Buduj widoczność jak profesjonalista: Czy wiesz, co potrafi bezpłatny profil ZnanyLekarz?

 

Poznaj bezpłatne zasoby ZnanyLekarz które pomogą Ci usprawnić marketing online. Zyskaj lepszą widoczność w Internecie i zdobądź zaufanie pacjentów.

Czytaj dalej

Buduj widoczność jak profesjonalista: Czy wiesz, co potrafi bezpłatny profil ZnanyLekarz?

 

Poznaj bezpłatne zasoby ZnanyLekarz które pomogą Ci usprawnić marketing online. Zyskaj lepszą widoczność w Internecie i zdobądź zaufanie pacjentów.


maj 14, 2024

3 nieinwazyjne sposoby pozyskania opinii od pacjentów


Jak wiadomo, pozytywne opinie są bezcenne dla każdego specjalisty i lekarza, gdyż budują wiarygodność i przekonują niezdecydowanych pacjentów. Aż 90% z nich przyznaje, że poszukiwania lekarza zaczyna...w Internecie. A dla zdecydowanej większości, kluczowym kryterium przy wyborze lekarza są  właśnie znalezione opinie.


maj 08, 2024

5 wizerunkowych grzechów lekarzy

Budowanie wizerunku to długi i żmudny proces. Nietrudno za to o wpadki, które mogą okazać się bardzo kosztowne: w dobie łatwego dostępu do opinii w Internecie wizerunek lekarza jest w kontekście jego kariery równie ważny, jak jakość świadczonych usług.


5 cech lekarza idealnego

Czas na mały rachunek sumienia. Przekonaj się, czy wiele dzieli Cię od lekarza idealnego w oczach pacjenta?


kwi 16, 2024

Marketing dla lekarzy: buduj wizerunek odpowiadając na pytania pacjentów

Odpowiedzi na pytania pacjentów stanowią doskonałą okazję do budowania wizerunku eksperta. W tym artykule dowiesz się, jak dzięki nim zwiększyć swoją widoczność w Internecie i zbudować zaufanie wśród potencjalnych pacjentów. Przedstawimy również kilka praktycznych wskazówek, które pomogą Ci w tym procesie.


mar 14, 2024

Dlaczego warto zadbać o opinie pacjentów?

Dowiedz się, jak recenzje medyczne online mogą przynieść korzyści i pomóc rozwijać się Twojej praktyce.


mar 01, 2024

Jak reagować na negatywne opinie w Internecie?

Jak wynika z naszych badań, aż 63% pacjentów przy wyborze lekarza lub specjalisty kieruje się opiniami. Chcą mieć pewność, że trafią w dobre ręce – do specjalisty, który nie tylko rozwiąże ich problem zdrowotny, lecz także odpowiednio się nimi zaopiekuje. Co zrobić, jeśli w Internecie pojawiają się negatywne głosy na nasz temat? To zależy. Przede wszystkim od miejsca, w którym komentarze są publikowane.


mar 01, 2024

5 kroków do skutecznej marki osobistej online

Budowanie marki osobistej w cyfrowym świecie opieki medycznej to złożony proces. Ten poradnik pokaże Ci 5 kroków, aby osiągnąć sukces.


lut 20, 2024

8 zasad moderacji opinii o lekarzach w ZnanyLekarz.pl

 

Opinie o lekarzach zamieszczane w Internecie to temat, który wywołuje wiele emocji, zarówno u pacjentów, jak i lekarzy. Czy pacjent może napisać wszystko? Co może zrobić lekarz, który nie zgadza się z opinią na swoim profilu? Czy opinie negatywne są usuwane? Czy może się zdarzyć, że nieuczciwa konkurencja doda negatywną opinię lekarzowi? Dziś opowiem o tym, jak działa system moderacji w ZnanyLekarz.pl.


4 pytania o Profil Wyróżniony, czyli jak wypromować profil w najpopularniejszym serwisie do rezerwacji wizyt


W tym artykule odpowiemy na najczęściej pojawiające się pytania, które trafiają do nas od klientów ZnanyLekarz – nie zawsze padają wprost, dlatego dla nieśmiałych zebraliśmy je w jednym miejscu. Czas rozwiać wszelkie wątpliwości. Do dzieła!


lis 07, 2023

Zero tolerancji dla fałszywych opinii?

To właśnie opinie mają kluczowe znaczenie przy wyborze lekarza lub placówki. Jednak nie wszystkie opinie mają pokrycie w rzeczywistości. Sprawdź, jak walczyć z fałszywymi opiniami i czym są Zaufane Opinie.


Rozmowa z lek. Leszkiem Huziorem: o empatii i roli Internetu w pracy lekarza

O relacjach z pacjentami, ich opiniach, a także wykorzystaniu nowych technologii służących lepszej komunikacji z pacjentami w gabinecie lekarskim opowiada lek. Leszek Huzior - ginekolog, specjalista położnictwa i chorób kobiecych z Warszawy.

lis 07, 2023

Jarosław Kuźniar: Czy warto odpowiadać na opinie?

Według badań ZnanyLekarz, to właśnie opinie są tym czynnikiem, który decyduje o wyborze lekarza lub placówki. Jednak, obok pozytywnych, zdarzają się i takie wyjątkowo niepochlebne, a czasem wręcz nieprawdziwe. Co z nimi zrobić? 
Zobacz fragment wystąpienia Jarosława Kuźniara na temat hejtu i wizerunku w Internecie. Czy warto czytać opinie i na nie odpowiadać?


ZnanyLekarz.pl w liczbach: wizyty online i opinie pacjentów w 2022 r.

W 2022 roku na ZnanyLekarz.pl ustanowiliśmy kilka nowych rekordów! Nie zapominajmy też, że był to rok dla nas szczególny...


lis 07, 2023

Opinie o lekarzach - 3 różne perspektywy

Większość pacjentów wybiera lekarza w oparciu o opinie na jego temat. Ważne jest więc należyte wyeksponowanie opinii o lekarzach - tak, aby dzięki nim pacjenci decydowali się odwiedzać placówkę medyczną.


wrz 26, 2023

Co wpływa na wizerunek lekarza? + przydatne narzędzia

 

Pojęcie wizerunku robi w mediach sporą karierę. Najczęściej używa się go w kontekście celebrytów i polityków. Lekarze zwykle nie zdają sobie sprawy, że problem dbania o wizerunek dotyczy także ich. Obraz, jaki kształtują w oczach pacjentów, jest bardzo istotny – buduje zaufanie, które przekłada się na liczbę wizyt w gabinecie. Jakie są najważniejsze elementy wizerunku lekarza i jak o nie dbać – także w Internecie?


wrz 14, 2023

Opinie na ZnanyLekarz w pigułce - podsumowanie Raportu zaufania

Pacjenci poszukują wiarygodnego wsparcia w trudnych decyzjach. Opinie, rekomendacje medyczne, polecenia i oceny -  to kluczowe czynniki wyboru specjalistów i placówek dla ponad 63% pacjentów. Co sprawia, że tak bardzo ufają opiniom na ZnanyLekarz?


Jak budować lojalność pacjentów?

Kluczem do biznesowej stabilności gabinetu i praktyki lekarskiej jest zbudowanie bazy lojalnych, powracających pacjentów. Wymaga to wypracowania relacji na tyle silnej, aby okazała się odporna choćby na konkurowanie ceną.


sie 28, 2023

Co o lekarzu mówi jego zdjęcie?

Jeden obraz jest wart tysiąca słów, ale czy zdjęcie lekarza może się przełożyć na wzrost liczby wizyt w gabinecie? Z danych serwisu ZnanyLekarz.pl wynika, że tak. Elementy wizualne są szybciej przetwarzane przez nasze mózgi, dlatego często już na podstawie zdjęcia pacjent wyrabia sobie opinię o lekarzu lub gabinecie. Jak zatem sprawić, aby zdjęcie lekarza / specjalisty pomagało budować profesjonalny wizerunek i zaufanie pacjentów?


5 wskazówek jak poprawić relacje lekarz - pacjent

 

Rzeczywistość, z jaką na co dzień mierzą się lekarze w systemie ochrony zdrowia, jest daleka od tej sprzed kilku lat. Sytuacja wywołana przez COVID-19 przy  konsultacjach trwających zaledwie 5 minut  spowodowała wiele zmian w relacji lekarz-pacjent.

Pokaż pacjentom, jakie choroby leczysz!

Często przypominamy, że warto uzupełnić profil w serwisie ZnanyLekarz.pl o listę leczonych chorób i dolegliwości. Wielu lekarzy wciąż jednak o tym nie pamięta lub bagatelizuje. Jak się okazuje, jest to znacznie ważniejsze, niż mogłoby się wydawać, zwłaszcza w kontekście pozyskania nowych pacjentów.


5 kroków do utrzymania pacjenta

Utrzymanie pacjentów w gabinecie powinno być głównym priorytetem każdego specjalisty - statystycznie jest ono aż pięć razy tańsze, niż pozyskanie nowego (albo inaczej: wymaga średnio pięciokrotnie mniejszego nakładu środków).Jak to zrobić?


cze 07, 2023

Opinie o lekarzach w Internecie: W jaki sposób dotrzeć do opinii na swój temat?


Aby wykorzystać zamieszczane przez pacjentów opinie do skutecznej budowy profesjonalnego wizerunku w Internecie, trzeba przede wszystkim o nich wiedzieć! Może to brzmieć jak banał, jednak wcale nie jest takie oczywiste. Jak dotrzeć do opinii na swój temat w Internecie?


Coaching - pułapka poszukiwania „leku na całe zło”

 


Prowadząc coaching i szkolenia zdarza mi się trafić na klientów oczekujących, że ktoś pomoże im odkryć (lub wręcz dostarczy) szybkie i proste rozwiązania wszystkich problemów. Taka postawa klientów wystawia ich na żer wszelkiej maści manipulatorów oraz może skutkować poważnymi konsekwencjami. Jak można uniknąć tej pułapki?


5 sposobów budowania pozytywnych wrażeń pacjentów

Jak niejednokrotnie podkreślaliśmy, o tym, czy pacjent wróci do gabinetu lekarza, decyduje wrażenie wyniesione z pierwszej wizyty. 95% zadowolonych pacjentów nie szuka już innych lekarzy, jednak niestety statystycznie aż połowa pierwszych wizyt kończy się rozczarowaniem na tyle silnym, że w przyszłości gabinet nie jest już brany pod uwagę.


mar 21, 2023

Pacjenci nic nie wiedzą o Twojej pracy

Lata edukacji i praktyki zawodowej czynią Cię ekspertem w swojej dziedzinie. Jednocześnie mogą też zakrzywiać nieco spojrzenie na branżę medyczną. Optyka pacjenta, któremu siłą rzeczy zwykle brakuje merytorycznej wiedzy, jest zupełnie inna. Pacjent nie jest w stanie rzetelnie ocenić kompetencji lekarza i przy wyborze kieruje się innymi kryteriami.


Kobiety w branży opieki medycznej - statystyki

Przy okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet przyglądamy się statystykom dotyczącym kobiet w branży medycznej w Polsce.


Wyszukiwarka lekarzy z geolokalizacją ma już 9 lat!

 

Wyszukiwarka to ulubione narzędzie pacjentów, dzięki któremu wygodnie znajdują lekarzy w swojej okolicy i umawiają się na wizytę. I szansa dla lekarzy i specjalistów, aby budować wizerunek oraz pozyskać pacjentów ze swojej okolicy.


paź 28, 2022

Prosty sposób na wzmocnienie wizerunku eksperta

Na ekspercki wizerunek lekarza w Internecie składa się wiele elementów: posiadane doświadczenie, certyfikaty, profesjonalne zdjęcia czy otrzymane opinie. Równie istotną rolę odgrywa aktywność lekarza: reagowanie na opinie - zarówno te negatywne, jak i pozytywne - oraz odpowiadanie na pytania pacjentów.


paź 04, 2022

Przekuj negatywną opinię w… poprawę wizerunku!

Co zrobić, by negatywne oceny nie zaważyły na Twoim wizerunku? Jak reagować na opinie, by zjednać sobie pacjentów i zachęcić ich do umawiania wizyt w Twoim gabinecie?


Jak pacjenci opiniowali pracę lekarzy w 2014 roku?

Na koniec 2014 roku aż 76% opinii wystawionych w serwisie ZnanyLekarz.pl stanowiły opinie pozytywne. W którym województwie pacjenci są najbardziej zadowoleni z lekarzy? Które specjalizacje mają najlepsze komentarze? I ile opinii zdobył pewien ginekolog z Krakowa? Przedstawiamy krótkie podsumowanie dotyczące opiniowania pracy lekarzy i specjalistów.


ZnanyLekarz.pl rezygnuje z anonimowych opinii o lekarzach

Uwaga: artykuł pochodzi z 2014 roku
ZnanyLekarz.pl od dawna jest miejscem rzetelnej wymiany informacji pomiędzy lekarzem i pacjentem. W celu zapewnienia jak najlepszej jakości informacji o specjalistach w serwisie zdecydowaliśmy się zmienić sposób w jaki użytkownicy mogą zamieszczać opinie o lekarzach.

Zmiana oznacza dla serwisu rezygnację z anonimowości w wystawianych komentarzach. Jest to kolejny etap rozwoju serwisu i efekt współpracy z środowiskiem medycznym, które proponowało to rozwiązanie.


wrz 28, 2020

4 argumenty za tym, żeby odpowiadać na pytania pacjentów online

Skuteczną metodą utrzymania dobrej relacji z pacjentami, także poza gabinetem, jest udzielanie odpowiedzi na ich pytania w Internecie. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi w serwisie ZnanyLekarz.pl staje się to bardzo proste. Korzyści, jakie taka forma komunikacji daje lekarzowi, trudno przecenić. Zobacz, co zyskasz, odpowiadając online na pytania!


wrz 23, 2020

Nie spełniam oczekiwań - i dobrze mi z tym!

Wiele osób mierzy swoją wartość tym, jak bardzo udaje się im spełnić oczekiwania. Uzależniają swoją samoocenę od opinii innych osób. Prowadzi to do poczucia winy, niezadowolenia z siebie, perfekcjonizmu, wahań nastroju, podatności na manipulację, a nawet do depresji. Jak uwolnić się z tego destrukcyjnego schematu?


wrz 23, 2020

Najszczęśliwsi lekarze i specjaliści w Polsce

Rozwój personalny, satysfakcja z wykonywanej pracy oraz wynagrodzenie decydują o szczęściu lekarzy w Polsce. 81% z nich deklaruje zadowolenie ze swojej pracy.


wrz 18, 2020

Panie Doktorze, zapraszam na ryby!

Autorem tekstu jest lekarz Michał Feldman.

Pacjenci zakładają lekarzom internetowe wizytówki i oceniają ich pracę. Komentują wpisy na Facebooku albo wyznają miłość w e-mailu. Internet potrafi płatać lekarzom figle, ale nie warto z niego rezygnować. Czasem może pomóc uratować pacjentowi życie.


wrz 01, 2020

Jak w pracy wyjść z roli wybawiciela i nie skończyć jako ofiara?

Podczas prowadzenia procesów coachingowych wiele razy spotykałam ludzi, którzy w pracy najpierw dawali z siebie za dużo, potem czuli się wykorzystywani i niedoceniani, a gdy w końcu zaczęli stawiać granice, dla otoczenia stawali się „źli”. Jak nie wpaść w pułapkę „Trójkąta dramatycznego”?


Popularne artykuły