Twojego gabinetu.

pl-notes-for-patients@2x

Odbierzemy połączenia przychodzące

Umówimy pacjentów na wizyty do Ciebie

Konsultanci TeleRejestracji, posiadający doświadczenie w umawianiu wizyt lekarskich, odbiorą telefony od pacjentów i zarezerwują wizyty w Twoim kalendarzu. O każdej nowej rezerwacji zostaniesz powiadomiony SMS-em.

Zapytaj o ofertę
pl-call-center@2x

Jak działa TeleRejestracja?

Jak działa telerejestracja?

1. Telefon od pacjenta

Pacjent dzwoni na numer z Twojego profilu i zostaje połączony bezpośrednio z konsultantem z centrum umawiania wizyt

Jak działa Telerejestracja?

2. Odebranie połączenia

Telerejestracja odbiera telefon i umawia pacjenta na wizytę w terminie dostępnym w Twoim kalendarzu

Jak działa telerejestracja?

3. Umówienie wizyty

Konsultant dodaje termin wizyty do kalendarza a Ty otrzymujesz automatyczne powiadomienie SMS przy każdej nowej rezerwacji

Najczęściej zadawane pytania

Czy na profilu będzie widoczny mój numer telefonu?

Na profilu placówki będzie widoczny numer telefonu do Twojej rejestracji. Jednak na profilach promowanych przez Ciebie lekarzy jedynym wyświetlanym numerem będzie ich indywidualny numer do Telerejestracji. Profesjonalni konsultanci odbiorą telefony od pacjentów i zapiszą ich w grafiku wizyt Twojej placówki. W sytuacji, gdy pacjent zadzwoni poza godzinami pracy, będzie mógł zostawić wiadomość na automatycznej sekretarce. Godziny pracy Telerejestracji: pon.-pt. 8-17.

Czym jest Telerejestracja i dlaczego warto z niej korzystać?

Telerejestracja jest profesjonalną, zdalną recepcją, dostępną w ramach wybranego Planu na ZnanyLekarz. Konsultanci odbiorą wszystkie telefony od Twoich pacjentów i zapiszą ich na wizyty w terminach dostępnych w Twoim kalendarzu, ale to Ty decydujesz o czym mamy poinformować pacjenta.

W jakich godzinach pracuje Telerejestracja?

Nasza Telerejestracja pracuje od pon.-pt. 8-17, dzięki czemu odbiera niemal 100% telefonów.

Jak Telerejestracja będzie współpracować z moją recepcją?

Recepcja odbierze telefony z głównego numeru placówki, podanego na jej profilu. Z kolei Telerejestracja odbierze połączenia z dedykowanych numerów specjalistów, widocznych na ich profilach na ZnanyLekarz.pl, i zapisze pacjentów na wizyty. Recepcja znajdzie wszystkie informacje o pacjentach i grafikach lekarzy w jednym miejscu - systemie. W prosty sposób dopisze lub zmieni termin wizyty. Zyska też opcję zablokowania zapisu online osobom, które notorycznie nie przychodzą na konsultacje.

Jesteś gotowy na to, by odbierać 100% telefonów od pacjentów z pomocą telerejestracji?
Poproś o demo
Zapytaj o ofertę