Tych rzeczy nie musisz już robić w swoim gabinecie

Wydawałoby się, że w dzisiejszych czasach wszyscy jesteśmy już świadomi korzyści związanych z cyfryzacją danych i przechowywaniem ich w tzw. chmurze - jednak rozmawiając z lekarzami wciąż spotykamy się z metodami rodem z zeszłego stulecia. Wiesz o jakim nośniku mowa…?

Czytaj dalej

Tych rzeczy nie musisz już robić w swoim gabinecie

Wydawałoby się, że w dzisiejszych czasach wszyscy jesteśmy już świadomi korzyści związanych z cyfryzacją danych i przechowywaniem ich w tzw. chmurze - jednak rozmawiając z lekarzami wciąż spotykamy się z metodami rodem z zeszłego stulecia. Wiesz o jakim nośniku mowa…?


maj 14, 2024

3 nieinwazyjne sposoby pozyskania opinii od pacjentów


Jak wiadomo, pozytywne opinie są bezcenne dla każdego specjalisty i lekarza, gdyż budują wiarygodność i przekonują niezdecydowanych pacjentów. Aż 90% z nich przyznaje, że poszukiwania lekarza zaczyna...w Internecie. A dla zdecydowanej większości, kluczowym kryterium przy wyborze lekarza są  właśnie znalezione opinie.


maj 7, 2024

5 wizerunkowych grzechów lekarzy

Budowanie wizerunku to długi i żmudny proces. Nietrudno za to o wpadki, które mogą okazać się bardzo kosztowne: w dobie łatwego dostępu do opinii w Internecie wizerunek lekarza jest w kontekście jego kariery równie ważny, jak jakość świadczonych usług.


maj 1, 2024

Po co lekarzowi coaching kariery?

Choć coaching kariery jest od lat coraz bardziej popularny także w Polsce, to lekarze wciąż rzadko z niego korzystają. Na czym polega coaching kariery i jakie korzyści lekarz może z niego odnieść? 


5 cech lekarza idealnego

Czas na mały rachunek sumienia. Przekonaj się, czy wiele dzieli Cię od lekarza idealnego w oczach pacjenta?


11 powodów, dla których warto oferować pacjentom rejestrację wizyt online

Ile razy rezerwowałeś lot w daną noc lub weekend? A ile razy zarezerwowałeś nocleg w hotelu lub kupiłeś prezent w ostatniej chwili za pośrednictwem komputera lub telefonu komórkowego?
Zgadza się, Internet otworzył cały świat możliwości, których wcześniej nie mieliśmy. To samo dotyczy wizyt lekarskich, po co czekać z telefonem następnego dnia, jeśli teraz można zarejestrować się na wizytę online w dowolnym momencie i z dowolnego urządzenia?


Dlaczego warto włączyć kalendarz wizyt online?

Kalendarz wizyt online to niezwykle przydatne narzędzie, które może znacząco ułatwić zarządzanie wizytami oraz poprawić efektywność pracy gabinetu, czy placówki medycznej.


Cyberbezpieczeństwo w branży opieki medycznej: zadbaj o swoje dane

Czy wiesz jak zadbać o bezpieczeństwo danych swoich i pacjentów? Poznaj fakty i sprawdzone sposoby.


5 wskazówek, jak wyróżnić się w wynikach wyszukiwania + dodatek

W dzisiejszych czasach używamy Internetu do pracy, kontaktów towarzyskich, uzyskiwania informacji, czytania opinii, kupowania produktów i usług, rezerwowania pokoi hotelowych lub biletów lotniczych... A także, coraz częściej, do wyszukiwania i znajdowania lekarzy i specjalistów.


Sztuczna inteligencja w medycynie: technologia AI w ZnanyLekarz i MyDr EDM

Nowe technologie nieustannie zmieniają oblicze opieki medycznej. Poznaj najnowsze wdrożenia AI w systemach medycznych grupy Docplanner (m.in. ZnanyLekarz i MyDr EDM) i sprawdź, jakie rozwiązania pomogą Ci usprawnić pracę już dziś.


Jak poprawić dostępność opieki zdrowotnej dla pacjentów?

Zobacz jak ZnanyLekarz zwiększa dostępność usług zdrowotnych dla pacjentów, jednocześnie zapewniając wysoką jakość usług medycznych online. 


mar 1, 2024

5 kroków do skutecznej marki osobistej online

Budowanie marki osobistej w cyfrowym świecie opieki medycznej to złożony proces. Ten poradnik pokaże Ci 5 kroków, aby osiągnąć sukces.


mar 1, 2024

Jak reagować na negatywne opinie w Internecie?

Jak wynika z naszych badań, aż 63% pacjentów przy wyborze lekarza lub specjalisty kieruje się opiniami. Chcą mieć pewność, że trafią w dobre ręce – do specjalisty, który nie tylko rozwiąże ich problem zdrowotny, lecz także odpowiednio się nimi zaopiekuje. Co zrobić, jeśli w Internecie pojawiają się negatywne głosy na nasz temat? To zależy. Przede wszystkim od miejsca, w którym komentarze są publikowane.


lut 27, 2024

Dlaczego warto zadbać o opinie pacjentów?

Dowiedz się, jak recenzje medyczne online mogą przynieść korzyści i pomóc rozwijać się Twojej praktyce.


Doświadczenia pacjentów i komfort pracy lekarza - czy można to pogodzić?

Odpowiedzią na te pytanie jest empatia. Empatyczny lekarz, czyli jaki? Jak być empatycznym jednocześnie dla pacjenta i dla siebie? - ekspert odpowiada.


Jak specjaliści opieki medycznej wykorzystują sztuczną inteligencję dzięki MyDr EDM?

Sprawdź jak sztuczna inteligencja pomaga usprawnić pracę i zmniejszać liczbę nieobecności pacjentów.


Bądź widoczny w Internecie: pokaż pacjentom, jakie choroby leczysz!

Czy jesteś widoczny w Internecie? 90% internautów w Polsce przyznaje, że przynajmniej raz szukało lekarza w sieci. Pomyśl, na ile mogą znaleźć Ciebie i Twoje usługi?

 


Jak ZnanyLekarz pomaga prowadzić i rozliczać konsultacje online?

Dane ZnanyLekarz za rok 2023 pokazują, blisko 10% wzrost liczby konsultacji online w porównaniu do 2022 r.! Telemedycyna stale zdobywa na popularności, a jej znaczenie będzie nadal wzrastać w 2024 roku. W ZnanyLekarz znajdziesz cały pakiet usług i szereg możliwości, dzięki którym łatwiej przeprowadzisz - i rozliczysz - konsultacje online!


sty 10, 2024

ZnanyLekarz dla WOŚP: razem dla zdrowia!

ZnanyLekarz i LUXMED wspierają WOŚP i ponownie zapraszają na bezpłatne badania profilaktyczne podczas 32. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 


sty 9, 2024

ZnanyLekarz.pl w liczbach 2023: czego szukają pacjenci?

Co najczęściej dolega cyfrowemu pacjentowi? Jakie są jego zwyczaje? Jakich specjalistów najczęściej szukał w 2023r.? Zobacz podsumowanie ZnanyLekarz.pl.


Trendy w komunikacji z pacjentami 2024

Nowy rok to także nowe wyzwania i szanse - dla lekarzy, specjalistów i managerów placówek medycznych, aby jeszcze efektywniej komunikować się z pacjentami. Poznaj trendy na rok 2024 oraz sposoby, aby "być na czasie" i skutecznie realizować swoje cele.


Aspekty prawne reklamy i promocji w branży medycznej

Reklama w branży medycznej jest zabroniona, jednak sam marketing medyczny jest jak najbardziej legalny. Jak skutecznie promować placówkę lub gabinet lekarski?


3 zasady wysyłania skutecznych przypomnień o wizytach

Przypomnienia o umówionej wizycie pomagają zapełnić grafiki lekarzy, statystycznie redukując aż o 65% liczbę “zapominalskich”, którzy nie zjawiają się w umówionym terminie.


Marketing dla lekarzy: buduj wizerunek odpowiadając na pytania pacjentów

Odpowiedzi na pytania pacjentów stanowią doskonałą okazję do budowania wizerunku eksperta. W tym artykule dowiesz się, jak dzięki nim zwiększyć swoją widoczność w Internecie i zbudować zaufanie wśród potencjalnych pacjentów. Przedstawimy również kilka praktycznych wskazówek, które pomogą Ci w tym procesie.


lis 27, 2023

Podaruj zdrowie w prezencie: wspieraj z nami Lekarzy bez Granic

ZnanyLekarz łączy siły z organizacją Lekarze bez Granic w celu zapewnienia pomocy medycznej najbardziej potrzebującym na całym świecie. Dowiedz się więcej o tej współpracy i jak możesz dołączyć do tej szlachetnej inicjatywy.


Czat medyczny - nowoczesna komunikacja z pacjentami online

Odkryj nowoczesne narzędzie komunikacji z pacjentami online - czat ZnanyLekarz. Poznaj jego zalety i dowiedz się, jak może poprawić efektywność Twojej praktyki medycznej.


lis 7, 2023

7 najczęstszych błędów w komunikacji z pacjentem + rozwiązania

Dlaczego komunikacja z pacjentem jest tak ważna? Sposób, w jaki przebiega rozmowa telefoniczna z pacjentem ma wpływ na to, czy w ogóle dojdzie do wizyty. Błędy w komunikacji z pacjentami zwyczajnie utrudniają pracę lekarza. Wpływają też negatywnie na tzw. patient experience


paź 30, 2023

Buduj widoczność jak profesjonalista: Czy wiesz, co potrafi bezpłatny profil ZnanyLekarz?

 

Poznaj bezpłatne zasoby ZnanyLekarz które pomogą Ci usprawnić marketing online. Zyskaj lepszą widoczność w Internecie i zdobądź zaufanie pacjentów.


Bądź bardziej widoczny dla pacjentów dzięki bezpłatnemu profilowi na ZnanyLekarz

Tworząc darmowy profil podstawowy, lekarze i specjaliści usprawniają podróż pacjenta i zyskują większą widoczność online. Profil podstawowy na ZnanyLekarz pozwala im promować swoje usługi profesjonalnie i zgodnie z zasadami prawnymi i etycznymi, a to wszystko bez żadnych kosztów.


Nie trać pieniędzy przez nieodwołane wizyty!

Dużym problemem w branży zdrowia są pacjenci, którzy nie zjawiają się na umówionych wizytach. W skrajnych przypadkach nawet 40% wizyt w danym dniu nie dochodzi do skutku. Konsekwencją tego stanu rzeczy są wymierne straty finansowe - każda nieodwołana wizyta to brak dochodu.


6 kroków do skutecznego profilu w ZnanyLekarz.pl

 

ZnanyLekarz.pl to najczęściej pojawiający się wynik dla różnych zapytań w wyszukiwarce Google. Dlatego, aby zadbać o swoją widoczność w sieci i skutecznie docierać do pacjentów - stwórz skuteczny profil w ZnanyLekarz.pl. Pokażemy Ci, jak to zrobić.


Męski rak, badania i profilaktyka raka u mężczyzn- poradnik komunikacji


Męski rak w komunikacji gabinetu, placówki, lekarza. Dowiedz się, jak edukować pacjentów, zapraszać na badania, budować zasięgi i prowadzić skuteczną komunikację.


Wizyty online: telemedycyna w psychologii i psychoterapii

Telemedycyna na dobre zagościła w branży opieki medycznej. Sprawdź, jakie korzyści, zagrożenia i szanse niosą konsultacje online dla Twojej specjalizacji.

wrz 26, 2023

Co wpływa na wizerunek lekarza? + przydatne narzędzia

 

Pojęcie wizerunku robi w mediach sporą karierę. Najczęściej używa się go w kontekście celebrytów i polityków. Lekarze zwykle nie zdają sobie sprawy, że problem dbania o wizerunek dotyczy także ich. Obraz, jaki kształtują w oczach pacjentów, jest bardzo istotny – buduje zaufanie, które przekłada się na liczbę wizyt w gabinecie. Jakie są najważniejsze elementy wizerunku lekarza i jak o nie dbać – także w Internecie?


Różowy październik - poradnik komunikacji dla branży medycznej

Tradycyjnie 10 miesiąc roku to w ZnanyLekarz (i nie tylko) Różowy październik (miesiąc świadomości raka piersi). Zobacz, jak wykorzystać tę okazję w komunikacji swojego gabinetu (lub placówki).


Opinie na ZnanyLekarz w pigułce - podsumowanie Raportu zaufania

Pacjenci poszukują wiarygodnego wsparcia w trudnych decyzjach. Opinie, rekomendacje medyczne, polecenia i oceny -  to kluczowe czynniki wyboru specjalistów i placówek dla ponad 63% pacjentów. Co sprawia, że tak bardzo ufają opiniom na ZnanyLekarz?


Jak budować lojalność pacjentów?

Kluczem do biznesowej stabilności gabinetu i praktyki lekarskiej jest zbudowanie bazy lojalnych, powracających pacjentów. Wymaga to wypracowania relacji na tyle silnej, aby okazała się odporna choćby na konkurowanie ceną.


sie 28, 2023

Co o lekarzu mówi jego zdjęcie?

Jeden obraz jest wart tysiąca słów, ale czy zdjęcie lekarza może się przełożyć na wzrost liczby wizyt w gabinecie? Z danych serwisu ZnanyLekarz.pl wynika, że tak. Elementy wizualne są szybciej przetwarzane przez nasze mózgi, dlatego często już na podstawie zdjęcia pacjent wyrabia sobie opinię o lekarzu lub gabinecie. Jak zatem sprawić, aby zdjęcie lekarza / specjalisty pomagało budować profesjonalny wizerunek i zaufanie pacjentów?


5 wskazówek jak poprawić relacje lekarz - pacjent

 

Rzeczywistość, z jaką na co dzień mierzą się lekarze w systemie ochrony zdrowia, jest daleka od tej sprzed kilku lat. Sytuacja wywołana przez COVID-19 przy  konsultacjach trwających zaledwie 5 minut  spowodowała wiele zmian w relacji lekarz-pacjent.

lip 28, 2023

SEM dla lekarzy: 3 sposoby budowania widoczności w Internecie

Jeśli jesteś specjalistą, któremu zależy na umawianiu wizyt przez pacjentów, musisz być dobrze widoczny w Internecie. Mówiąc wprost: wysoka widoczność w wynikach wyszukiwania to średnio o 60% więcej odwiedzin strony dziennie. A stąd już prosta droga do efektywnego pozyskiwania pacjentów.


lip 27, 2023

Ile zaoszczędzisz dzięki rejestracji pacjentów online?

 

Według badań KPRM internetowa rejestracja do lekarza to najbardziej pożądana przez Polaków e-usługa. Pacjenci cenią szybkość i prostotę internetowej rezerwacji oraz możliwość zapisania się na wizytę każdego dnia o dowolnej godzinie. Dla lekarzy natomiast jest to idealne rozwiązanie, aby usprawnić zarządzanie wizytami oraz oszczędzić czas i... pieniądze.


3 kroki do lepszej widoczności na ZnanyLekarz.pl

 

Każdego miesiąca portal ZnanyLekarz.pl odwiedzany jest przez 14 milionów użytkowników. Większość z nich to pacjenci poszukujący informacji o lekarzu lub chcący umówić wizytę. Aby do nich dotrzeć, zadbaj o swoją obecność i aktywność na portalu. Poznaj 3 podstawowe sposoby na zbudowanie widoczności na ZnanyLekarz.pl:


5 kroków do utrzymania pacjenta

Utrzymanie pacjentów w gabinecie powinno być głównym priorytetem każdego specjalisty - statystycznie jest ono aż pięć razy tańsze, niż pozyskanie nowego (albo inaczej: wymaga średnio pięciokrotnie mniejszego nakładu środków).Jak to zrobić?


cze 15, 2023

4 pytania o Profil Wyróżniony, czyli jak wypromować profil w najpopularniejszym serwisie do rezerwacji wizyt


W tym artykule odpowiemy na najczęściej pojawiające się pytania, które trafiają do nas od klientów ZnanyLekarz – nie zawsze padają wprost, dlatego dla nieśmiałych zebraliśmy je w jednym miejscu. Czas rozwiać wszelkie wątpliwości. Do dzieła!


cze 14, 2023

Tego nie rób w mediach społecznościowych – 6 częstych błędów lekarzy

Często piszemy, dlaczego warto promować swoją praktykę lekarską w Internecie. I jak skutecznie komunikować się z pacjentami. Jedną z doradzanych aktywności jest obecność w mediach społecznościowych. Sami lekarze coraz chętniej udzielają się w social mediach. Na co powinni zwrócić szczególną uwagę? Jakich błędów się wystrzegać?


cze 7, 2023

Opinie o lekarzach w Internecie: W jaki sposób dotrzeć do opinii na swój temat?


Aby wykorzystać zamieszczane przez pacjentów opinie do skutecznej budowy profesjonalnego wizerunku w Internecie, trzeba przede wszystkim o nich wiedzieć! Może to brzmieć jak banał, jednak wcale nie jest takie oczywiste. Jak dotrzeć do opinii na swój temat w Internecie?


Sztuczna inteligencja i zdrowie: ChatGPT w branży opieki medycznej

Pacjenci, lekarze, specjaliści - wszyscy żyjemy w coraz bardziej cyfrowej rzeczywistości.  Nic dziwnego, że powstaje szereg narzędzi, które mają zastosowanie w wielu branżach, tym medycznej. Czy jednym z nich będzie chatGPT?


Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym: najlepsze wskazówki i metody dla lekarzy

Czy jako specjalista zwracasz uwagę na równowagę między życiem zawodowym a prywatnym? Jak dbasz o swój komfort pracy i dobrostan? Poznaj metody, przydatne narzędzia oraz wskazówki, dzięki którym łatwej zachowasz równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym, a także zadbasz o swój komfort pracy.

Wypoczynek lekarza - jak zrobić sobie przerwę w pracy lub wakacje? (+ pomocne narzędzia)

Wakacje to czas słońca, napojów z parasolką, czytania książek pod palemką i relaksu. Każdy potrzebuje urlopu i ma prawo do odpoczynku fizycznego i mentalnego. Jednak bardzo trudno jest pogodzić wyjazd z pracą lekarza czy specjalisty w branży medycznej. Nie jest to jednak zadanie niewykonalne! Potrzeba trochę chęci, pomocy oraz… odpowiednich narzędzi. Pokażemy Ci jak wykorzystać funkcje systemu gabinetowego, aby zapewnić sobie czas na niezbędny wypoczynek.

Co możesz zrobić, aby spokojnie wypoczywać i jednocześnie mieć pewność, że Twoi pacjenci są “zaopiekowani’ i nie zaskoczyła ich Twoja nieobecność? Oto kilka prostych działań i narzędzi, dzięki którym odpoczniesz w spokoju:


Co zawierają plany ZnanyLekarz dla specjalistów?

Dopiero zaczynasz i chcesz zacząć budować widoczność oraz pozyskać pacjentów?
Albo chcesz wyróżnić się na tle konkurencji? A może masz już pozycję i rozpoznawalność, i najbardziej zależy Ci na optymalizacji pracy?

Niezależnie od specjalizacji, czy “cyklu życia’ na którym jest twój biznes, ZnanyLekarz pomoże Ci osiągnąć założone cele.


kwi 20, 2023

5 powodów, dla których lekarze wolą umawiać pacjentów przez Internet

 

Każdego miesiąca z możliwości rejestracji wizyt online przez ZnanyLekarz.pl korzysta coraz więcej osób. Usługa budzi zrozumiałe zainteresowanie pacjentów, ale jest też entuzjastycznie przyjmowana przez samych lekarzy.


kwi 20, 2023

System rezerwacji wizyt online dla gabinetu lekarskiego

Zarządzanie własnym gabinetem jest nie lada wyzwaniem. Oprócz bycia specjalistą w swojej dziedzinie i po prostu leczenia pacjentów, w codziennej pracy zmagasz się z wieloma obowiązkami. Musisz być jednocześnie lekarzem, managerem, marketingowcem, a nierzadko również zajmujesz się administracją i rejestracją pacjentów. Mnóstwo zadań! Ułatw je sobie, wykorzystując nowoczesne narzędzia. Jednym z nich jest system rezerwacji online pacjentów. W tym artykule opowiem pokrótce czym jest, i w jaki sposób pomoże Ci zyskać więcej czasu na pracę z pacjentami.


kwi 18, 2023

5 porad jak wykorzystać Google Ads w promocji gabinetu lekarskiego

 

Pacjenci, szukając lekarza, zazwyczaj korzystają z wyszukiwarki Google. Wpisują w okno wyszukiwania imię i nazwisko (jeśli znają lekarza) albo specjalizację czy rodzaj usługi oraz miasto (jeśli nie znają konkretnego specjalisty). Jak sprawić, aby Twoja strona wyświetliła się na liście wyników wyszukiwania? Możesz zadbać o pozycjonowanie strony albo zainwestować w reklamę Google Ads. Na czym polega promocja w programie Ads? I o czym należy pamiętać, uruchamiając kampanię promującą usługi lekarskie?


Poznaj mit, który pogrąża Twój gabinet


Żyjemy w ciągłym pośpiechu. Codzienne zajęcia w pracy i w życiu prywatnym wymagają od nas multitaskingu. Nie omija to również lekarzy. Niestety, bardzo często multitasking oznacza spadek efektywności, a w rezultacie...


Digitalizacja branży medycznej: cyfrowy pacjent i podróż pacjenta

Pacjent cyfrowy, digitalizacja branży medycznej i lekarz 2.0. Dowiedz się, dlaczego cyfrowa podróż pacjenta jest dziś tak ważna dla Twojej praktyki. 


Jak rozwijać gabinet lekarski i pozyskiwać pacjentów?

O pozyskiwaniu pacjentów i ścieżkach dotarcia do tych idealnych - z którymi lekarze lubią pracować.


mar 8, 2023

Kobiety w branży opieki medycznej - statystyki

Przy okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet przyglądamy się statystykom dotyczącym kobiet w branży medycznej w Polsce.


Ile kosztuje ZnanyLekarz? - odkrywamy szczegóły oferty

Ile kosztuje Profil Promowany i co daje? Za co płacisz kupując oprogramowanie gabinetowe ZnanyLekarz? A za co nie zapłacisz dodatkowo?


Nie ma się czego bać, czyli 4 mity dotyczące TeleRejestracji

TeleRejestracja to jedna z usług wchodzących w skład oprogramowania gabinetowego ZnanyLekarz.pl. Ułatwia pacjentom zapisywanie się na wizyty, a jednocześnie odciąża lekarzy - dzięki wsparciu doświadczonych konsultantów nie muszą oni samodzielnie odbierać telefonów. Wciąż zdarza się, że lekarze mają wątpliwości dotyczące tego narzędzia.


5 powodów, dla których warto zainwestować w oprogramowanie medyczne

System gabinetowy w serwisie ZnanyLekarz.pl jest za drogi? To niepotrzebna i niepewna inwestycja? Nic bardziej mylnego!


5 sposobów budowania pozytywnych wrażeń pacjentów

Jak niejednokrotnie podkreślaliśmy, o tym, czy pacjent wróci do gabinetu lekarza, decyduje wrażenie wyniesione z pierwszej wizyty. 95% zadowolonych pacjentów nie szuka już innych lekarzy, jednak niestety statystycznie aż połowa pierwszych wizyt kończy się rozczarowaniem na tyle silnym, że w przyszłości gabinet nie jest już brany pod uwagę.


Polski Ład w branży medycznej - eksperci inFakt o podatkach dla branży medycznej

Jak rozliczyć rok, na co zwrócić uwagę, czy może zmienić formę opodatkowania? Polski Ład a lekarze  – eksperci podatkowi inFakt odpowiadają na pytania o podatki dla medyków.


Efektywne zarządzanie gabinetem lekarskim - porady i narzędzia

Jak zorganizować pracę gabinetu, by móc skupić się na leczeniu, a nie na papierkowej robocie i pracy administracyjnej? Ekspert odpowiada.


8 kroków na ścieżce pacjenta do gabinetu lekarza: doświadczenia pacjenta

Jak skutecznie pozyskiwać i…zatrzymać pacjenta? Każdy lekarz jest ekspertem w swojej dziedzinie, posiadającym specjalistyczną wiedzę medyczną. Jednak, w dzisiejszych czasach, wykształcenie i doświadczenie zawodowe nie zawsze idą w parze z zainteresowaniem ze strony pacjentów. Wielu lekarzy zapomina bowiem, że nie wystarczy być świetnym specjalistą, by pozyskać lub utrzymać pacjenta - trzeba jeszcze zadbać o jego dobre doświadczenia.


Popularne artykuły