gru 05, 2024

SEM dla lekarzy: 3 sposoby budowania widoczności w Internecie

Jeśli jesteś specjalistą, któremu zależy na umawianiu wizyt przez pacjentów, musisz być dobrze widoczny w Internecie. Mówiąc wprost: wysoka widoczność w wynikach wyszukiwania to średnio o 60% więcej odwiedzin strony dziennie. A stąd już prosta droga do efektywnego pozyskiwania pacjentów.

Czytaj dalej

gru 05, 2024

SEM dla lekarzy: 3 sposoby budowania widoczności w Internecie

Jeśli jesteś specjalistą, któremu zależy na umawianiu wizyt przez pacjentów, musisz być dobrze widoczny w Internecie. Mówiąc wprost: wysoka widoczność w wynikach wyszukiwania to średnio o 60% więcej odwiedzin strony dziennie. A stąd już prosta droga do efektywnego pozyskiwania pacjentów.


gru 04, 2024

Legalna promocja usług medycznych w Internecie

Promocja usług medycznych w Internecie stała się kluczowym narzędziem dla lekarzy i placówek medycznych. Sprawdź, jak sprawić aby była skuteczna i zgodna z prawem.


Jak powinna wyglądać strona gabinetu lekarskiego?

O stronie www gabinetu lekarskiego należy myśleć jak o wirtualnej wizytówce - jej zadaniem jest przedstawić gabinet w jak najlepszym świetle i zachęcić pacjentów do umówienia wizyty. Czy to oznacza, że kluczem do sukcesu jest efektowny projekt i krzykliwa treść? Niezupełnie.


lis 01, 2024

Męski rak, badania i profilaktyka raka u mężczyzn- poradnik komunikacji


Męski rak w komunikacji gabinetu, placówki, lekarza. Dowiedz się, jak edukować pacjentów, zapraszać na badania, budować zasięgi i prowadzić skuteczną komunikację.


sie 08, 2024

5 porad, jak wykorzystać wiadomości tekstowe w komunikacji z pacjentami

SMSy uważa się za technologię nieco już zapomnianą, zepchniętą na dalszy plan przez technologie internetowe. Tymczasem to wciąż bardzo skuteczna metoda komunikacji, która znakomicie nadaje się do promowania gabinetu lekarskiego i skutecznej komunikacji z pacjentami.


Popularne artykuły